Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 8 ud af 16 (154 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

eller forkerte skråsikre kommentarer om rentesatser.

De fleste kender os en analytikker/ekspert hos Danske Bank, som stortset ik har haft ret i de sidste 3 år... Han er dog stadigvæk en af deres ledende medarbejdere. Så hvor meget er en "eksperts" ord egentlig værd?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Jeg startede min første virksomhed i 9. klasse hvor jeg solgte soft- og hardware, hjalp med opsætning m.m. og derfor kan jeg selvsagt ikke støtte at nogen udelukkes på baggrund af deres alder.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke kan genkende de problemstillinger der rejses. Simon er svjv en af dem der ville blive ramt af en aldersbegræsning, men denne tråd viser da tydeligt at han opfylder de krav der på rimeligvis kan sættes for at deltage. Min holdning er, at folk må skrive hvad de vil og bliver vurderet derefter. Jeg tror ikke på alt hvad jeg læser på nettet, hverken de nye muligheder inden for MLM eller forkerte skråsikre kommentarer om rentesatser.

// Jesper

Nu er det ikke meningen at man skal blive personlig - men for lige at komme med et argument så var pågældende den første til komme med skældsord for hvad der blev skrevet herinde. Og hvis det ikke var blevet irettesat - så kunne vi sidde nu og lave "mudderkast"

Så jeg mener at der er brug for et voksent forum for iværksættere - enten de er på vej eller allerede igang. Det er ikke for at alderdiskriminere , men jeg vil tro at en iværksætter har overvejet hvad han vil seriøst med sit firma/projekt når han er flyttet hjemmefra.

 

 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

serverservice:

Nu er det ikke meningen at man skal blive personlig - men for lige at komme med et argument så var pågældende den første til komme med skældsord for hvad der blev skrevet herinde. Og hvis det ikke var blevet irettesat - så kunne vi sidde nu og lave "mudderkast"

Er jeg kommet med skældsord til dig? Surprise - At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.

 

serverservice:

 

Så jeg mener at der er brug for et voksent forum for iværksættere - enten de er på vej eller allerede igang. Det er ikke for at alderdiskriminere , men jeg vil tro at en iværksætter har overvejet hvad han vil seriøst med sit firma/projekt når han er flyttet hjemmefra.

 

 

Jeg har faktisk også kontor - og ja, det går godt for min forretning. Men det kan du læse mere om i avisen i morgen - kig efter Jyllands Posten Wink

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:
Så jeg mener at der er brug for et voksent forum for iværksættere - enten de er på vej eller allerede igang. Det er ikke for at alderdiskriminere , men jeg vil tro at en iværksætter har overvejet hvad han vil seriøst med sit firma/projekt når han er flyttet hjemmefra.

Allerede da du skulle til at starte din sætning skrev du "ikke for at aldersdiskriminere" - da du tog de ord i din hånd burde du pr. automatik have fundet backspace knappen og trykket på den 30 gange og startet helt forfra :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.  

Hmm.
Hold nu et sobert niveau..  Zip it!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Simon:

At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.  

 

Hmm.
Hold nu et sobert niveau..  Zip it!

Det var ment som at forklare min tidligere post - den jeg skrev da jeg ikke havde fået nok at spise - samt var blevet lidt sur. Smile

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
John Nielsen, Nielco IT :
Simon:

At jeg synes din bemærkning er uberettet - og i dette tilfælde idiotisk er noget andet.  

Hmm.
Hold nu et sobert niveau..  Zip it! 

Det var ment som at forklare min tidligere post - den jeg skrev da jeg ikke havde fået nok at spise - samt var blevet lidt sur. Smile 

Måske, du argumentere i mod indførsel af aldersgrænser, krav om CVR og lignende.. 
Det underbygger den kommentar efter min personlige mening ikke.
Lad det nu ligge.. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :
Lundsby dog.. Big Smile
Hvad gavner det opfattelsen af seriøsiteten i mine indlæg, at jeg skifter min avatar fra en del af mit firmas logo til et vellignende billede af mig selv?

Ja, så ville jeg opfatte dine indlæg som mere seriøse! Folk kan havde alle mulige gode grunde til ikke at ville putte deres ansigt på deres profil, men de kan også havde alle mulige dårlige.

Jeg ser Amino debatter lidt som samtaler, og jeg kan helt galt bedst lide at kunne se ansigtet på dem jeg taler med.

Men selvom man mere eller mindre gemmer sig bag en hætte af anonymitet, så kan man jo sagtens være fornuftig at høre på.

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo i princippet en interessant debat som giver anledning til eftertænksomhed. For hvad er det man søger hos amino?

Jeg har selv forskellige interesser på forskellige tidspunkter. Lige i disse dage, ville jeg eks. ønske at jeg havde noget bedre netværk, i forhold til viden og erfaring omkring det at have ansatte. Så jeg søger meget de emner og mennesker, som jeg kan sparre med på det område. I næste uge er det måske noget andet. Nogen gange kan det være emner som jeg ikke ønsker i et åbent forum - og det stiller så nye problematikker i forhold til at afsøge sine svar.

Amino er i mine øjne skøn i forhold til sin alsidighed. Man kan altid kaste et emne op og det bliver vendt og drejet - og det er superfedt. Jeg synes også det er sjovt at hjælpe andre videre, komme med den erfaring jeg har opbygget, og ikke mindst deltage i nogle gode debatter.

Jeg føler bare nogen gange at jeg mangler noget mere - og netop der kan jeg følge trådstarter. Set i forhold til debatten indtil videre, ser det ud til at man ikke skal forsøge at lave amino om, men måske forsøge at skabe det rum man har brug for i stedet for. Det kunne være en lukket gruppe med nogle adgangskriterier, det kunne være en erfagruppe, det kunne være en forening etc.

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i at et billede vil gi mig en vis opfattelse af personen - så et vellignende foto er en god ide - men hvad nu er det ikke os som brugere der bestemmer hvordan forum bliver.

Så alternativt skal vi se os om efter noget andet og hvis nogle vil hjælpe til så vil jeg gerne stille webserver til rådighed for et alternativ til amino. ?

Så det ny sted kunne kravene være  :

  • Min. 18 år gl. (dem der er under 18 henvises til amino)
  • Iværksætter eller igang med at blive iværksætter 
  • Med foto.
  • God tone og godt humør  og ingen skældsord om andre .... uanset om man har fået noget at spise eller ej Smile
  • Man gør sit bedste for at hjælpe spørger

Hvem er med på ideen ?

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 8 ud af 16 (154 indlæg)