Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 7 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 LAD VÆR MED AT STARTE HVIS DU IKKE VIL ARBEJDE CA 50-60 timer pr uge!!

Jeg har været sælgere for RoboClean.... Jeg kan kun sige jeg er glad for deres maskine. Men ikke for deres måde at behandle deres sælgere på.

1 sælgere køber deres egen maskine, og får en bonus maskine efter 3 mdr. HVIS der er 150 gemmenførte besøg.

2 sælgere tjerner ca 4600kr. pr salg (som ny) Men skal selv betale for moms og skat.... (så er der ikke meget tilbage)

3 hvis du vælgere at stoppe Ja så er det bare synd med dit vare lager. Da det ikke er deres problem, da det er købt og betalt. Du må ikke sælge det efter du er stoppet! da du ikke kan give garanti på produktet.

mvh snydt-dyke

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej snydt-dyke

Det er netop pointen med at hyre sælgere der brænder inde med et dyrt betalt lager og topfolkene har så tjent kassen på naive sjæle der let lader sig lokke.

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg kan kun tilslutte mig alle de negative ting der bliver sagt omkring Roboclean. Jeg fandt deres jobannonce på nettet (kan ikke huske om det var jobnet eller jobindex) og der søgte de en salgskonsulent. Nu er der bare det, at da først "ansættelseskontrakten" dukkede op, viste det sig at være en forhandleraftale - hvilket jo lige er noget helt andet. Se det var der ikke nogen der havde sagt noget om til samtalerne. Jeg var til samtale, og der var det guld og grønne skove. Men når man nærlæser deres kontrakt er det ikke i nærheden af hvad der bliver lovet.

Garantilønnen viste sig også, at være et "markedsførings tilskud" på kr. 20.000,- . Denne kommer iøvrigt ikke til udbetaling hvis du selv har solgt støvsugere der dækker beløbet. Desuden køber du selv støvsugeren, som du har solgt. Hvis så kunden ikke betaler maskinen eller leverer den tilbage står du selv med fletningerne i postkassen og skal betale.

Det eneste gode råd der er ang. Roboclean - HOLD JER LANGT VÆK!!!!!!

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvad med Pro-Aqua kan se de også søger "salgskonsulenter"  http://www.jobindex.dk/annoncer/86156.shtml

 

Nogle der kender noget til dem.. Ville være træt af at søge det, hvis det er det samme bullshit!

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

snydt-dyke:

3 hvis du vælgere at stoppe Ja så er det bare synd med dit vare lager. Da det ikke er deres problem, da det er købt og betalt. Du må ikke sælge det efter du er stoppet! da du ikke kan give garanti på produktet.

Hvis du har koebt og betalt en vare, er der da ingen der kan forhindre dig i at saelge den videre, til den pris det i oevrigt passer dig. Du kan jo bare saelge maskinen (evt. til koebspris, saa du ikke staar med tab), uden garantiaftalen. Det er paa ingen maade hverken ulovligt eller illegitimt, naar man taenker paa det hardship, du har faaet fra Roboclean's side.

Fra Nyrup
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fussing

Jeg har selv været sælger hos Roboclean i lidt over et år. Jeg ved de hele tiden prøver at forbedre informationsniveauet overfor deres forhandlere, og det kunne godt være bedre. Desværre er der mange der får det indtryk at de er suspekte og prøver at snyde både kunder og forhandlere. Jeg tror de bare ikke er helt gode til information.

Jeg tjente fint på Roboclean, og stoppede fordi jeg valgte at gå ind i en familievirksomhed, IKKE fordi jeg ikke kunne tjene penge. Hvad angår maskinen, så kunne jeg ikke finde på at skille mig af med min. Den er super og effekten er helt i top. Der er 15 års garanti og prisen delt ud på den tid, er faktisk hvad man får brugt på støvsugerposer!

Det med at man som forhandler skal erhverve en selv, ja man er selvstændig erhversdrivende som forhandler af Roboclean, så det er vel ikke så mærkeligt at man selv skal købe den? Desuden kan jeg oplyse at den ikke koster 20-30.000.

Jeg håber det har taget broden lidt af det indtryk der er givet af firmaet.

 Med venlig hilsen

Malene

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene1975:
Jeg håber det har taget broden lidt af det indtryk der er givet af firmaet.

Hej Malene 1975.
Velkommen til Amino.

Det er da godt, hvis du har tjent penge på dit engagement i firmaet, når nu du samtidig føler, at du kan stå inde for de støvsugere, du har solgt.

Jeg er imidlertid bange for, at dit indlæg ikke virker efter hensigten, da vi ikke har nogen chance for at vide, hvem du er. Din profil er indtil videre helt anonym, og indtil nu har du kun sendt dette ene indlæg.

