Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 8 ud af 14 (135 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Og når det hele bliver underkendt af SKAT CryingCrying

Vrøvl.

Mit råd gik alene på oprettelse af bankkonto. I EU er der mere eller mindre automatisk udveksling af oplysninger mellem landene, men den samme pligt består ikke for lande uden for EU.

Javel.... Der er så aftaler med lande omkring udveksling af oplysninger. En stor del af disse aftaler bygger på hjælp i skattesager. Det vil sige at de danske myndigheder ikke bare fiske om bede om oplysning på alle danske kontohavere.... Så der er rig mulighed for at oprette konti rundt omkring i verden - og hvis man så bare undlader dumheden at efterlade sig elektroniske Danmark når pengene hæves via kort - så er opdagelsesrisikoen lig 0.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:
Når vi snakker rentabilitet må jeg antage at det udelukkende er fra et økonomisk perspektiv. Her er der en god successrate hvis man tænker sig om.

Også i denne situation kan min standard ligning for risikovurdering bruges: R= (L+P) / V

Særlig P (Punishement) faktoren er i denne situation værd at bide mærke i for hvis man ikke kan acceptere den straf der kan være konsekvensen af at den risikofyldte aktivitet kman kaster sig ud i bliver afsløret, så skal man IKKE gøre det - uanset at den beregnede risiko er lille.

Eller på almindeligt dansk: Don't do the crime if you can't do the time!

Hvis du er villig til at risikere at komme i fængsel - og tage din straf som en mand, så kan kriminalitet naturligvis godt være en overvejelse værd. Men det er (heldigvis) de færreste af os, der er vil acceptere denne konsekvens og bl.a. derfor holder vi os fra alvorlige kriminelle aktivieteter - som f.eks. omfattende skattesnyd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Tonny Skov Pedersen:
Og når det hele bliver underkendt af SKAT CryingCrying

Vrøvl.

Mit råd gik alene på oprettelse af bankkonto. I EU er der mere eller mindre automatisk udveksling af oplysninger mellem landene, men den samme pligt består ikke for lande uden for EU.

Javel.... Der er så aftaler med lande omkring udveksling af oplysninger. En stor del af disse aftaler bygger på hjælp i skattesager. Det vil sige at de danske myndigheder ikke bare fiske om bede om oplysning på alle danske kontohavere.... Så der er rig mulighed for at oprette konti rundt omkring i verden - og hvis man så bare undlader dumheden at efterlade sig elektroniske Danmark når pengene hæves via kort - så er opdagelsesrisikoen lig 0.

 

Hej Henrik

Nu var du lidt hurtigWink

Min kommentar gik på Fashion-Sellers kommentart omkring at bruge en masse omkostninger på en konstruktion, som så efterfølgende kunne blive underkendt af SKAT.

Iøvrigt er jeg helt enig med dig i indlægget. Yes

Jeg har også deltaget i møder med såkaldte eksperter med viden omkring sådanne forhold, hvor der var mange lande oppe at, bl.a. Vietnam m.fl.. Jo, kreativiteten kender ingen grænser.

Med venlig hilsen

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er helt okay, vi betaler så meget og skal vi endelig have lidt tilbage skal vi vente i mange dage...

Prøv at se på denne side kan kun rose Mikkel og Stoffer..:-)

www.inter-corp.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Min kommentar gik på Fashion-Sellers kommentart omkring at bruge en masse omkostninger på en konstruktion, som så efterfølgende kunne blive underkendt af SKAT.

Tvivler på SKAT nogensinde får forelagt de konstruktioner, med mindre de selv opdager dem!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tonny Skov Pedersen:

Min kommentar gik på Fashion-Sellers kommentart omkring at bruge en masse omkostninger på en konstruktion, som så efterfølgende kunne blive underkendt af SKAT.

 

Tvivler på SKAT nogensinde får forelagt de konstruktioner, med mindre de selv opdager dem!

Det ved jeg nu ikke.

Nu bliver Schweiz jo åbnet grundet pres fra EU, så må vi se hvad der kommer frem fra "sprækkerne"

Alt kan efterhånden ske og det eneste jeg ønsker, er at de deciderede snydere og unddrager bidrager til vores fælles velfærd. Hovedparten af dem bor trods alt stadig her i landet. Tag eks. golfspillerne med adresse i Monaco, men som opholder sig mere end 6 mdr. om året i Danmark, de er jo også blevet taget Huh?

Hilsen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Youstar:

Det var meget fordi jeg ikke ønsker at andre skal få glæde af de penge jeg går og tjener hist og pist.  Det løber hurtigt op men syntes ikke guleroden for enden er så stor hvis jeg skal dele det med told, skat og andre...

Jeg forstår slet ikke denne diskussion (og trådstarters motiver). Han ønsker ikke at andre skal få glæde af de penge han går og tjener hist og pist. Jamen det gør de da heller ikke. Der sker beskatning når de tjenes og det er så det (taler vi om et selskab vil beskatningen være delt så den falder hhv. på indtjeningstidspunktet og når man hæver pengene fra selskabet.

Antager vi derimod at trådstarter ikke vil betale skat af sine penge er det jo en anden snak. Der har andre jo allerede vist at det er muligt at lave sort arbejde i dette land  for det florerer i vidt omfang men det er useriøst så det basker (og umoralsk) og omfattet af strafansvar når man bliver taget for det.

At begynde at overveje kulørte udenlandske løsninger med det ene formål at lave skatteunddragelse er jo helt hen i vejret. Hvis man følger lidt med vil man jo vide at Danmark og EU er ved at få åbnet op til nogle af de mere kulørte skattely-lande og når de begynder at give oplysninger til DK og det bør give stof til eftertanke for enhver der har selskaber og midler stående på konti i disse lande.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Igen - spar mig for en moralprædken, det er jeg ikke interesseret i.

Der blev spurgt til muligheden herfor, og det giver du ingen form for brugbar respons til.

Istedet for din moralprædken kunne du måske argumentere for en virksomhedskontruktion her i landet som kunne være attraktiv nok til at andre tanker er overflødige.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klap lige hesten kammerat ! Det du opfordrer mig til er at anvise en konstruktion så du kan unddrage dig dansk skat eller betale mindre de lovgivningsmæssigt fastsatte satser som alle andre betaler skat efter. Det får du hverken mig eller andre rådgivere/revisorer i dette land til.

Det bedste råd jeg kan give dig er enten at du lader være med at tjene så mange penge, så er skatten ikke så høj eller 2) at du må forlade landet og bosætte dig i et land hvor skatten er så favorabelt lav som du gerne vil have.  Det er der næppe nogle her der vil græde tørre tårer over.

Det her er, eller skulle gerne være, et seriøst iværksætterforum. Prøv at spørg om råd på Skatteborgeren, Arto o.l. i stedet.

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er fuldt ud enig med Bent.

Syntes iøvrigt, Arto er en god ide.

 

Side 8 ud af 14 (135 indlæg)