Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

&& i øvrigt når du bliver ved med at pensle ud, hvorfor jeg dog ikke bare havde valgt jer som leverandør, så må jeg jo også argumentere HVORFOR jeg ikke har valgt jer.

I stedet for at nedgøre, som du åbenlyst gør her, vælger jeg i stedet at sige, at jeg bare har fundet noget bedre..

Slut prut :-) Find en anden debat.

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:

 Der er skam ingen sprog bøffer - jeg er 100%. Dansker ;-)

Og fordi man er 100 % dansker, skriver man fejlfrit? Og når man ikke er 100 % dansker, laver man mange fejl? Smile

Jeg ville nok få en korrekturlæser til at kigge på din side. Der er nogle underlige formuleringer, og så skal du også tage et ekstra kig på kommaer.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev tidl. har jeg ændret diverse fejl.. også under pleje af extensions, (men webshoppen kan ikke gemme rettelserne).. der vil jeg lave mellemrum, men Jesper holder weekend, og regner med at få det lavet i morgen..

 

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
4. For eksempel skriver du som fx - i min verden er den korrekte betegnelse f.eks. (ligesom dem der ikke forstår det ikke betegnes incl. moms men hedder inkl. moms)

Det kan vist ikke kategoriseres som en fejl. Om man skriver fx eller f.eks. er vist op til en selv. Akkurat ligesom det er, når du skriver mayonnaise eller majonæse samt Schweiz eller Svejts.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:
ingen negativ kritik a jer men der var en anden der bragte jer på banen og så svarer jeg bare :-) der er åbenbart nogle herinde der tvivler på min opstart og så må man jo bare svare

Jeg bragte dem ikke på banen for at du skulle udtale dig om dem, men for at du skal åbne dine øjne og se der findes andre som køre med tilbud ect.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med din shop ;)

/allan

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

DesignYOU:
Jeg bragte dem ikke på banen for at du skulle udtale dig om dem, men for at du skal åbne dine øjne og se der findes andre som køre med tilbud ect

 

Og det troede du SERIØST på, at jeg ikke vidste?? OMG!!

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Simone:

DesignYOU:
Jeg bragte dem ikke på banen for at du skulle udtale dig om dem, men for at du skal åbne dine øjne og se der findes andre som køre med tilbud ect

 

Og det troede du SERIØST på, at jeg ikke vidste?? OMG!!

 
I forlængelse af mit indlæg, der gør Allan dig opmærksom på, at du bryder markedsføringsloven! Endda med et eksempel... Så er der vel ingen grund til, at tale så grimt der til ham?
 
Det er fandme ik Allans skyld, at du udtaler dig negativt om en konkurrent, og det hele ender ud i en gang snik snak! Han hjalp dig, og beviste at du tog fejl, da du påstod du var billigst!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da kæft den her tråd er gået langt ud.. :P Kvinden ville bare vise sin nye side frem Skype-ItWasntMe

Satme trist No

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Hold da kæft den her tråd er gået langt ud.. :P Kvinden ville bare vise sin nye side frem Skype-ItWasntMe

Ja, det er trist.. Synes jeg har skulle forsvare mig hele tiden og når jeg så forklarer mig, er det også forkert.. nu får jeg så at vide at jeg har brugt markedsføringsloven.. hmm.. hvordan har jeg så det Fashion-Seller???

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simone:

Ja, det er trist.. Synes jeg har skulle forsvare mig hele tiden og når jeg så forklarer mig, er det også forkert.. nu får jeg så at vide at jeg har brugt markedsføringsloven.. hmm.. hvordan har jeg så det Fashion-Seller???

 
Tjaaa hvis du nu læste det, som vi andre faktisk skrev til dig, så ville du også vide det... Men kig evt på side 4 i denne debat, så finder du svaret!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 8 ud af 11 (105 indlæg)