Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Så længe vi overholder reglerne ser jeg ingen problemer. Nettet flyder med disse konkurrencer
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde bare ikke set den tekst i bunden til at starte med, derfor jeg reagerede. Jeg vidste ikke lige det flød med den slags, men du har nok ret. Held og lykke med det.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du/I nogle erfaringer med disse konkurrencer?

 

Vi har lavet kø-tilbud tidligere med meget stor succes. Vi annoncerede på vores forside en uge inden det startede og det gav en meget stor trafik den dag...og endnu bedre mange ordre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Oct 05
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må erkende at jeg ikke har nærlæst alle svarene her i tråden, så der tages forbehold for evt. gentagelser.

 

Jeg har selv købt en del (mode)tøj på nettet gennem de sidste par år, så tænkte du måske ville finde mit input brugbart.

Der er imidlertid flere ting som springer i øjnene både ved første øjesyn, og ved nærmere studering.

 

Navnet/logoet er den første ting - Du nævner selv at I har adwords er en del af jeres marketingsstrategi. Du skal tænke på at når en potentiel klikker ind på dit site, er det hovedsaligt brødteksten som fænger, og ikke navnet, med mindre det er et meget originalt et. Outletguru ikke noget noget dårligt navn, men det er ikke noget  jeg ville huske. Der hvor problemet ligger, er at når man som bruger ankommer til  forsiden (som er meget rodet, men mere om det senere), er dit butiksnavn kun repræsenteret ved et minimalt logo i øverste venstre hjørne. I midten i toppen - hvor mange ellers placerer deres logo -står der tilmed "online factory outlet" - meget forvirrende, og kan måske forveksles med butikkens navn. Hvis du absolut vil have det med - (jeg mener ikke det er nødvendigt), så sæt det i kursiv.

 

Den næste ting er ligeledes omkring forsiden. Som andre har nævnt er den meget rodet.

Jeg ville slå hele øverste del (fra menuen og opefter) sammen til ét stykke grafik, noget ala det her; www.msmedia.dk/top.jpg (Skal lige siges jeg ikke er grafiker, og derfor passer proportionerne ikke - den skal selvfølgelig være bredere)

Herre/Dame-valget har du jo desuden allerede i menuen.

 

Dit sortiment er den tredje ting - Adidas, Nike, H20 og ikke mindst Jack & Jones er fuldstændig malplacerede og har ingen sammenligning med dine andre produkter. Hverken hvad angår prisklasse, design, eller målgruppe. Du skyder helt ved siden af for at sige det lige ud. Jeg ville i stedet udvide min produktporteføje indenfor de andre mærker, som er ganske fornuftige.

 

En anden ting som irriterer mig lidt, er menuen hvor du har alle dine forhandlede mærkers logoer, samt banneret med dine konkurrence. Begge ting følger med når man klikker sig ind og vil se produkterne, og det er efter min mening et stort forstyrrelseselement, ligesom det optager en masse plads, hvor du f.eks. kunne præsentere dine produkter lidt lækrere med større billeder, en størrelsesoversigt over det pågældende produkt, etc.

 

Det var lige mine umiddelbare tanker, skriver hvis jeg kommer på mere. Håber du kan bruge bare lidt af det!

 

Held og lykke med shoppen, den er nu tilføjet til Foretrukne :-)

 

Mvh.

Kasper

 

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og tak for dit lange svar.

 

Jeg vil gerne starte med at sige at vores målgruppe er "den brede gruppe" de berømte 70% - BILKA kunder. Alle undersøgelser viser at folk køber deres mærkevarer der, hvor de er billigst. De er bedøvende ligeglad med om det så er i Bilka eller andre steder. Derfor sælger vi også flere brands, som ikke er helt i top prismæssigt. Og Adidas er et af vores bedste sportsmærker på omsætning. Vi er ikke interesseret i at lave en eksklusiv butik. Vi er et factory outlet!

 

 

Denne branche består af en masse amatører og nogle få proffer. Jeg kan godt give dig ret i mange af dine synspunkter. Og ja vores forside er meget fyldt - dog ikke rodet. Se f.eks denne butik www.coolshop.dk De har en meget meget høj omsætnig. De sprøjter varer ud.... butikken er også lidt rodet eller overfyldt. se så denne her www.smartguy.dk De har også en meget meget høj omsætning.

 

Jeg vil hellere have en grim butik der sælger varer end en flot butik der ikke sælger noget. Begge eksempler er meget rammende på denne sætning. De pumper varer ud begge 2:)

 

Der er så mange ting der gør sig gældende. Lige nu er vi ikke særlig fokuserede på at brande vores butik men der i mod at skabe omsætning. Vi vil gerne brande vores butik på et senere tidspunkt.

Jeg forstår ikke din hentydning til vores addwords. Har du set dem vi har på google? Vi bruger efter min mening kun brødteksten til at lokke med....vi skriver ikke outletGURU i selve teksten.

 


Endnu en gang tak for dit indlæg, som vi bruger sammen med de andre til at forbedrre vores butik. Vi er pt. igang med en løbende udvikling og du vil kunne se på forsiden at den vil skifte design. Vi holder fokus på én eneste ting lige nu. Og det er vores konvertering. Flot eller grim butik - det gælder for os kun om konvertering - konvertering og intet andet. Vi har masser af besøgende og en ekstrem høj genbesøgs procent.

 


 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

En af smartguy.dk''s bedste metoder til at skabe omsætning er deres nyhedsbrev. Jeg ser faktisk ikke reklamer for dem ret meget rundt omkring, men får deres nyhedsbrev, som jeg tilmeldte mig for et par år siden og som jeg stadig modtager.

Hvormeget gør i ud af nyhedsbrev? Kan godt se at i har et sted at tilmelde jer. Men jeg tror rent faktisk at i skal sætte tilmelding til nyhedsbrev næsten ligeså højt som salg, men alligevel lige under. Lav så et snu script som kan fjerne tilmeldingen til nyhedsbreve hvis kunden i forvejen er det, så fylder den funktion da i hvertfald ikke på siden. Og lav så istedet et lille link dertil, hvis han virkeligt vil se tilmeldingsformularen.

I skulle nok - hvis i ikke har gjort det - opsætte et mål for hvor mange i vil have tilmeldt jeres nyhedsbrev, og hvilken kvalitet de skal være samt metode og strategi for at høste emails. Det er helt sikkert ekstremt individualisered nyhedsbreve der er vejen frem. Så sørg for at folk får smidt de ting i nakken som de virkeligt er interesserede i. Og sørg så for at teste de emails i sender ud, for hvilken afsender tekst, emne tekst osv som giver de bedste "openrates". Det er super spændende og med en smule optimering vil i kunne nå rigtigt langt. Ved jeres slags varer skal der helt sikkert også laves en rigtig flot kreativ skabelon som giver et godt indtryk af jeres website også. Men google det og læs en del om det, så kan i lære meget. Medmindre i selvfølgeligt har outsourcet dette til et andet firma.

Mvh

Kim
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jaaaa...

 

Det passer nu ikke helt. De har et kæmpe affiliate netværk. Deres bannere liger over alt på nettet!

 

Men jo de sælger selvfølgelig via deres nyhedsbrev....det er nok klart med ca. 250.000 medlemmer:)

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
250.000! Hvordan får man så mange!
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tager tid...men man kan købe sig til dem via konkurrencer m.m.

 

Man kan bruge forskellige medier. Vi får i øjeblikket ca. 2500 tilmeldinger pr. uge og vi betaler fra 1,85-2,50 kr. pr. stk.

Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
uh det var da lidt småmange penge )
Side 8 ud af 10 (94 indlæg)