Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino brugere - Er amino for selvstændige - hobbyvirksomhed eller studerende ?

Side 9 ud af 16 (154 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

Jeg er enig i at et billede vil gi mig en vis opfattelse af personen - så et vellignende foto er en god ide - men hvad nu er det ikke os som brugere der bestemmer hvordan forum bliver.

Så alternativt skal vi se os om efter noget andet og hvis nogle vil hjælpe til så vil jeg gerne stille webserver til rådighed for et alternativ til amino. ?

Så det ny sted kunne kravene være  :

  • Min. 18 år gl. (dem der er under 18 henvises til amino)
  • Iværksætter eller igang med at blive iværksætter 
  • Med foto.
  • God tone og godt humør  og ingen skældsord om andre .... uanset om man har fået noget at spise eller ej Smile
  • Man gør sit bedste for at hjælpe spørger

Hvem er med på ideen ?

Nu sidder du direkte og angriber amino. Hvis du er så utilfreds, så kan du jo oprette en forum.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:

Jeg er enig i at et billede vil gi mig en vis opfattelse af personen - så et vellignende foto er en god ide - men hvad nu er det ikke os som brugere der bestemmer hvordan forum bliver.

Så alternativt skal vi se os om efter noget andet og hvis nogle vil hjælpe til så vil jeg gerne stille webserver til rådighed for et alternativ til amino. ?

Så det ny sted kunne kravene være  :

  • Min. 18 år gl. (dem der er under 18 henvises til amino)
  • Iværksætter eller igang med at blive iværksætter 
  • Med foto.
  • God tone og godt humør  og ingen skældsord om andre .... uanset om man har fået noget at spise eller ej Smile
  • Man gør sit bedste for at hjælpe spørger

Hvem er med på ideen ?

Hejsa.

God tone og godt humør tror jeg bliver meget svært at moderere. For skal man virkelig først reagere på skældsord? Der er andre mere "diplomatiske" former for psykologisk krigsførelse man kan blive offer for - som er meget mere nedrigt end skældsord, banden og svovlen.

Man kan heller ikke moderere om folk gør deres bedste for at hjælpe spørger - for folk skal selvfølgelig i første omgang pleje egne interesser - og er du f.eks. konkurrent er det næsten udelukket at være i svarerens interesse at hjælpe spørger.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:
Hvem er med på ideen ?

Er det ikke en direkte modsigelse af hvad du har sagt indtil videre? Er du kompetent til at starte et debatforum? Og er du klar over, hvad der kræves, for at få et godt debatforum op at stå? Er du klar over, hvor lang TID, det tager, for at det hele kører og for at nogle i det hele taget vil deltage?

Nu har du ikke skrevet din alder, men ud fra dit billede ser du voksen ud...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:
Så alternativt skal vi se os om efter noget andet og hvis nogle vil hjælpe til så vil jeg gerne stille webserver til rådighed for et alternativ til amino.

Det er ikke bare at sætte et nyt forum op. Det kræver en del arbejde ved siden af. Men det står dig frit for at lave et nyt iværksætter forum. God fornøjesle.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke nogen skal udelukkes af debatten, men lad tråden vække lidt eftertænksomhed hos os alle om at holde god tone, og måske lige tænke 5 sec. ekstra inden vi smider kommentarer retur.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

 

Nu sidder du direkte og angriber amino. Hvis du er så utilfreds, så kan du jo oprette en forum.

Nej jeg har sådan set ikke angrebet amino og syns det er et godt initiativ - det er en del af brugerne herinde og tonen jeg er utilfreds med.
Der er bare nogle af os som trænger til et "voksent" forum

Og til andre så ved jeg godt at man ikke kan bestemme hvad folks humør er men sålænge de er indstilles på at det skal være en god tone er det et grundlag at bygge på.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os bare erkende, at der hverken sidder en Mærsk, J.M. Clausen eller en Kirk Kristiansen her på amino. Det er ikke verdens mest seriøse og saglige professionelle erhvers-netværk vi befinder os i - og det kan man vel heller ikke forlange, når der er adgang for alle.

Til gengæld sidder der alligevel en lang række ressource-stærke folk, som dag ud og dag ind stiller sig til rådighed med gode råd, ideer og sparring til alle der har lyst til en snak. Og det synes jeg faktisk er enormt givtigt - uanset om man er iværksætter-rookie eller erfaren hund med bestyrelsesposter i top-100 virksomheder.

Jeg er fuldstændig enig i, at amino ofte bliver alt. alt for usaglig og ubrugelig. Men kan man sortere i indholdet, så er amino et fantastisk stykke værktøj, synes jeg. Man skal bare ikke gøre det til mere end det er. Vil man være sikker på at få udelukkende korrekte og effektive svar på sine spørgsmål - så må man ringe til sin advokat, revisor, bestyrelsesformand, brancheforening el. lign.

Jeg vil skyde på, at 80% af besvarelserne på mine spørgsmål og indlæg herinde er fuldstændigt ubrugelige for mig. Men de sidste 20% er til gengæld guld værd - og det gør amino det hele værd for mig. Og lur mig om der så ikke også altid sidder nogle andre der kan bruge nogle af de 80% der var ubrugelige for mig - til noget andet.

Jeg bruger overhovedet ikke folks profiler - det rager mig faktisk en høstblomst hvad folk har af flotte titler og fine ideer og erfaringer. Det vigtige for mig er det de kan bidrage med i de konkrete debatter. Det vi kan hjælpe hinanden med.... Og det synes jeg der er mange, der kan og gør.

Resten ignorerer jeg bareStick out tongue

/Rikke

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

serverservice:
Hvem er med på ideen ?

Er det ikke en direkte modsigelse af hvad du har sagt indtil videre? Er du kompetent til at starte et debatforum? Og er du klar over, hvad der kræves, for at få et godt debatforum op at stå? Er du klar over, hvor lang TID, det tager, for at det hele kører og for at nogle i det hele taget vil deltage?

Nu har du ikke skrevet din alder, men ud fra dit billede ser du voksen ud...

Næ det er ikke nogen modsigelse - amino er for alle og ok med det.jeg er 41 år.

Vi er nogle som har behov for et forum for "voksne" - og dem der vil være med til at få gennemført ideen kan bare skrive.
Og tja jeg kender en som selv har startet et forum nemlig uniteit.dk

Jeg formoder at vi skal være nogle stykker min 3 til at lave arbejdet så det kan blive til et godt alternativ for de modne iværksættere - og er klar over at der er meget der skal koordineres og undersøges m.m . Ja det er ikke bare at lave selve forum for vi skulle gerne kunne byde på et anderledes koncept.
Men dem der kommer med ideer kan jo selv få indflydelse på hvad ville være godt.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

serverservice:
Hvem er med på ideen ?

...det er efter min mening ikke super god stil at stille sig i en anden mands forretning og spørge hans kunder om ikke de hellere vil handle hos dig. Der ville jeg lige foreslå at man trådte ud på fortorvet først...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kan slettes

Side 9 ud af 16 (154 indlæg)