Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 9 ud af 14 (135 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

så må du jo hellere derover ét smut...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:

Klap lige hesten kammerat ! Det du opfordrer mig til er at anvise en konstruktion så du kan unddrage dig dansk skat eller betale mindre de lovgivningsmæssigt fastsatte satser som alle andre betaler skat efter. Det får du hverken mig eller andre rådgivere/revisorer i dette land til.

Det bedste råd jeg kan give dig er enten at du lader være med at tjene så mange penge, så er skatten ikke så høj eller 2) at du må forlade landet og bosætte dig i et land hvor skatten er så favorabelt lav som du gerne vil have.  Det er der næppe nogle her der vil græde tørre tårer over.

Det her er, eller skulle gerne være, et seriøst iværksætterforum. Prøv at spørg om råd på Skatteborgeren, Arto o.l. i stedet.

 

 

Lige til en start;   Nej det er ikke det jeg opfordrer til,  læs mit indlæg igen, og gør det ordentligt denne gang så du måske formår at forstå det rigtigt.   Jeg foreslår dig i stedet for din røvsyge moralprædken at komme med en virksomhedskonstruktion, som er inden for lovens grænser, der kan være attraktiv for en nystartende virksomhed. Dette har intet med skatteunddragelse at gøre!

Resten af dit indlæg er svært at tage seriøs...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Come on - Du starter med at spørge til bankkonti i Caribien m.v. Hvordan har du forestillet dig at vi skulle tage det seriøst.

Danmark har i modsætning til mange andre lande nogle rimeligt gunstige fradrags- og afskrivningsmuligheder for virksomheder. I virksomhedsordningen er der mulighed for at opspare indkomst til en foreløbig beskatning på 25% når pengene bliver i virksomheden. Næppe noget som er attraktivt for dig som jeg læser det for du ønsker ikke at betale skat at din indkomst overhovedet - hvis jeg ellers har forstået dig rigtigt - og så kan det aldrig blive seriøst.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:

Come on - Du starter med at spørge til bankkonti i Caribien m.v. Hvordan har du forestillet dig at vi skulle tage det seriøst.

Danmark har i modsætning til mange andre lande nogle rimeligt gunstige fradrags- og afskrivningsmuligheder for virksomheder. I virksomhedsordningen er der mulighed for at opspare indkomst til en foreløbig beskatning på 25% når pengene bliver i virksomheden. Næppe noget som er attraktivt for dig som jeg læser det for du ønsker ikke at betale skat at din indkomst overhovedet - hvis jeg ellers har forstået dig rigtigt - og så kan det aldrig blive seriøst.  

Din besvarelse var på min på daværende tidspunkt svar til mit nyeste indlæg, hvortil jeg spurgte om et fordelagtig virksomhedskonstruktion indenfor den danske lov rammer.

Lad os tage udgangspunkt i at det kan være attraktivt;   25% i beskatning ved opsparing, derefter bliver renterne beskattet i den tid de er opsparet, og derudover 45% i skat af det resterende beløb når beløbet skal trækkes ud en gang i fremtiden. For mig lyder det ikke attraktivt, i og med vi så er på omkring en beskatning på 70%.

25% i beskatning for opsparing lyder ikke galt.  For mig at se vil en Smba konstruktion være mest fordelagtig for mig da jeg ikke ønsker firmaet skal have relation til min privatøkonomi da jeg er under uddannelse og ikke må tjene mere på nuværende tidspunkt.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi du glemmer noget: I VSO bliver du jo godskrevet de 25% du allerede har betalt. I et selskab betaler du "kun" 45% af de 75% der er tilbage. Den samlede skat bliver det samme i begge tilfælde

Det du vil opnå i forhold til SU'en kan du også opnå via opsparing i virksomhedsordningen.

PS. Nu kommer det så frem at du oppebærer SU fra Danmark. Det sætter jo apropos moraleprædken dit startindlæg i et noget andet perspektiv. Du vil gerne have SU fra Danmark men vil samtidig søge til nogle af de kulørte lande for at undgå at betale dansk skat.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Youstar:
For mig at se vil en Smba konstruktion være mest fordelagtig for mig da jeg ikke ønsker firmaet skal have relation til min privatøkonomi da jeg er under uddannelse og ikke må tjene mere på nuværende tidspunkt

HA ... præcis hvad jeg havde i tankerne da jeg spurgte til om du var villig til senere at patte på det danske understøttelsessystem, uagtet at du har ubeskattet formue

.. og det er så lige det du har i sinde at gøre

Initialt var dit ønske at skjule indkomsten helt og holdent for skattevæsenet. NU er det så en lovlig konstruktion du SKRIVER at du ønsker oplysning om

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mit ønske var i første omgang at være mere om hvordan sådan ting foregår, der er langt fra tanke og  nysgerrighed til handling.