Mit råd til dig vil være at deltage aktivt i debatten under dit eget navn og derved opbygge en troværdighed. Derefter har du langt større chance for at medvikre til at rense Robocleans omdømme.

Men husk også, at din positive oplevelse ikke i sig selv betyder, at andres negative oplevelser er forkerte.

Malene1975:
man er selvstændig erhversdrivende som forhandler af Roboclean, så det er vel ikke så mærkeligt at man selv skal købe den?

Jeg har forhandlet masser af ting, som jeg ikke har købt selv - min lokale købmand gør det samme. Faktisk er jeg ret sikker på, at min lokale elinstallatør ikke har et eksemplar af hver af de hundredvis af støvsugermodeller, han har solgt gennem årene. Jeg er med andre ord ikke enig i, at det er nødvendigt - eller for den sags skyld naturligt - at eje et apparat for at kunne sælge det.

mvh Hans

Fra Danmark Syd
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle

 

Er ny bruger her på debatten og håber på, at jeg kan være med til at kaste noget lys over Roboclean oplægget.

Først engang så er jeg selv på vej ud som forhandler hos Roboclean Danmark. Jeg har ligesom alle andre kunder fået fremvist en Roboclean hjemme hos mig selv. Samme aften blev jeg rekruterret idet den pågældende forhandler, havde øje for mine salgsevner. Jeg sagde ja straigt away, da jeg fandt produktet fantastisk, når der sammenlignes med den traditionelle støvsuger. Vand er nu bare engang det bedste element til at fjerne skidt og snavs med. Derudover så kan jeg kun efter egen vurdering og de mennesker jeg har haft kontakt med gang på gang få bekræftet at maskinen altså suger langt bedre end andre. Selve seperratoren, som Roboclean er bygget op omkring er bære ellementet for sugestyrken. Den tekniske del lader jeg ligge. Meget kan der siges om maskinen, men den kan aldrig være den bedste, for så ville udviklingen jo standse og det gør den heldigvis ikke. Så hvad fremtiden bringer kan vi jo kun være imødekommende overfor. Astma og allergi har maskinen aldrig kunnet helbrede, hvilket firmaet også lægger stor vægt på at den ikke gør, men Roboclean kan være et supplement til at reducere det dårlige indeklima, altså støvpartikler, pollen osv., hvilket kan have en positiv virkning på disse udsatte personer. Samtidig er den jo god for alle i og med, at den forebygger hvis man ellers husker at benytte sig af maskinen. Så alt i alt en god maskine idet den er opbygget på vand princippet, men selvfølgelig er der også noget ved denne som alle andre. Det er ikke ting som jeg vil tage op til debat, det vil jeg lade den enkelte bruger og deres behov afgøre. Prisen har været oppe at vende, tja jo selvfølgelig skal en sælger også kunne overleve, så klart kan maskinen erhverves billigere hvis der ikke var alle disse mellemled, men fortæl mig lige hvor findes der ikke mellemled, for det er jo netop det de fleste og næsten alle forretninger er bygget op omkring. Pyramide / MLM eller ej det er jo bare en forretnings gang som så mange andre, ikke hermed sagt at Roboclean er bygget op omkring pyramide / MLM men vælger man ikke selv at sige ja, når man søger job hos Roboclean. Så alt det negative ævl er ikke til at høre på.

Til alle jer der sidder derude og gerne vil have job, så kan jeg kun sige tænk jer godt om, for åbenbart tvivler i inden i nogensinde får startet op. Det er som gravide, de vil også kun høre alle de negative oplysninger og glemmer at der også findes solstråle historier. Gør dog jer jeres egen erfaring og investerre da i den maskine hvis det er det der skal til. Har i gjort jer selv den tanke, at dette netop er en hurtig vej frem til at være selvstændig. Måske er deres forretningsgang ikke så fin i alle kanter, men fortæl mig lige tror du Bilka, Skoringen, Jensens Bøfhus eller hvem det end måtte være ikke også har nogle kanter der skal slibes til undervejs??????

Jeg har gjort mine egne erfaringer og nu er der sikkert en del der gerne vil vide hvorfor jeg afslutter mit samarbejde med Roboclean. Dette kan jeg med det samme sige, at det ikke vedrører andre end mig og firmaet, så glem det. Men husk blot én ting......VAND ER ET FANTASTISK MOLEKYLE !!!!

Så find dog på noget andet end at bekrige disse firmaer som så oftest opnår succes, når man har lært at begå sig i den rigtige retning.  

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Askepot:
Det er som gravide, de vil også kun høre alle de negative oplysninger og glemmer at der også findes solstråle historier.

