Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 25 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, forstår godt din frustrasjon, men gjerne lidt tyndt og komme med fakta, basert

på din mors erfaringer hehe!;)

Dessuten kan jeg motbevise dette, og kjenner flere fra andre seriøse selskaper som

kan gjøre det samme, og som tjener lang mere en mig også.

Jeg flyttet til danmark for ca 1.5 år siden, og arbejder med et norskt børsnotert

selskap, som distribuerer økologiske natur produkter inden helse segmentet, 

og tjener nærmere 50.000 kr i mnd.  Du kan få se provisjonsraportene mine hvis

du ønsker det...;) 

Min beste kamerat har ca. 5000 kunder i sin portefolio, og tjener nærmere

200.000 kr pr. mnd, og han klarer sig fint, uden fast arbejde ved siden af;)

 

Ha en fortsatt god weekend:)

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hey alle

hvorfor ?????

 

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej

Når du holder dig orienteret i denne tråd, så er det måske fordi du er åben for muligheder  - og ser MLM / NV / Direkte salg som en forretningsform, som kunne være en mulighed for dig ??

Hvis du er på udkig efter muligheder - så kan du her tjekke ud hvike aktiver Forbes foreslår at købe: http://www.pabst.gpnworld.com/newsarticle.asp?a=680

Firmaet har en virkelig spændende lancering undervejs (Ageloc) - som i de kommende måneder præsenteres for medierne, og som ser ud til at blive "A new beginng in the anti-aging category".

OG selvfølgelig er firmaet med i direkte salgsforeningen.

HUSK dette er en forretningsform som alle KAN tjene penge på, men ikke ALLE vil gøre det, der skal til, for at tjene til det de ønsker sig.

God weekend.

 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Ja, hvorfor egentlig? Havde det været den omvendte vej, ville påstande om 15 mio. dollars sign up bonus flyde på Amino! Mit bedste bud er, at Raven ikke har været aktiv i ca. 3 år, og var derfor røget ud af top 200 i Monavie. Utroligt at en person med en månedlig indkomst på 70.000 dollars ikke kan nå top 200, for i Agel ville det række til en top 10!

Det fantastiske er, at Monavie ikke har frataget hende forretningen. I stedet går hendes indkomst nu til Monavies More projekt, så flere hjemløse i Brasilien kan få tag over hovedet!

Det var mit bud! Måske kan du give os dit bud på, hvorfor 10 Agel diamonds, hvoraf 5 lå i top 10, har forladt Agel til fordel for Monavie?

You asked for it!!!

Hilsen

Anders 

 

 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Anders

dette er en Agel update tråd, super monavie er gået med til at hendes bonus check

går til MORE, godt gået monavie Smile

jeg vil ikke svare på dit inlæg, for jeg kan ikke bruge det noget, da dem der har forladt Agel det

er jo deres eget firma, og eget ansvar.

ligesom min Agel foretning er mit ansvar, top det og det andet, det kan vi ikke bruge til noget.

hvis du bare sørger for dine team medlemmer, snart får produkter, da de snart har ventet over et år.

så skal jeg nok tage mig af Agel.

p.s Korntved tror du er i den forkerte tråd hygge, eller ??? det var jo dit firma NUSKIN der ville købe Agel ide for 60mill US

men det viste du vel nok ikk ?

karsten Aagaard

 

 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

hej Anders

dette er en Agel update tråd, super monavie er gået med til at hendes bonus check

går til MORE, godt gået monavie Smile

Du minder mig om, at dette er en Agel tråd. Tolker det som om, at du helst ikke vil have indblanding, selvom du befinder dig i et debat forum. Desuden poster du en video med Raven, hvor du skriver "hvorfor???". Du har altså selv efterspurgt et svar, og det gav jeg dig så!

agel4you:

jeg vil ikke svare på dit inlæg, for jeg kan ikke bruge det noget, da dem der har forladt Agel det

er jo deres eget firma, og eget ansvar.

Havde forventet denne respons fra dig. Igen poster du en video med Raven, hvor du efterspørger et svar. Det får du så, og bliver så stillet et lignende kontra spørgsmål. Hertil svarer du, at det kan vi ikke bruge til noget, for det er jo folks egen sagConfused

agel4you:

hvis du bare sørger for dine team medlemmer, snart får produkter, da de snart har ventet over et år.

så skal jeg nok tage mig af Agel.

Vi er på sagen. Forsinkelsen skyldes vel egentlig bare, at vi vil gøre tingene 100% korrekt fra starten. Havde Agel valgt samme fremgangsmåde, så kunne de have opnået succes i Danmark og resten af EU!

agel4you:

p.s Korntved tror du er i den forkerte tråd hygge, eller ??? det var jo dit firma NUSKIN der ville købe Agel ide for 60mill US

men det viste du vel nok ikk ?

karsten Aagaard

Hvilken ide? At sælge kosttilskud i gele form? En ide er vel kun noget værd, hvis den er beskyttet og unik, så den ikke kan kopieres eller stjæles! Dette er ikke tilfældet med Agel, men ellers en meget god historie!

Hilsen

Anders

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jubiiiiii.....................Big Smile

Mere mere mere..........min agel-gud er bedre end din monavie-gud.....æv bæv buhhh........

Konge underholdning

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Jubiiiiii.....................Big Smile

Mere mere mere..........min agel-gud er bedre end din monavie-gud.....æv bæv buhhh........

Konge underholdning

Er man en smule skadefro og har et negativt syn på Network Marketing, så giver denne debat naturligvis anledning til lidt gniden i hænderne.

Faktisk var jeg gerne foruden denne debat, men når man poster en video, hvor man hylder at nogen har mistet, i stedet for hylde at man selv har fået - ja, så skal man forvente et modspil!

Hilsen

Anders

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders...

selv du må da kunne se at det er konge barnlig adfærd. Det er jo på niveau med min far er større end din far ;o) - I må sgu også kunne grine lidt af Jer selv ;o)

Anyway....læg mærke til stemningen i det videoklip. Den stemning er der jo ved alle mlm-sammenkomster......den der nærmest religiøse sammenhørighed, der får det til at løbe (sekt-agtigt) en koldt ned ad ryggen.....

Skummelt.....skummelt.....skummelt ;o)

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 25 ud af 31 (304 indlæg)