Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

World Ventures søger dygtige representanter fra Danmark

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja dette er lett. Vi sender våre til en webinar og de melder seg inn selv. Framtidens MLM

Anbefaler alle her til å gå på webinar å se hva dette virkelig er

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej den er s.akhtar@live.dk

har du nogen imformation på engelsk ?jeg er beder til og kan forstår beder. Tak.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dette begynner virkelig å bli stort i Norge vi har en fantastisk vekst. Hvem er ikke interessert i 5 stjernes reiser til innkjøpspris. Dette nettverksselskapet har ikke frafall. Statistikken fra USA viser at 96% av medlemsmassen blir inne i selskapet. Her er det ikke gjenkjøp og her er det en vinn vinn situasjon for alle om du står her kun som medlem eller du vil gjøre foretning av det. Og tro meg det går virkelig i dette selskapet. Helt fantastisk. Jeg trodde ikke dette var sant men det er det. Vi har nå vært ute å reist flere av oss her i Norge og det er bare helt fantastisk. HVILKEN service vi får på hotellene vi kommer til. Du må bare prøve dette.

Hilsen en meget fornøyd distributør fra Norge

http://gjen.newplana.com/cp/47

http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/DreamTrips/103256596592

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

http://eu.directsellingnews.com/index.php/site/entries_archive_display/worldventures_international_expansion/

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André.

Har 2 spørgsmål:

1. Hvad får man for opstartsgebyret og det faste månedlige gebyr

2. Da rejser er under voldsomt prispres, vil jeg gerne vide lidt om, hvor stor en procentdel af omsætningen, der bliver tilbagebetalt til forhandlerne. Hvis der omsættes for 1 mio. kr., hvor meget af den million bliver så fordelt mellem forhandlerne?

Generelt er produkter under prispres ikke specielt egnede til mlm. Dækningsgraden på rejser er typisk meget lav, og da udbetalingen til forhandlerne skal tages fra dækningsbidraget, har jeg en formodning om, at den procentmæssige tilbagebetaling er meget lav.

Typisk udbetaler mlm selskaber 40-60% af omsætningen.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen.

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André.

I forbindelse med min søgen efter hvor stor den procentmæssige udbetaling er i World Ventures, har jeg studeret jeres bonusplan. Her har I et 65% cap. Altså udbetaler firmaet ikke mere end 65% af omsætningen tilbage til forhandlerne. 

I slår meget på at rejsebranchen er den meste omsættende branche online, og man har en formodning om, at World Ventures derfor vil opnå en stor omsætning. Som jeg forstår det, hvilket en tilbagebetalingsprocent på 65 bekræfter, så kommer omsætningen på rejser ikke i spil i bonusplanen. Altså er det kun sign up fees og månedlige fees, som er med til at skabe omsætning i bonusplanen og præge den ønskede "residual income".

Dog betaler World Ventures engangsbeløb til forhandlere, når disse sælger en rejse, men de 65% kan umuligt være af den totale omsætning på rejser!

Med venlig hilsen.

Anders

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej André.

I Danmark skal man være medlem af Rejsegarantifonden for at kunne udbyde rejser. Jeg har søgt på Rejsegarantifondens hjemmeside, men kan ikke finde World Ventures!

Skal I ikke være medlem?

Hilsen

Anders

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det med Rejsegarantifonten hænger sikker sammen med de ikke er åbnet i Danmark.

Jeg har også lidt svært at se hvad man får for medlemskabet. Det svare vist lidt til du betaler xxx kr for at få lov til at komme ind i web-shoppen.

Det jeg fornemmer er at den primære udbetaling kommer fra medlemsskabet og opstartgebyr (måske 65 % af dette) og så betaler man for selve rejsen oven i. Jeg kan dog tage fejl.

 

 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Vi må vente på svar fra en World Ventures forhandler. Hvis vores formodning holder stik, så skal indtjeningspotentialet tage afsæt i, hvor mange mennesker der er villige til at melde sig ind og betale et fast månedligt gebyr. 

Hilsen

Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

1: For oppstartgebyret og den faste sum i måneden så får du dit eget back office der du kan følge dine kunder og dine egne rejsesider der du kan bestille de rejser du måtte ønske. Både hotell opphold og feriebolig (viktig at få med at du aldrig mere må beltale nogen måneds sum hvis du får 4 medlemmer)

Du vil selvsagt også få 24 timer i døgnet gratis support og tilgang til et webinar der du kan sende dine prospekter. (se nedenfor)

Side 1 (du må være medlem for at se dit back office) Jeg viste mit back office till Keld da vi hadde en skype samtale tidligere. Muligens han som en objektiv kilde kan si hvad han synes:)

Side 2 (din egen rejseside)

2: Det er sant det du sier om at rejser er alerede under prispress. Men pågrund af at WV køber sine produkter i stort kvantum så får de 5 stjerners opphold til 2 stjerners priser. Næsten alle opphold har all inclusive samt business room.

Det er også sant at de enda ikke er medlem av rejsegarantifondet siden de enda ikke har åbnet i DK. Men alle rejser gennem WV har allerede forsikring igennem "Travel Guard" (Det er åbnet i Norge og er medlem af det norske rejsegarantifond)

WV gir tilbake 65% av omsætningen til kvalifiserte representanter. WV sin visjon er at omsætte for 10 milliarder dollar.

Det er kun af produktet dreamtrips du får en prosentandel af. Men så raskt du har bygget et nettværk så får du også en representative bonus som vokser. Viktig at få med at kunder er fornøyd med produktet. Og 95% af medlemmene vil stå. Så det er sjældent at nogen vil ud når de har meldt sig ind.

Som jeg sier til de fleste som har spørgsmål så går det hver aften klokken 21.00 (utenom lørdag) Et live webinar der en Senior Representative ifra Norge taler om alt fra firma, til de billige rejser samt kompensasjonsplanen. Hvis du enda sitter igjenn med noget du lurer på så anbefaler jeg dig at se på dette i aften.

Gå ind hær! helst litt før klokken 21.00. Logg ind med navn, vælg hastighet, password trængs ikke.

Jeg håper på din tilbakemelding etter du har sett webinaret for å høre hvad du synes.

enten på: aksetoy.wv@gmail.com

eller vi kan tale på skype: andre.aksetoy

Med vennlig hilsen

Andrè Aksetøy

World Ventures Representative

www.worldventures.biz

 

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)