Hvad har Roboclean med gravide at gøre? Hmm

Askepot:
men fortæl mig lige tror du Bilka, Skoringen, Jensens Bøfhus eller hvem det end måtte være ikke også har nogle kanter der skal slibes til undervejs??????

Fælles for disse KÆDER er at de ikke holder ansættelsessamtaler i ansøgerens eget hjem. Og hvad har de iøvrigt også at gøre der?! Kan man ikke demonstrere/prakke maskinen på i et kontor?

Askepot:
Jeg har gjort mine egne erfaringer og nu er der sikkert en del der gerne vil vide hvorfor jeg afslutter mit samarbejde med Roboclean.

Jeg er rent faktisk lidt ligeglad... Og det tror jeg også mange andre er. Vi kan jo kun være glade på dine vejne. Wink

God weekend, når du kommer der til.

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Askepot

Velkommen til Amino. Du er selvfølgelig velkommen her - også til at diskutere emner, hvor vi andre kan være skeptiske.

Udfra hvad jeg har kunnet erfare omkring Roboclean, synes jeg det virker som en temmelig træls forretning at blive involveret i - især på grund af de metoder der har været omtalt i forbindelse med rekruttering af nye sælgere. Derfor vil jeg besvare dit indlæg med endnu engang at understrege min skepsis. Jeg håber, de ting jeg skriver herunder er helt urimelige. Hvis de er, må du endelig gøre opmærksom på det.

Da din kollega, Malene1975, skrev sin solstrålehistorie om Roboclean for nogle uger siden, opfordrede jeg hende til at underbygge sin troværdighed ved at stå frem med eget navn samt at deltage aktivt i andre debatter, så vi kunne komme til at lære hendes synspunkter at kende. Et kig på hendes profil viser, at hun ikke har været aktiv på amino siden. Hendes eneste dåd herinde har altså været ét positivt indlæg om Roboclean.
Jeg håber, du vil danne dig en mere klar profil, og jeg glæder mig til at se, hvad der kommer til at stå i den blog, du har oprettet.

Indtil det viser sig, om du for alvor har noget på hjertet, vil jeg komme med et par muligvis helt urimelige sammenligninger.

Jeg er jo kommunikationsmand og ret skrap omkring det sproglige. Når man skal vurdere, om en tekst er "ægte" forstået på den måde, at den er skrevet af den person, der underskriver teksten, kan man kigge på hvilke usædvanlige sproglige greb og småfejl, der er taget i anvendelse. Jeg finder nogle - muligvis tilfældige - sammenfald mellem Malene1975's og din sprogbrug.

  • I er begge to glimrende stavere - det er ikke så usædvanligt.
  • I anvender begge et fyldigt og nuanceret sprog, hvilket placerer jer i en gruppe af velorienterede mennesker, som formentlig har uddannelse over gymnasieniveau.
  • I har begge en temmelig fri holdning til tegnsætning. Muligvis forsøger I jer begge to med det såkaldte ny komma - i hvert fald laver I nogle tegnsætningsgreb, som er temmelig ens:
    • Malene: Jeg ved de hele tiden prøver (...)
    • Askepot: (...) tror du Bilka, Skoringen, Jensens Bøfhus eller hvem det end måtte være ikke også har nogle kanter (...)
    • I begge disse tilfælde anvendes den talesprogsagtige udeladelse af "at", og der udelades samtidig komma.
    • Malene: Desværre er der mange der får det indtryk (...)
    • Askepot: nu er der sikkert en del der gerne vil vide (...)
    • I udelader begge komma før "der".
    • Malene: Det med at man som forhandler skal erhverve en selv, ja man er selvstændig erhversdrivende
    • Askepot: Prisen har været oppe at vende, tja jo selvfølgelig skal en sælger (...)
    • I bruger begge det talesprogsgreb at adskille to helt uafhængige sætninger, hvor sætning to er svar på sætning ét med et komma i stedet for et punktum, og I fortsætter begge efter kommaet med et postivt svarord hhv. ja og tja

Der er formentlig flere ligheder, og retfærdigvis skal det da også nævnes, at der er en række markante forskelle. F.eks. argumenterer Malene1975 faktisk sagligt, idet hun forholder sig til emner, som har været debatteret. Du selv bringer f.eks. gravide og vandmolekyler, hvilket ikke har sammenhæng til de ting, der har været debatteret.

Hvis jeg havde moderatorstatus her på Amino, ville jeg på baggrund af ensartetheden af de to indlæg kontrollere, om de tilfældigvis skulle komme fra samme IP-adresse.

Og til dig Askepot:
Hvis du er vred og irriteret over denne kommentar, må du gøre den til skamme ved at blive en glad og givende debattør her på stedet - det skulle glæde mig såre.

mvh Hans

Side 7 ud af 15 (141 indlæg)