Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har handlet med mærkevarer i nogle år og har nu startet www.outletguru.com, Jeg må desværre konstaterer at vores konvertering er utrolig dårlig. Vi ligger under 1% Er der nogle der umiddelbart kan se, hvad vi gør forkert. Eller tager det bare længere tid at starte en shop op end vi har forventet? Når konverteringen er så dårlig skal der meget markedsføring til.....og det koster kassen!
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs Martin''s E-pusher light, den burde give dig blod på tanden til at tage nogle ting op i din shop om hvad der kunne ændres.

Se lidt her, og send så Martin en mail om et eksemplar, så får du en god smagsprøve på det, som i sig selv kan være rigtig god for at hæve din konverteringsrate.

Jeg kan tage et kig på din side senere, og evt. komme med nogle konkrete forslag.

Mvh

Kim Sand Sørensen

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Har allerede læste light og er i fuld gang med at optimerer. Tak for din hjælp.

 

 

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine

Hvis jeg må være så fri, synes jeg ikke det appelerer til købelysten med endeløse rækker af "rå" produktfotos. Jeg skal "fristes" noget mere af lækkert design, flotte billeder mm. Varerne du sælger køber man jo heller ikke i en overfyldt Tøj og Sko butik.

Desuden tror jeg at netop køb af mærkevaretøj på nettet lider af generel mangel på tillid. Der har været for mange eksempler på kopivarer, så der er en barriere der skal overvindes. Men selvfølgelig kan det lade sig gøre. Får man først en god oplevelse hos dig, er der jo nok at tage fat på.

 

Mvh/

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Toga,

 

Ja du har ret. Billederne har ikke været gode nok. I starten kunne vi ikke fritlægge.....men du har nok ret. Billedkvaliteten er meget vigtig og sikkert også trygheden.

 

Tak for dit svar.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine

 

Først tak til Kim for henvisningen :-)
Jeg har ikke lige så meget tid, men du kan starte med at optimere de 3 billeder du har på forsiden. De fylder knap en halv megabyte og dem skal du have ned på 50 kilo.

Når det er gjort vil jeg tro at du ser en fordobling af din konvertering.

 

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin (eller andre..)

Det der med billederne - er det så vigtigt når bare siden loader "hurtigt nok". Er der noget teknisk krims krams omkring billeders sstørrelse man skal tage højde for ?

Jeg gik og troede, at bare siden kom op hurtigt nok, var det mindre vigtigt om de nu fyldte en smule fra eller til.

Mvh/

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Toga og Heine,

 

Ja billeder kan sagtens optimeres, for hastighed betyder noget. På html.dk er der et par guides om problematikken, og bl.a en forklaringen på hvorfor Heines billeder på forsiden med fordel kan skiftes fra PNG til JPG.

 

http://www.html.dk/artikler/00029/ - om valg af det rigtige billedformat.

http://www.html.dk/artikler/00032/ - om hvor meget størrelse betyder.


Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine,

Har siddet og browset rund på den og syntes det er en fed side. Jeg vil også komme med mit indlæg vedr. dit site og give dig noget kontruktivt tilbage.

Da jeg så sitet undrede jeg mig over én ting. Hvorfor har jeg aldrig set det før, på trods af jeg har købt snart alt muligt på nettet, og elsker at handle på nettet. Jeg syntes selv jeg har være forbi rigtig mange sites igennem tiden, men menes ikke dit, desværre. Jeg syntes du skal skabe mere synlighed, hvis det er muligt. Ved det er dyrt!

God fornøjelse!

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

 

Tak for de pæne ord:)

 

Jeg har brugt snart 200.000 kr. i markedsføring og jeg ved nu at pengene er brugt forkert. Vi er derfor også gået over til meget mere affiliate markedsføring. Pga. den dårlige konvertering har det også været for dyrt at købe klik kampagner. Vi har også skruet voldsomt ned for vores addwords....de var ikke gode nok og nogle annoncer fik helt forkete kunder i butikken. Så dem er vi ved at gøre bedre. Vi har også investeret i søgemaskine optimering. Men jeg synes det går lidt langsomt....måske har vi bare brugt de forkerte folk.

 

Butikken åbnede d. 01.04.2006

 

Alt det her internet markedsføring er meget svært for en almindelig købmand som mig......men jeg giver ikke op. Vi skal sku nok blive landskendt med dette koncept:)

 

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)