Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 6 ud af 14 (135 indlæg)
Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes en fra amino crew burde låse denne tråd. Den har absolut ingen værdi for de folk der er herinde, og den er i gang med at udvikle sig til ren mudderkast.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Youstar:

Mikkel deMib Svendsen:

Det var dog en af de mest usmagelige debatter her på Amino længe!

Mange andre debatter har, med rette, regler om at man ikke må diskutere direkte kriminelle aktiviteter. Og det er det her! Jeg synes bestemt ikke at Amino skal til at udvikle sig til en kriminel bande - det vil smitte negativt af på os alle.

En tråd som denne burde slettes.
Eller skal vi fortsætte ud af samme spor ...?

Vi kunne i samme ånd have tråde om "hvordan man snyder sin partner", "hvordan man stjæler biler", eller "hvordan man kan cracke den software man gerne vil have", eller "hvordan man slipper afsted med voldtægt" ...

Er det virkelig det Amino vi gerne vil have? FAND'ME nej!

 

I dit indlæg sammenligner laver du grise om til får.... De ting du sammenligner med tåler ingen sammenligning, og det må være i mangel på bedre at du ikke kommer med andet...

 

Hvis jeg laver et smba her i landet og har et holding på eks, Malta, er der vel egentlig ikke nogen ulovlighed i det..

Nej, der er ikke noget ulovligt idet, ikke før du begynder at gemme likividitet m.v. fra SKAT. Under alle omstændigheder risikerer du kun at blive fuldt skattepligtig til DK uden nedslag for udenlandsk skat.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Von Münchhausen:

syntes en fra amino crew burde låse denne tråd. Den har absolut ingen værdi for de folk der er herinde, og den er i gang med at udvikle sig til ren mudderkast.

 

Helt enig. Yes Moderator hvor er du henne, så vi undgår flere personlige angreb.

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne påpege at min trådstart er lavet af ren nysgerrighed og interesse for området.  Der er langt fra tanke til handling hvad sådan nogle ting angår, dog er det jo altid rart at vide hvordan sådanne ting hænger sammen hvis nu det skulle være relevant en gang.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

der nu ingen grund til at lukke tråden, mudderkastning kan sagtens undgås hvis folk besinder sig.

 

Hvad angår emnet var det min tanke at det måske kunne gøres lovligt.

Dansk Smba med Maltesisk Holding,  derved kan firmaets likvider få lov at gro uden rentebeskatning når pengene ryger over i holding, dog skal der betales skat først så vidt jeg er informeret.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Youstar:

der nu ingen grund til at lukke tråden, mudderkastning kan sagtens undgås hvis folk besinder sig.

 

Hvad angår emnet var det min tanke at det måske kunne gøres lovligt.

Dansk Smba med Maltesisk Holding,  derved kan firmaets likvider få lov at gro uden rentebeskatning når pengene ryger over i holding, dog skal der betales skat først så vidt jeg er informeret.

 

Hej

Mudderkastning eller hvad man skal kalde det ved jeg ikke rigtig. Man må acceptere de generelle indlæg, hvor der bliver skrevet sagt til i affekt.

Men STOP, de personlige angreb uden relation til emnet.

Det sidste indlæg kan ikke lade sig gøre uden beskatning! Endvidere vil du som bosiddende i DK blive beskattet af dit holdingselskab i udlandet. Så idéen er ikke, som du ønsker det.

Med venlig hilsen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Youstar: Jeg vil hive Henriks råd frem fra tidligere: Kontakt www.certusdanmark.dk da de, så vidt jeg er informeret, uden tvivl er nogen af de mest kreative på området.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

steinway:

Youstar: Jeg vil hive Henriks råd frem fra tidligere: Kontakt CENSUR da de, så vidt jeg er informeret, uden tvivl er nogen af de mest kreative på området.

Men så er der jo færre penge tilbage, end hvis han betalte sin skat som alle andre Skype-Crying

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

steinway:

Youstar: Jeg vil hive Henriks råd frem fra tidligere: Kontakt CENSUR da de, så vidt jeg er informeret, uden tvivl er nogen af de mest kreative på området.

 

Men så er der jo færre penge tilbage, end hvis han betalte sin skat som alle andre Skype-Crying

Enig Yes

Og når det hele bliver underkendt af SKAT CryingCrying

Hilsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

igen det kræver indsigt i den økonomiske situationen hvilket i ikke har, tom spekulation kan du vidst nemt lave...

Side 6 ud af 14 (135 indlæg)