Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 26 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Først vil jeg sige at æh bæh buuuu metoden er en dårlig reklame for de folk der arbejder med MLM - FORDI hvis vi gerne vil vise alle skeptikerne at dette er en sund og anderledes forretning, så går det jo ikke at vi gør som mange andre virksomheder (der bare IKKE gør det offentligt) - glæder os over andres "død".

Til kommentaren omkring optræden på videoen, og den måde som man viser glæde på, så kan der siges meget om det, og i DK er det ikke "god stil" at juble alt for meget over sin succes som det er i USA.

Hvis man har prøvet at være til et arrangement med f.eks. IBM, hvor de lancerede en nyhed så vil man opdage at det ikke kun er ved mlm arrangementer at man kan "hype"

Så måske vi skulle lære at juble lidt mere ???? - og lære andre at gøre det samme - det er da sjovere som at surmule over dårlige resultater.

God søndag.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hey K

 

enig Smile  ja noget mere juble, det er gratis, og faktisk ikke så svært

karsten

fik smagt den nye Agel GLO i dag, ummm nice

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med dig Korntved.

Hvis ikke vil skulle servere nyheden med begejstring, glæde og klapsalver, hvordan skal det så foregå! Har gennem årene været til en del lanceringer, og det foregår altid med fuld tryk på, så folk kommer op af stolen!

Måske skulle man lave et mlm event, hvor der ikke var musik, hvor folk ikke måtte klappe, hvor dem som gik på scenen var negative og uinspirerende Surprise

Nå, tilbage til Agel!

Hilsen

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 Hej Anders, har du en mail adresse?

Vil du ikke ligge den ud her, så mail mig gjerne på tony.nilsen@shineclub.com , så sender jeg dig en mail der:)

 

Ha en super dag videre!

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Momentum

Lang tid siden man har hørt om Shine, hvordan går det, fik i åbnet Danmark ?

ha en god dag

Karsten

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Karsten.

Hva er din mail adresse?

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Momentum Invest:

Hei Karsten.

Hva er din mail adresse?

Kig i din Amino indbakke Stick out tongue

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Petersen:

Momentum Invest:

Hei Karsten.

Hva er din mail adresse?

 

Kig i din Amino indbakke Stick out tongue

Ahhh, Anders nu ikke drille... den der med at pitche networkere i andre selskab den er der vel ingen der benytter sig af... ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Alle

så er det vist lidt på tide med lidt ny fra Agel

Island er kommet godt fra start :-) nice sverige begynder også at tage fart, ja danmark der er jo en del jantelov,

og team medlemmer, der toro at man signer op og så kommer pengende rullende,men nej det kræver arbejde.

så de hopper rundt fra det ene til det andet, men ellers er der nogle nye produkter på vej

Ageless er i bladende sydpå igen http://www.agel.com/newsroom/?p=745

Agel nye produkt GRN er på vej

 

 

så er der også en dansker på Agels News,den vil ikke sætte playeren ind, så i får linket

http://www.viddler.com/explore/gelonline/videos/29/

 

kommer med mere nyt om ikke så længe,har ikke lige tid for tiden, i ved biss

mvh karsten

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:55
Hvor mange stjerner giver du? :

"er det noget pyremide noget, men jeg blev klogere"

 

Hmmm..... Er jeg den eneste der har et princip, der hedder: Hvis et produkt eller en forretningsidé introduceres med et løfte om at det ikke er et pyramidespil, så står jeg af.

 

Nu siger jeg ikke Agel eller whatever har noget at gøre med pyramidespil.... Men når folk bruger energi på at forklare det ikke er et pyramidespil så ringer alle alarmklokker altså hos mig :)

At det så stort set ikke er produktet, men derimod forretningsmodellen, man ser markedsført, når man søger informationer om Agel....ja det gør ikke sagen bedre.... I min verden er produktet i sidste ende det vigtigste for enhver forretning. At du så kan markedsføre dit produkt på mere eller mindre smarte måder er en anden snak.... Men er dit primære argument, at produkt X er godt fordi det markedsføres på metode Y er jeg ganske enkelt ikke interesseret....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 26 ud af 31 (304 indlæg)