Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil ikke ødelægge mine venskaber på at sælge til mine venner, det har jeg ikke moral til at gøre .

forstår ikke gib chance og det bliver aldrig en dårlig beslutning

jeg forstår det ikke  alt kan gå galt , med der findes ingen sikker ting her i livet

lav det du er bedste til , vis haves 6 back og en okay krop og ansigt er det bedste at blive fotomodel , vi har alle noget vi kan bedste tjene penge på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hvis jeg var din ven - og virkelig SØGTE EFTER en mulighed - havde BRUG FOR en mulighed - og du som min ven afholdte mig fra kendskab til eks. LR - så er du i sandhed ikke en ægte ven.Tænk over hvorfor der er 6 håndtag på en kiste - og ikke hjul....!

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Desværre er du forkert oplyst. Tro nu næppe at Leona lewis, Bruce Willis og alle de andre mega kendte stjerner vi har i vore program, går ind i noget pyramide selvskab. Tror simpelhen at deres advokater ville stoppe det for længst. Så er den fordom dræbt ? 

 kunne være den her film, gjode at du blev mere oplyst.

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

 

 

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du evt fortælle mere om produkterne??

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

HAHAHA! Prøv da lige. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

Desværre er du forkert oplyst. Tro nu næppe at Leona lewis, Bruce Willis og alle de andre mega kendte stjerner vi har i vore program, går ind i noget pyramide selvskab. Tror simpelhen at deres advokater ville stoppe det for længst. Så er den fordom dræbt ? 

">
 kunne være den her film, gjode at du blev mere oplyst.

Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort. 

 

 

 

Hej Brian,

det er lidt nemmere at følge med, når du citerer når du svarer, for ellers bliver det lidt rodet. Bare lige for at gøre det lidt nemmere, det hele.. ;-)

Hilsen, Iryna

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du seriøs, kan jeg komme ud til dig og der vil du få en aha... oplevelse, jeg har hele forretningen hjemme. du kan se mere på www.happyhourparty.dk Produkterne skulle efter sigende være de bedte i hele verden. Jeg ved de er det, og du handler her after til engros.

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er ny her inde, og skal lige lære det her amino. Tror nu jeg hopper ud igen, da her er alt for mange negative mennesker efter min smag, Selvfølgelig ikke alle, Har travlt... da LR åbner Rusland som land nummer 32. Her om 10 dage... tænk det tog LR 2 år at planlægge, et land med 9 tids zoner, og fra minus 60 grader til 30 plus grader.... sikke et land at sælge verdens bedste produkter i.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Nielsen:

Tror nu jeg hopper ud igen, da her er alt for mange negative mennesker efter min smag,

 

Fair nok, alle må jo gøre som de synes er det bedste.

Men det med at folk på Amino ikke har noget succes er vel noget værre vrøvl efter min mening. Der findes masser af folk herinde der har succes. Ikke alle gider at sælge sæbe, men det er ikke ensbetydende med at de ikke har succes.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:

 

Er ny her inde, og skal lige lære det her amino. Tror nu jeg hopper ud igen, da her er alt for mange negative mennesker efter min smag, Selvfølgelig ikke alle, Har travlt... da LR åbner Rusland som land nummer 32. Her om 10 dage... tænk det tog LR 2 år at planlægge, et land med 9 tids zoner, og fra minus 60 grader til 30 plus grader.... sikke et land at sælge verdens bedste produkter i.

Thumps Up. :)

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)