Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback ønskes på 300+++ timers arbejde!

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Umiddelbare indtryk af forsiden

1. uden at kende jeres besøgendes skærmopløsninger skærer browseren jeres side på en ?x768 opløsning gennem banneret, så man ikke umiddelbart kan afkode hvad det er i sælger... UX no-go... Bør være produkter 'in frame'.

2. Banneret generelt. Jeg forstår ikke hvorfor der altid designes med STORE bannere, når undersøgelser tydeligt viser at ét klart budskab konverterer langt bedre, i et design der er indlejret i sidens generelle udtryk: læs banner blindness.

3. Mangler klart et synligt søgefelt

4. rene og stilfulde linjer harmonerer med produkter

5. Telefonnummer på forsiden mangler jeg som dansk kunde, der ønsker tryghed før handel

6. Synlig nyhedsbrevstilmelding med et stærkt payoff - SPAR op til 50% - tilmeld dig vores nyhedsbrev (eller lign.)

...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

bigbiz:

1. uden at kende jeres besøgendes skærmopløsninger skærer browseren jeres side på en ?x768 opløsning gennem banneret, så man ikke umiddelbart kan afkode hvad det er i sælger... UX no-go... Bør være produkter 'in frame'.

Den er noteret...

bigbiz:

2. Banneret generelt. Jeg forstår ikke hvorfor der altid designes med STORE bannere, når undersøgelser tydeligt viser at ét klart budskab konverterer langt bedre, i et design der er indlejret i sidens generelle udtryk: læs banner blindness.

Jeg vil ik fortælle alle begrundelserne bag de valg, som der er truffet, da der sidder flere konkurrent og lure med. De har ihvertfald allerede taget flere af vores nye tiltag og langt dem ud på deres side. Men der er en grund til, at de er et banner, og det er ik tilfældigt Smile

bigbiz:

3. Mangler klart et synligt søgefelt

Punktet er på TO DO listen, og det er fixet i løbet af weekenden...

bigbiz:

5. Telefonnummer på forsiden mangler jeg som dansk kunde, der ønsker tryghed før handel

Problemet er, når du sælger på 15 hovedmarkeder + ca 50 mindre markeder, så vil du have rigtig mange sprog at bøvle med. Hvis du samtidig vil tilbyde telefon support, så kræver det enten mange medarbejdere, eller også få som kan rigtig mange sprog. Du kan selv prøve at regne på, hvor mange telefon medarbejdere det ville kræve. Dertil kommer, at vi sælger til en del lande udenfor EU, hvilket igen kræver 24/7 support. 

Jeg har så valgt, at i stedet for at leverer en mellem god telefon support, så vil vi leverer den bedst mulige mail support med evt supplerende tlf support ved enkelt sager. Det koster sikkert ordre, men så hellere tabe et par ordre hist og her, men vide, at det totale produkt, som der leveres til kunden er iorden... I DK er tlf support et must, men sådan er det ik i alle lande. 

Så det er en prioriterings sag, hvor det økonomiske aspekt også spiller en vigtig rolle!

bigbiz:

6. Synlig nyhedsbrevstilmelding med et stærkt payoff - SPAR op til 50% - tilmeld dig vores nyhedsbrev (eller lign.)

Det kommer, når alle de sidste små ting er rettet. Igen en prioritering, hvor kundeoplevelsen pt er i fokus på bekostning af evt nye nyhedsbrevs modtagere mm. Men de er udviklet en cool funktion til denne del...

Mange tak for de mange fine input! Jeg værdsætter meget, at du har gidet at bruge din tid på at finde dem, samt at skrive dem herinde! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt over disse to steder på produktsiden

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 03:57
Hvor mange stjerner giver du? :

og "atributter" hedder vel egenskaber på dansk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Deleuran:

Godt spottet! Jeg takker, for selvom det er små fejl, så skulle de gerne fjernes asap! Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Velbekomme. Når man arbejder med det professionelt hos en af landets største E-handelsbureauer er det nogle gange lidt svært ikke at bruge 2 min til at give sit besyv med :) Så hvis du en dag skulle ønsker at lege med Magento, må du endelig droppe mig en PM. :)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

bigbiz:
Velbekomme. Når man arbejder med det professionelt hos en af landets største E-handelsbureauer er det nogle gange lidt svært ikke at bruge 2 min til at give sit besyv med :) Så hvis du en dag skulle ønsker at lege med Magento, må du endelig droppe mig en PM. :)

Da vi lige har fået nyt system, så er det nok noget, som har meget lange udsigter, men jeg har gemt din profil, og skal nok kontakte dig, hvis det bliver aktuelt...  :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fascion-seller

Jeg ville aldrig købe et par solbriller, hvis jeg ikke først kan se dem på mig. Flere af de store forretningskæder har mulighed for, at man uploader sit billede og får mulighed for at se, hvordan brillerne faktisk ser ud, når man har dem på.

Den funktion synes jeg I mangler.

Mvh Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man går ind i styles - så er det super lækkert med billeder af brilleformerne. Men synes billederne er lidt for pixelerede... Ellers en kanon webshop!

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas L.:

Jeg ville aldrig købe et par solbriller, hvis jeg ikke først kan se dem på mig. Flere af de store forretningskæder har mulighed for, at man uploader sit billede og får mulighed for at se, hvordan brillerne faktisk ser ud, når man har dem på.

Den funktion synes jeg I mangler.

Der er ingen af verdens 10 største webshops, som har denne funktion af en simple grund. Den er mere misvisende end den er retvisende. Problemet er, at det koster en formue at tilpasse hver model til funktionen, og derfor kræver det, at man sælger rigtig mange af hver style, hvilket er urealistisk. Derfor benytter de fleste standard skabeloner, og så begynder det at gå galt. For nu er det ik den enkelte model, som du ser på, men en standard skabelon.

De test jeg har kendskab til, har medført en stigning i retuneringerne på 50-100% + mange sure kunder, fordi funktionen viste et, men solbrillerne var noget helt andet.

Faktisk er Raybans officielle side den eneste større webshop, som jeg kan komme i tanke om, som benytter den. Men de sælger også mange stk af hver model, og de har et meget begrænset antal modeller i forhold til os andre...

Så at funktionen ik er på siden, det er et bevidst fravalg. Vi vil hellere fokuserer på det vi er gode til, fremfor at give kunderne falske forhåbninger og en "dårlig og misvisende" service funktion... :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)