Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 29 ud af 31 (304 indlæg)
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Karsten

 

og hvordan kan det være agel er gået ind i danmark uden produkterne er godkendt var

bare en tanke alle vores produkter er selvfølgelig godkendt hilsen BerryEN FORHANDLER

HILSEN  Brian Yde ?

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

det eneste i har godkendt i DK er jeres agelkopi  YUMI ikke andet, bare lige så du ved det, ved ikke hvad din upline har fortalt dig, men pt har i alså kun 1 godkendt, håber da i får flere godkendt i dk og Agel gør.

http://www.altomkost.dk/Templates/Altomkost.dk/DietarySupplements/DietarySupplementsSearch.aspx?NRMODE=Published&NRNODEGUID=%7bEA3C6E2B-BEB8-48E4-B723-316B1266A276%7d&NRORIGINALURL=%2fKosttilskud%2fRegister_over_registrerede_kosttilskud%2fforside%2ehtm&NRCACHEHINT=NoModifyGuest

mvh Karsten

og lige en lille berry fisk   ( En registrering af et produkt er ikke en godkendelse af produktet ) så sig til folk at jeres produkt er anmeldt ;-)

http://www.altomkost.dk/Kosttilskud/registrerede_kosttilskud/forside.htm

forsat god weekend

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker lidt som en mudderkamp, hvilket jo afgjort ikke er særlig spændende med 2 fyre....

Nu kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om de to firmaer i repræsentere, men godkendelsen kommer vel på et tidspunkt og imellemtiden er det vel muligt at arbejde med produkterne i andre lande. Jeg ville da f.eks. ikke have haft noget imod, at have haft RedBull at gøre inden den blev tilladt i DK.

Men herinde syntes jeg ikke det gavner NM/MLM koncept at man går i totterne på hinanden... med mindre det er fuldstændig utydeligt hvad produktet er.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

LOL

 

mudderkamp naaa ikke herfra,hjælpe ham bare så han ikke går rundt, og give folk de forkerte oplysninger, ikke andet

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Karsten

 

var da ikke meningen det sku være mudderkastning , men skal da nok forklare de agel forhandler

der er gået over til os vi er anmeldt  :-)

god dag hilsen Brian

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Brian

det gør ikke noget, der er nogle agel forhandlere, der er gået over til berryen, det var jo deres egen

foretning som de selv havede,hvorfor skulle jeg bekymere mig om det ???

men super sjovt at nogle af dem også har en plads i monavie LOL .

men held og lykke med berryen

karsten

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:
DK er jeres agelkopi  YUMI ikke andet, bare lige så du ved det

 

Hej Karsten

Du skriver agelkopi og du har da helt ret i at de ligner hinnanden, men der er forskel.

1.  I Yumi (BerryEn) er der 25 g og i UMI (Agel) er der 21 g pr pose.

2. I Yumi er der 92,6 % af det aktive stof Fucoidan i.   UMI er der ca. 70 % (det jeg har fået fortalt)

3. Agel forhandler pris for en kasse (30stk) UMI er  595 m. moms. Yumi er kunde prisen 495 kr. m. moms, for en kasse (30stk). (Forhandler prisen er en del lavere)

Det vil sige at 10 g Fucoidan koster i Agel 13,4 kr + evt. forhandler fortjeneste. 

I BerryEn er prisen 7,1 kr for 10 g Fucoidan - evt. forhandler fortjeneste.

4. Yumi kan købes gennem en alm. webshop det kan Umi ikke. Om det skyldes at BerryEn har fokus på at få kunder og forhandlere, mens Agel kun har fokus på at få forhandlere ved jeg ikke.

5. I UMI er der konseveringsmiddel natriumbenzoat  i, der er ingen konseveringsmiddel i YUMI.

6. Smagen er forskellig, men de smager begge rigtig godt.

 

Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

 

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

i yumi bruges der Natrium og ja der er natriumbenzoat UMI, ca 1/100 af hvad der er i en cola

og ifølge dansk lovgivning, må en kosttilskud kun indeholde max 70% af et aktivt stof, såå

og ja nogle køber deres dvd i netto og nogle i hifi klubben, der vil altid være forskel, på agel produkter, er der lagt EU skat, du kan jo prøve at trække den fra, og se hvad en kasse vil koste,

hvis der var en produktion i EU, og det skal nok komme

du behøver ikke at svare på denne tråd, da jeg kan ikke bruge det til noget, nogle spiser yumi og nogle umi, alle folk drikke jo heller ikke kun let mælk :-)

mvh Karsten

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:

yumi bruges der Natrium og ja der er natriumbenzoat UMI, ca 1/100 af hvad der er i en cola

og ifølge dansk lovgivning, må en kosttilskud kun indeholde max 70% af et aktivt stof, såå

Undskyld jeg svare Karsten, men der er lige et par bolde der ikke er kommet ned.

Det er ikke fordi natriumbenzoat er farlig det er jo brugt mange steder, men du nævnte bare det var en kopi og så vil jeg nævne de forskelle der er. Natriumbenzoat  er et konseveringsmiddel og Natrium er salt, som jeg ikke mener kommer under konserveringsmiddel. Man brugte det dog i gamle dage til at konsevere kød,men det var i store mængder for at bakterier ikke kunne klare mosten. 0,011g pr. 100 g som der er i YUMI, er ikke just store mængder.

Det med de 70 % kan jeg ikke forstå ? Hvis man spiser en banan er den da 100 % banan. Men misforståelsen opstår måske fordi der er tale om 92,6 % brun tang i Yumi og 70% UMI. Men vil gerne prøve at undersøge det hvis der er nogen som ønsker det.

/Keld

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld:

Ikke fordi det interessere mig, men efterhånden virker det ikke som om der er andre i tråden, og som jeg skrev tidligere minder det mig om en dårlig mudderkamp Cool (kvinderne mangler jo).

Men ud fra den tanke at mange herinde er meget skeptiske og bedrevidende end den almindelige dansker når det handler om NM/MLM, så mener jeg blot at den produktsnak i har gang på mig lyder til at være mere skadelig end gavnlig.

Alle Aminoer er selvfølgelig ikke sådan

Mvh

Martin

Side 29 ud af 31 (304 indlæg)