lige 2 ting : 1)det er først nu hvor der er en der skrv det at det gik op for mig at det der herre/dame var links. det havde jeg overhovedet ikke opdaget. 2) når jeg klikker på jeres forsidelink med jakker er det første jeg ser nogle ærmløse bluse - det syntes jeg måske er lidt synd. Det var alt herfra :) |
Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com
Hvilke kriterier bruger I til at udvælge relaterede varer? Det virker på mig lidt tilfældigt... |
Indtil nu har det været ganske tilfældigt:) Vi er de sidste uger begyndt at kæde noget sammen som også passer sammen:) skjorte, buks, strik eks. |
hej heine når man klikker på jeres jakketilbud på forsiden gik der med mig 16 sekunder før siden åbnede... jeg har en 1 mb line. |
Så er der Le Coq støvler på lager igen. Ser frem til en ordre:) |
Hej Alle, Så har vi rettet nogle af de forskellige ting på siden, som I foreslog. Herre/dame findes nu 2 steder og der står "vælg herre" og "vælg dame". Vores billeder på forsiden er kommet helt ned i størrelse. Vi har lavet om på opløsningen så den nu hedder 1024x768 Det gør at vores billeder kan blive større. Vi er stadigvæk igang med at skifte mange af vores billeder. Vi har også rettet nogle ting på vej igennem købsfasen. Nu venter vi bare på den færdige bog fra Martin:) |
|
Men nu var det altså sko jeg sad og surfede på nettet på forskellige internet-tøjshops, og jeg tænker; det har I nok ikke. Jeg leder i et splitsekund efter et link der hedder "sko" på forsiden, men det eksisterer ikke. Jeg hopper videre til næste forretning. I splitsekundet faldt jeg i stedet over links som "restmarked" og "sport og fritid" - for din skyld klikker jeg her bagefter alligeve på "sport og fritid" og finder et par sandaler og en hulens masse badesandaler. IØVRIGT står der nu i min titellinie dette (altså på siden "sport og fritid"): <font face="verdana">SPORT&FRITID - Produktliste Det ser ud til, at din programmør vil ændre på skrifttypen i min titellinie. På den måde blev din side lynhurtigt væk i mine 15 åbne vinduer på proceslinien, og den bliver hurtigt glemt. Men for mig gør det ikke så meget, når nu din menu simpelthen ligner noget, der er løgn, i min browser (firefox.. det er muligt at det kun er hos mig, men mindst 5% af mine 1300 unikke daglige besøgende er altså firefox brugere!) Men nu kigger jeg mig alligevel lidt omkring, for efter at have læst dine kommentarer på i denne tråd har du altså opbygget en troværdighed til mig, der er af en noget anden karakter end den kun din webshop gav mig Til sidst faldt jeg lige over din tekst i bunden (som i øvrigt virker meget overvældende, da jeg lige har tygget en hel del ting igennem i dine menuer, som heller ikke havde min interesse) hvor der står: "Husk vores høje service". Dét lyder altså mærkeligt i mine ører. Men det kan godt være, at det bare er mig Til sidst sad jeg lige og undrede mig.. for på "SPORT OG FRITID"s siden ser jeg i toppen slippers som jeg angiveligt kan spare noget så præcist som 50,17% på. Lige ved siden af ser jeg en trøje under overskriften "Ugens tilbud" og så reklamerer i med 37%. Til trods for alt dette er priserne jo trods alt gode - så jeg kigger mig da om alligevel |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Jeg ville gøre mere ud af, overbevisende at fortælle, hvorfor kunderne netop skulle handle netop hos dig i stedet for at gå ned i den nærmeste butik for at købe en tilsvarende vare. Jeg ville tro, at du kan fordoble din konvertering hvis du gør noget så simpelt som at fremstille et nyt stykke grafik (ikke knap), der erstatter de 2 "knapper" i toppen og bunden (den i bunden "virker" ikke som knap) og skriver noget virkeligt intelligent og gennemtænkt på den side, man bliver ledt hen til. Overskriften på dette grafik skal være: Spar op til 70% på de største mærkevarer... Din Title tag er ikke rigtig for alle dine hovedkategorier <title id="title"><font face="verdana" size="1">RESTMARKED - Produktliste</title> Bør være: <title>RESTMARKED - Produktliste</title> At man så kan gøre en masse med denne tag er en helt anden ting. Læs mere om det på www.EffektivMarkedsfoering.dk. Ellers er jeg enig med det, de andre allerede har meldt ud: Det er det visuelle indtryk af shoppen som skræmmer mig... specielt farvevalget. |
Hej, Ja der er mange meninger om samme sag.......vi har været igang med at ændre på mange ting de sidste 2 uger. Den font du snakker om, er noget der normalt virker og selvfølgelig kommer til det igen. Vi kommer ikke til at ændre på farve valget. Generelt vil da jo altid være mange meninger om hvordan en shop skal bygges op. Vi har faktisk fået utrolig meget ros for designet og bruger venligheden i vores shop. |