Der er så ingen der siger at jeg modtager S.U., det er en forhastet antagelse endnu en gang af en bruger her...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Youstar, det du har sagt igennem denne absurde tråd hænger simpelt hen ikke sammen. Du modsiger dig selv igen og igen.

Først siger du at du ikke ønsker at dele de penge du tjener hist og her med andre - altså hjælp til skattesnyd. Du overraskes over at folk bliver forargede over det og ændrer så lidt på dine forklaringer.

Så kommer det frem, at du er under uddannelse og siger, at det gør at du ikke må tjene så meget. Hvis ikke du modtager støtte må du tjene så meget du har lyst til - og tjener du mere end de grænser der er, så har du jo ikke brug for støtte. Det sætter din ønske om, at unddrage dig myndighedernes opmærksomhed på dine indtægter i et endnu mere alvorligt lys. Den slags kaldes socialbedrageri.

Nu nærmer vi os så et forbryderisk niveau der giver op til 8 års fængsel - eller deromkring. Det er forbrydelser, der af samfundet straffes ligeså hårdt som voldtægt og bankrøveri (samme længde som de hårdest straffede fra Blekingebanden fik). Så det er altså ikke småting vi snakker om.

Så at du fortsat undres over at vi er mange herinde der er stærkt kritiske overfor dine holdinger fatter jeg slet ikke. Hvad tror du det her er? En forbryderbande, eller en rocker klub? Vi er retsskafne mennesker, som i det store hele mener man skal betale sin skat og iøvrigt overholde landets love. Det er bl.a. sådan nogle som os, der gør at der er et skattegrundlag så sådan nogle som dig kan få gratis uddannelse. At bede os hjælpe dig med at snyde det system vi financierer er jo helt absurd.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

En helt tredie ting, som folk glemmer når man taler skat i DK, er at det betyder at studerende, pensionister, kontanthjælpsmodtagere osv osv, har langt flere penge imellem hænderne til forbrug end de har i andre lande. Hvilket så igen betyder , at det er langt nemmere at tjene mange penge i DK.

Resten af tråden gider jeg ikke kommentere på. Men held og lykke youstar. Du vil lege med den mørke side. Og der betaler man en MEGET høj skat. Men det finder du nok ud af

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Youstar, det du har sagt igennem denne absurde tråd hænger simpelt hen ikke sammen. Du modsiger dig selv igen og igen.

Først siger du at du ikke ønsker at dele de penge du tjener hist og her med andre - altså hjælp til skattesnyd. Du overraskes over at folk bliver forargede over det og ændrer så lidt på dine forklaringer.

Så kommer det frem, at du er under uddannelse og siger, at det gør at du ikke må tjene så meget. Hvis ikke du modtager støtte må du tjene så meget du har lyst til - og tjener du mere end de grænser der er, så har du jo ikke brug for støtte. Det sætter din ønske om, at unddrage dig myndighedernes opmærksomhed på dine indtægter i et endnu mere alvorligt lys. Den slags kaldes socialbedrageri.

Nu nærmer vi os så et forbryderisk niveau der giver op til 8 års fængsel - eller deromkring. Det er forbrydelser, der af samfundet straffes ligeså hårdt som voldtægt og bankrøveri (samme længde som de hårdest straffede fra Blekingebanden fik). Så det er altså ikke småting vi snakker om.

Så at du fortsat undres over at vi er mange herinde der er stærkt kritiske overfor dine holdinger fatter jeg slet ikke. Hvad tror du det her er? En forbryderbande, eller en rocker klub? Vi er retsskafne mennesker, som i det store hele mener man skal betale sin skat og iøvrigt overholde landets love. Det er bl.a. sådan nogle som os, der gør at der er et skattegrundlag så sådan nogle som dig kan få gratis uddannelse. At bede os hjælpe dig med at snyde det system vi financierer er jo helt absurd.

Nu skulle du måske igen lige tage og klappe hesten og ikke få den sure appelsin juice galt i halsen, og stopper med at sammenligne æbler og pærer,   at sammenligne en der ønsker at spare i skat med en voldtægtsforbryder, måske det er din "bedste" gerning idag, det er simpelthen for uintelligent...

Jeg er under uddannelse, JA. Men jeg modtager ikke S.U. som så mange andre, og det er der såmænd ikke noget underligt i...

Og nej jeg er ikke igang med at lave socialbedrageri, jeg tjener ikke noget ved siden af som jeg ikke må pt., og hvis jeg opretter et smba har de penge ikke noget med min privatøkonomi at gøre, derved skulle det være lovligt nok. Men så langt havde du måske ikke tænkt.!

Side 9 ud af 14 (135 indlæg)