Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
lige 2 ting :
1)det er først nu hvor der er en der skrv det at det gik op for mig at det der herre/dame var links.  det havde jeg overhovedet ikke opdaget.

 

2) når jeg klikker på jeres forsidelink med jakker er det første jeg ser nogle ærmløse bluse - det syntes jeg måske er lidt synd.

 

Det var alt herfra :)

 

 

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Et enkelt spørgsmål:

Hvilke kriterier bruger I til at udvælge relaterede varer? Det virker på mig lidt tilfældigt...

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Indtil nu har det været ganske tilfældigt:)

 

Vi er de sidste uger begyndt at kæde noget sammen som også passer sammen:) skjorte, buks, strik eks.

Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
hej heine

 

når man klikker på jeres jakketilbud på forsiden gik der med mig 16 sekunder før siden åbnede...

jeg har en 1 mb line.

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der Le Coq støvler på lager igen.

 

Ser frem til en ordre:)

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

 

Så har vi rettet nogle af de forskellige ting på siden, som I foreslog.

 

Herre/dame findes nu 2 steder og der står "vælg herre" og "vælg dame". Vores billeder på forsiden er kommet helt ned i størrelse. Vi har lavet om på opløsningen så den nu hedder 1024x768 Det gør at vores billeder kan blive større. Vi er stadigvæk igang med at skifte mange af vores billeder. Vi har også rettet nogle ting på vej igennem købsfasen.

 

Nu venter vi bare på den færdige bog fra Martin:)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-10-2006 19:19:05 Forfatter: Heine Østergaard
Nu venter vi bare på den færdige bog fra Martin:)


 

Ja, ja, jeg arbejder på højtryk :-)

Dbh Martin

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg går ind på jeres forside med min kun 2 måneder gamle bærbare computer, som i øvrigt har kostet den forkerte side af 15k, og er en genial maskine, som jeg lynhurtigt er blevet afhængig af, fylder et kæmpe billede på forsiden med reklame for noget strik mindst 50% af skærmen i højden. Og indholdet UNDER dette billede kommer altså ikke med. (skal lige siges at det er en widescreen-skærm - opløsning 1280x800, og det er naturligvis mit eget problem, men i høj grad også dit, da din side nærmest skræmmer mig i dette format )

Men nu var det altså sko jeg sad og surfede på nettet på forskellige internet-tøjshops, og jeg tænker; det har I nok ikke. Jeg leder i et splitsekund efter et link der hedder "sko" på forsiden, men det eksisterer ikke. Jeg hopper videre til næste forretning.

I splitsekundet faldt jeg i stedet over links som "restmarked" og "sport og fritid" - for din skyld klikker jeg her bagefter alligeve på "sport og fritid" og finder et par sandaler og en hulens masse badesandaler. IØVRIGT står der nu i min titellinie dette (altså på siden "sport og fritid"): <font face="verdana">SPORT&FRITID - Produktliste

Det ser ud til, at din programmør vil ændre på skrifttypen i min  titellinie. På den måde blev din side lynhurtigt væk i mine 15 åbne vinduer på proceslinien, og den bliver hurtigt glemt. Men for mig gør det ikke så meget, når nu din menu simpelthen ligner noget, der er løgn, i min browser (firefox.. det er muligt at det kun er hos mig, men mindst 5% af mine 1300 unikke daglige besøgende er altså firefox brugere!)

Men nu kigger jeg mig alligevel lidt omkring, for efter at have læst dine kommentarer på i denne tråd har du altså opbygget en troværdighed til mig, der er af en noget anden karakter end den kun din webshop gav mig

Til sidst faldt jeg lige over din tekst i bunden (som i øvrigt virker meget overvældende, da jeg lige har tygget en hel del ting igennem i dine menuer, som heller ikke havde min interesse) hvor der står: "Husk vores høje service". Dét lyder altså mærkeligt i mine ører. Men det kan godt være, at det bare er mig

Til sidst sad jeg lige og undrede mig.. for på "SPORT OG FRITID"s siden ser jeg i toppen slippers som jeg angiveligt kan spare noget så præcist som 50,17% på. Lige ved siden af ser jeg en trøje under overskriften "Ugens tilbud" og så reklamerer i med 37%.

Til trods for alt dette er priserne jo trods alt gode - så jeg kigger mig da om alligevel

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville gøre mere ud af, overbevisende at fortælle, hvorfor kunderne netop skulle handle netop hos dig i stedet for at gå ned i den nærmeste butik  for at købe en tilsvarende vare.
Jeg ville tro, at du kan fordoble din konvertering hvis du gør noget så simpelt som at  fremstille et nyt stykke grafik (ikke knap), der erstatter de 2 "knapper" i toppen og bunden (den i bunden "virker" ikke som knap) og skriver noget virkeligt intelligent og gennemtænkt på den side, man bliver ledt hen til.

Overskriften på dette grafik skal være:
Spar op til 70% på de største mærkevarer...



Din Title tag er ikke rigtig for alle dine hovedkategorier
<title id="title"><font face="verdana" size="1">RESTMARKED - Produktliste</title>
Bør være:



<title>RESTMARKED - Produktliste</title>



At man så kan gøre en masse med denne tag er en helt anden ting. Læs mere om det på www.EffektivMarkedsfoering.dk.


Ellers er jeg enig med det, de andre allerede har meldt ud: Det er det visuelle indtryk af shoppen som skræmmer mig... specielt farvevalget.


Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Ja der er mange meninger om samme sag.......vi har været igang med at ændre på mange ting de sidste 2 uger. Den font du snakker om, er noget der normalt virker og selvfølgelig kommer til det igen. Vi kommer ikke til at ændre på farve valget. Generelt vil da jo altid være mange meninger om hvordan en shop skal bygges op. Vi har faktisk fået utrolig meget ros for designet og bruger venligheden i vores shop.

Side 6 ud af 10 (94 indlæg)