jeg vil ikke ødelægge mine venskaber på at sælge til mine venner, det har jeg ikke moral til at gøre .
forstår ikke gib chance og det bliver aldrig en dårlig beslutning
jeg forstår det ikke alt kan gå galt , med der findes ingen sikker ting her i livet
lav det du er bedste til , vis haves 6 back og en okay krop og ansigt er det bedste at blive fotomodel , vi har alle noget vi kan bedste tjene penge på
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis jeg var din ven - og virkelig SØGTE EFTER en mulighed - havde BRUG FOR en mulighed - og du som min ven afholdte mig fra kendskab til eks. LR - så er du i sandhed ikke en ægte ven.Tænk over hvorfor der er 6 håndtag på en kiste - og ikke hjul....!
Desværre er du forkert oplyst. Tro nu næppe at Leona lewis, Bruce Willis og alle de andre mega kendte stjerner vi har i vore program, går ind i noget pyramide selvskab. Tror simpelhen at deres advokater ville stoppe det for længst. Så er den fordom dræbt ?
kunne være den her film, gjode at du blev mere oplyst.
Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort.
Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort.
Desværre er du forkert oplyst. Tro nu næppe at Leona lewis, Bruce Willis og alle de andre mega kendte stjerner vi har i vore program, går ind i noget pyramide selvskab. Tror simpelhen at deres advokater ville stoppe det for længst. Så er den fordom dræbt ?
"> kunne være den her film, gjode at du blev mere oplyst.
Hej Brian,
det er lidt nemmere at følge med, når du citerer når du svarer, for ellers bliver det lidt rodet. Bare lige for at gøre det lidt nemmere, det hele.. ;-)
Er du seriøs, kan jeg komme ud til dig og der vil du få en aha... oplevelse, jeg har hele forretningen hjemme. du kan se mere på www.happyhourparty.dk Produkterne skulle efter sigende være de bedte i hele verden. Jeg ved de er det, og du handler her after til engros.
Er ny her inde, og skal lige lære det her amino. Tror nu jeg hopper ud igen, da her er alt for mange negative mennesker efter min smag, Selvfølgelig ikke alle, Har travlt... da LR åbner Rusland som land nummer 32. Her om 10 dage... tænk det tog LR 2 år at planlægge, et land med 9 tids zoner, og fra minus 60 grader til 30 plus grader.... sikke et land at sælge verdens bedste produkter i.
Tror nu jeg hopper ud igen, da her er alt for mange negative mennesker efter min smag,
Fair nok, alle må jo gøre som de synes er det bedste.
Men det med at folk på Amino ikke har noget succes er vel noget værre vrøvl efter min mening. Der findes masser af folk herinde der har succes. Ikke alle gider at sælge sæbe, men det er ikke ensbetydende med at de ikke har succes.
Er ny her inde, og skal lige lære det her amino. Tror nu jeg hopper ud igen, da her er alt for mange negative mennesker efter min smag, Selvfølgelig ikke alle, Har travlt... da LR åbner Rusland som land nummer 32. Her om 10 dage... tænk det tog LR 2 år at planlægge, et land med 9 tids zoner, og fra minus 60 grader til 30 plus grader.... sikke et land at sælge verdens bedste produkter i.