Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa

 

jeg spurgte min mand om hvorfor han ikke købte på siden og han sagde han ikke troede en døjt på det var ægte. derfor gik han ind og slog HLØ retail op og det var registreret som en vikarbureau med 0 ansatte og adressen i krak var ikke den samme som den i cvr registeret.

 

STARTEX ApS kunne han ikke finde noget info omkring og hjemmesiden virkede ikke.

Brandforce fandt han.

 

jeg er ikke i tvivl om øgthenden af varerne, men jeg ved at min mand ville have undersøgt det nærmere hvis han skulle handle og det tog ham 2 sekunder at finde de info og det var nok til han blev i tvivl. jeg tror du skal sørge for at det hlø holding bliver opdateret for generelt er netbrugerne måske skeptiske?

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Din mand har byttet rundt på HLØ Retail og et andet firma HLØ Holding...... Heines firma står ganske korrekt som
514210 Engroshandel med beklædning
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Tak for din mail....

 

Hvis du tjekker markeds data fra krak eller lignende på HLØ Holding og STARTEX Aps, så vil du kune se at begge har kørt med overskud siden det første regnskabsår.

 

Jeg ved ikke, hvor din mand tjekker. Vores hjemmeside www.startex.dk skulle gerne virke. Og ja HLØ Retail ApS er stiftet i marts 2006, som du også kan se i mine tidligere indlæg er vi ganske nye i online handel men ikke i handel med mærkevarer. Hvis du stadig er i tvivl så er du velkommen til at ringe til os. Det med vikarservice må være en fejl i oprettelsen af selskabet.

 

Grunden til at vi har skrevet så lidt om ægtheden og varens oprindelse er jo at det for os er fuldstændig indlysende og hverdags snak og man ikke kan  tilbyde ulovlige varer....det er jo strafbart. Men vi kan nu se på alle disse tilbagemeldinger at der skal mere fokus på dette område.

 

Bare til info kan jeg nævne at STARTEX ApS sælger til den 2. største detailgruppe i Tyskland og har gjort det i 3 år. Vi leverer til dem ca. hver anden måned. Jeg kunne ikke forestille mig de vil vælge en leverandør de ikke med 100% sikkerhed kan stå inde for. Tænk på konsekvensen, når de sender kataloger ud over hele Tyskland og det så viser sig at være uoriginale varer:) Samtidig kan jeg fortælle dig at Brandforce ApS er forhandler af Pringle of Scotland. Det selskab startede jeg sidste år. Og der var også overskud i første regnskab, som vi netop har afslutet. Vi handler også med COOP, Dansk Supermarked, Supergros, Rema 1000 m.fl.

 

Det kunne være en god idé at du tjekker hvor din mand får sine data fra. Men endu engang tak for opmærksomheden. Vi er i fuld gang med at lave mere info omkring varens ægthed.

 

 

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt forstå at det for dig er common sense at varerne er ægte. Især når du er vant til at handle med detail-kæderne, men for os netforbrugere, der har set de grimme eksempler, betyder det meget at tro på ægtheden. Vi kan jo ikke umiddelbart se at det er et seriøst firma der står bag. Mange webshops er drevet af en 13-årig dreng med en eBay-konto og en papkasse i forældrernes kælder.
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Info til Alle:

 

Vores markedsføringsstrategi:

 

1. Søgemaskineoptimering


3. Addwords

4. Opsamle E-mail adresser

5. Vores eget nyhedsbrev

6. Sider om webshops med Gratis oprettelse af sin butik - shoplink etc.

 

Jeg fik aldrig skrevet hvad vores nuværende strategi er.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Blot en enkelt kommentar til shoppen: 



Jeg tror at knapperne i toppen, hvor man skal vælge imellem Herre/Dame vil blive opfattet af nogle som blot grafik. Og dem der ikke opdager at man skal klikke på dem og dermed skifte udvalg vil aldrig opdage udvalget af dame-tøj, men kun se Herre-tøj (som er valgt som standard).



En alternativ løsning kunne være at der i toppen af alle sider står, med tekst, "Du har valgt at se Herre-tøj, klik her for at se udvalget af Dame-tøj i samme kategori" - og omvendt. Jeg ved det virker lidt klodset i forhold til knapperne, men det er langt mere pædagogisk og ikke-øvede shoppere vil blive hjulpet bedre.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Må jeg spørge som absolut novice:

Hvad menes med "opsamle e-mail adresser" ?

Mvh/

 

Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
citat:
"Jeg kan godt forstå at det for dig er common sense at varerne er ægte. Især når du er vant til at handle med detail-kæderne, men for os netforbrugere, der har set de grimme eksempler, betyder det meget at tro på ægtheden. Vi kan jo ikke umiddelbart se at det er et seriøst firma der står bag. Mange webshops er drevet af en 13-årig dreng med en eBay-konto og en papkasse i forældrernes kælder".

 

præcis. forrige uge var der også en sag med bilka der handlede med uægte varer og det kom da bag på mig. men som sagt: jeg betvivler ikke at varerne er ægte overhovedet. men jeg ville fremhæve det på siden set i lyset af alle de sager der hele tiden dukker op.

 

ved ikke hvor min mand slog det op men det var det han ved en søgning kom frem til. jeg håber du forstår dette som en hjælp: jeg syntes bare det er meget vigtigt at du fremhæver dette meget, altså at varerne er ægte osv. for det er den første tanke der nok vil strejfe en del forbrugere: mærketøj til -30% - og så specielt mærker som lacoste mv. som der har været rigtig meget debat og problemer omkring.

 

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi opsamler E-mail adresser i samarbejde med flere medier som forbrugertilbud.dk - forbrugerliv.dk - barnd2brand.dk

 

Typisk i forbindelse med en konkurrence, hvor man skal tilmelde sig vores nyhedsbrev

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg må desværre endnu gang beklage at en af vores kunder igen har valgt en forkert og useriøs leverandør. Desværre er de største kæder så fokuseret på prisen at de nogle gange - Åbenbart - lukker øjnenen og "køber i mindre god tro" Der er ingen der endnu kender udfaldet af sagen mod Bilka. Lad os nu se.....man skal aldrig dømme for tidligt. Mærkevarerindehaverne bruger pressen til at skræmme forbrugerne.

 

Men du har ret. desværre har der været en række sager, hvor en detailkæde eller webshop har solgt falske varer. Vi vil se langt flere sager i dremtiden.

 

Jeg er glad for alle jeres indlæg. Vi er som sagt allerede igang med at uddybe vores ægthedspolitik, så der kommer til at være links over alt på siden  til en mere detaljeret forklaring om dette:)

Side 5 ud af 10 (94 indlæg)