Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brian Nielsen:

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

Ligegyldigt hvad du arbejder med, så klæder det INGEN at tale nedsættende og bedrevidende overfor andre eller på bekostning af andre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare gerne have svar om jeres produkter er parfume fri, incl. æteriske oiler og essenser, samt parabenefri, da jeg har en kone der ikke kan tåle disse stoffer.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev du helt væk, eller?

Hvis, er der så andre der evt. kan svare på mit spørgsmål ang. LR produkterne?

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Nielsen:

http://happyhourparty.dk/pdf/Brian%20Nielsen%20LR%202011.pdf til dem som gerne vil se mere på dette geninale Konsept. Kontakt mig gerne. Vh. Organasationsleder Brian Nielsen

Du skal lige have rettet de værste stavefejl i de store overskrifter i den PDF... bare sådan et bette råd herfra ;-)

 

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

jeg Må heller lade mine penge stå i banken , der står de meste sikker , for jeg har desværre for mange penge , så jeg heller lade mine lille formue gå til et par 1000 hjemløse mennesker , de har sikkert mere brug for det end en MLM "investering"

Der er mange måder at "make a living" på (at tjene penge) - man kan jo osse som dig, hoppe rundt i g-streng og flashe sin bare røv indsmurt i baby-olie ;-)

Ahhh, Mikael - jeg synes den kommentar lå lige til højrebenet!

Kan du blive enig med hvad du vil: Beholde din stripper-penge i banken eller give dem et par tusinde hjemløse? Det fremgår ikke så tydeligt af din melding.....

 

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Brian Nielsen:

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

Ligegyldigt hvad du arbejder med, så klæder det INGEN at tale nedsættende og bedrevidende overfor andre eller på bekostning af andre.

Martin, det er helt sikkert en smutter fra Brians side - men who can blame him - det er jo den taktik der køres fra "udenforstående" i langt de fleste tilfælde mod debattører fra MLM branchen...

Monkey see, monkey do!

Mvh.

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Jensen:

Blev du helt væk, eller?

Hvis, er der så andre der evt. kan svare på mit spørgsmål ang. LR produkterne?

/Flemming

Hej Flemming

Er sikker på at du nok skal få et svar. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg skal da smide en mail til en kollega i LR Big Smile Er det alle parabener hun er allergisk overfor?

Mvh.

Martin

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Pyramide-spil? Hmm sure sounds like it :=) 

Hvilken del af beskrivelsen er det, du synes lyder som et spil???

Hans Stokholm Kjer:

Jeg kan ikke se, hvordan det kan undgå at være en dårlig beslutning at sælge til venner, naboer, familie og på arbejdspladsen.

Hvis ens venner bliver irriteret over, at man har startet en forretning, og man er lidt begejstret over det, så hang det venskab nok i en tynd tråd i forvejen. Wink

Jeg FORVENTER da, at de venner jeg har i forsikringsbranchen giver mig nogle gode tilbud på forsikringer engang imellem, og dem jeg kender i IT branchen giver mig et godt tilbud på en PC engang imellem.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

 

jeg Må heller lade mine penge stå i banken , der står de meste sikker , for jeg har desværre for mange penge , så jeg heller lade mine lille formue gå til et par 1000 hjemløse mennesker , de har sikkert mere brug for det end en MLM "investering"

Der er mange måder at "make a living" på (at tjene penge) - man kan jo osse som dig, hoppe rundt i g-streng og flashe sin bare røv indsmurt i baby-olie ;-)

Ahhh, Mikael - jeg synes den kommentar lå lige til højrebenet!

Kan du blive enig med hvad du vil: Beholde din stripper-penge i banken eller give dem et par tusinde hjemløse? Det fremgår ikke så tydeligt af din melding.....

 

 

Første og fremsten synes jeg det er ærligt for tråd starter vis et godt produkt , med denne overskrifter , ja det siger vidste alt og enhver ved han overdriver , med som jeg læser det er han sikker på , både det er sidste chance og bliver aldrig en dårlig beslutning .

Altså derved blev jeg stærk provokeret af denne overskrift , og indlægget synes jeg gav lidt for godt billedet af hvor let det er at blive millionær ,så jeg tager tråd starter meget useriøst , og jeg kaster ikke bare rundt med mine penge , jeg har da engang imellem købt husforbi det er bladet de hjemløse sælger

Alle ved det er hårdt slid at tjene penge , f.eks. træning kræves det for at holde sig form og det er ikke lidt , vis skal have en udmærke krop, derved ingen lette penge i livet

Man kunne man kunne f.eks. Sige lette penge , du kunne bare skyde dem lige i hulet som Tiger Woods og have let 514 millioner kr. med så let er det ikke det krævet mange års træning og atter træning

Synes det er ærligt , med de mange lidt overdrevet overskrifter det ødelægger for de gode seriøse MLM , der er i hvert fald færre nye der lige tør hoppe over på MLM vogne vis de ser sådan en overskift , for folk tænker .

Du tjener ikke meget som stripper vis ikke tør smide alt tøjet , der er ikke mange piger der vil se en mand i g-streg , så vil de heller se en nøgen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)