Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på webshop + Hvilket system skal vi vælge?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Håber jeg både kan modtage nogle gode tilbud og noget feedback til hvilken platform der er bedst at bruge.

Kort om konceptet siden skal bruges til.

Skal have lavet en webshop, som kommer til at forhandle ca. 300-600 forskellige produkter.

Det skal være sådan at hvis du fx. vælger et produkt, skal du samtidig have mulighed for at se eksempler på pakkeløsninger til dette produkt. Samtidig skal der til hvert produkt være muligt at se en eller flere video, om hvordan produktet kan bruges.

Siden skal også indeholde en videoside med opskrifter, hvor man skal være bruger for at se siden, med mulighed for at lave 7 dages gratis adgang og efterfølgende kræver det et abonnement, for at blive på videosiden.


Siden skal også indeholde en blog, hvor man kan stille spørgsmål til hinanden og til os, få gode ideer med henblik på vores produkter og ellers bare drøfte alt indenfor vores koncept.

Vi skal have mulighed for at udsende nyhedsbreve til alle vores brugere, som er sendes ud med videoer og billeder af vores nyeste produkter og opskrifter.

Vi skal tage imod alle gængse betalingskort, her har vi kigget lidt på EPAY.DK eller QUICKPAY.DK som betalingsløsning, da vi synes det lyder nemt og lige til og samtidig også til rimelige priser.

Hvilke systemer synes I ville være bedst til sådan en løsning? Færdige CMS systemer som Wordpress, Jomla, Drupal eller et specielt udviklet system?

Håber I kan hjælpe og samtid komme med tilbud m.m.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Efter at have læst dine krav til webshoppens funktionaliteter igennem, vil jeg klar anbefale dig at vælge enten PrestaShop eller Magento styresystemet. Magento er det mest udbredte styresystem blandt e-handelskøbmænd. Vi er selv eksperter i at udvikle professionelle og unikke Magento webshops. Du kan læse lidt mere om det her.

Du kan sende mig en mail på fk(a)partnerdesign.dk så vi kan tage en uddybende snak, eller jeg kan også ringe dig op på mandag, hvis det ønskes. Smile

Med venlig hilsen,

Frederik Klüwer

Partnerdesign I/S 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg kigger på jeres side, og sender nok en mail i løbet af weekend.

Sad også og kiggede videre og ja Magento eller PrestaShop er nok en af de bedre alternativer for os.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Det lyder rigtig godt - det ser vi frem til :-)

God weekend!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Som Frederik nævner bør du overveje Magento eller Prestashop. Jeg er selv stor fan af Magento og både laver og har egen Magento shop. 

Du kan se min shop her som sælger selvbruner produkter.

Hvis du har lyst til at læse lidt mere om hvilke Magento løsninger jeg kan tilbyde er du velkommen til at kigge forbi MagentoXperten.dk her 

Håber det giver lidt inspiration :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Det lyder som et spændende projekt og at du er grundig omkring valg af platform er et rigtig godt skridt mod at få et e-handelsprojekt til at lykkedes.

Der findes enormt mange løsninger som du kan bygge en shop på, og ofte går der også lidt religion i den. Jeg vil personligt og meget subjektivt anbefale dig at bruge Prestashop, Magento eller uCommerce.

Udover betalingsgateway, redaktionelt indhold, mersalgs-funktioner osv, så er det også meget vigtigt at du sikrer du får en løsning som kan integreres med både dit bogførings-program samt lagersystem (eller hvis du bruger et program som håndterer begge dele). 

Vi har bygget Blacksnow.dk på Prestashop, hvilket vi har været meget tilfredse med. Eneste downside indtil videre er den begrænsede dokumentation (+ meget af det er på fransk) samt at vi har haft en smule problemer med intergration til e-conomic lagermodulet. Det kan dog sagtens lade sig gøre :-)

Held og lykke med projektet!

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for alle jeres input.

Vil prøve at kontakte jer, for at få en prissættelse samt et muligvis samarbejde på udviklingen af webshoppen.

Må også lige undersøge hvad der er bedst. Prestashop eller Magneto.

Vi har faktisk helt glemt at tænke på bogføringssystemer samt lagersystemer. Men dette er selvfølgelig også MEGET vigtigt. Og det skal shoppen selvfølgelig også være integreret med.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give dig et kort svar.

Prestashop eller Magento.

Bruger selv Prestashop og det er nemmere at gå til i forhold til Magento, da det godt kan virke lidt langhåret efter min mening.

Held og lykke med det.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Frank

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der ønsker at komme med indskydelser samt tilbud?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)