Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 12 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:

Kim Bolhøj:

Haha mikael den var god...Big Smile og det var venligt ment.. uden at prøve og forvirre online eller offline....

Jeg er desværre offline lige nu - hvilket er synd, for jeg skulle ellers lige til at røbe, hvordan man gratis bliver nr. 1 på Google.

Nå, så må jeg jo bare nøjes med at fortælle det til de der tilfældigt forbipasserende på den anden side af gaden.

Næ, eller vent. Måske er jeg alligevel onl...

 

Skype-Giggle


 

Hvorfor skulle lige denne her kommentar , det giver ikke meget iværksættere viden.

Man har forstået på sidste kommentar på mit indlæg du er meste er aktive her på amino.dk grundet du mener vi er meget fordummes fuld og er kun her for en griner og lave sjov med os andre amino.dk bruger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael christiansen:

Hvorfor skulle lige denne her kommentar , det giver ikke meget iværksættere viden.


Man har forstået på sidste kommentar på mit indlæg du er meste er aktive her på amino.dk grundet du mener vi er meget fordummes fuld og er kun her for en griner og lave sjov med os andre amino.dk bruger



Arrrgggg... Nu må du BIB BIB stoppe..!!!!
For satan da..!
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Mikael christiansen:

Hvorfor skulle lige denne her kommentar , det giver ikke meget iværksættere viden.

Man har forstået på sidste kommentar på mit indlæg du er meste er aktive her på amino.dk grundet du mener vi er meget fordummes fuld og er kun her for en griner og lave sjov med os andre amino.dk bruger



Arrrgggg... Nu må du BIB BIB stoppe..!!!!
For satan da..!

kunne du have sagt, fra start af ikke gik op online markedsføring , jo da du gav minus måtte jeg lige forklare hvorfor mener forkert , nu har du ikke læst alle indlæg og vis kigger kunne du se det , så jeg regner med et forkert minus , men vis ikke forstår mig kan jeg prøve lige at tage flere af de gamle frem så forstår du mig sikkert bedre

han have svaret kort og debatten stoppet , svaret opdatering undervejs, men nu når gerne vil have , vi forsætter ellers havde du ikke givet minus for ved minus mener du er uenig med mig og jeg må jeg svare igen .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:
Der må jeg være dig et svar skyldig , jeg er i hvert fald forvirret, jo mere der forklares , jo mindre forstår jeg forklaring

Her må jeg give dig fuldstændig ret! Jo mere jeg skriver om offline og face-to-face, jo mere skriver du om online markedsføring og optimering af hjemmesider.

Altså - du skriver det stik modsatte af, hvad der bliver forklaret. Om det er for at provokere skal jeg ikke kunne sige - men forvirringen er i hvert fald total.

Hvis du havde gidet at sætte dig lidt ind i MLM, så vil du vide, at hele konceptet bygger på noget, der hedder DIREKTE SALG.

Jeg orker ikke at forklare endnu engang hvad det betyder - men prøv at smage lidt på ordet. Du vil nok opdage, at det ikke smager særlig meget af online markedsføring, men mere hen i retning af personlige relationer. Wink

Til dit spørgsmål om hvad jeg laver på Amino, så kan jeg da røbe, at jeg også har både spørgsmål til - og viden indenfor SEO, Adwords, Regnskab, regnskabsprogrammer, CMS-systemer, webshops, Affiliate, Salg og et par andre ting - disse er den primære årsag til, at jeg oprettede mig på Amino i sin tid.

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Hvad laver du selv i MLM-forummet??? Wink

 

 

Jeg må erkende troet forstod dig endelige for jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men jeg er mere forvirret nu

Kunne bare have svaret på , nogle måder så forstod klart din målsætning og debatten havde stoppet imellem os

Jo , vis ikke gik op i online havde du bare svaret det er ikke et medie jeg satser på og skal ikke tage min hjemmeside seriøst , gider simpelthen ikke tage dette medie online medie seriøse, men du tager din side seriøst, forstod jeg og er også en del online her på amino.dk

jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men er mere forvirret

Vis siger opdatering er undervejs kunne du bare sige det og dem var stoppet .

jeg var her lige nu her MLM delen  fordi jeg forstod der var nogle misforståelser og det har jeg forstået der er nu.

virkeligt lavt kun at buge forummet her til at se ned på andre , dog forklare det også hvorfor det er ikke produkter der er meste fremme denne side der måske har du , kun lavet siden for at forklare mig og amino.dk bruger jeres markedsførings måde og reelt ikke går op i skaffe sælger der igennem denne side , men de fleste ved at altså hvad MLM går ud på.

 

mener du ikke det er forkert den der gav minus han bruger han bruger forummet meste til sjov og lave grin med og os amino.dk bruger  , jeg fik ingen feedback hvorfor , men vil gerne høre din mening hvorfor minus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:
Du har en hjemmeside for at skaffe sælger...

Ikke helt.

<-- Jeg henviser til mit tidligere indlæg.

(hvor hovedpunkterne var: OFFLINE MARKEDSFØRING og NETWORKING) Wink


 

Det godt nok kort udtag af mit indlæg , men kan kun sig hvorfor har i så en hjemmeside , når det ikke er for at få sælger der, det er onlin markedsføring hjemmesider.

Hvorfor er du online på amino.dk når det er møder du satser på og ikke vil markedsføre dig online

Her et af indlæggen med som sagt er der mange indlæg måske bedste du læser tråden igennem , så forstår du mig bedre den som gav mig minus, for fik ej feedback hvorfor ,må gerne give men da , jeg tror meste han misforstr mig , giver jeg min viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:
Der må jeg være dig et svar skyldig , jeg er i hvert fald forvirret, jo mere der forklares , jo mindre forstår jeg forklaring

Her må jeg give dig fuldstændig ret! Jo mere jeg skriver om offline og face-to-face, jo mere skriver du om online markedsføring og optimering af hjemmesider.

Altså - du skriver det stik modsatte af, hvad der bliver forklaret. Om det er for at provokere skal jeg ikke kunne sige - men forvirringen er i hvert fald total.

Hvis du havde gidet at sætte dig lidt ind i MLM, så vil du vide, at hele konceptet bygger på noget, der hedder DIREKTE SALG.

Jeg orker ikke at forklare endnu engang hvad det betyder - men prøv at smage lidt på ordet. Du vil nok opdage, at det ikke smager særlig meget af online markedsføring, men mere hen i retning af personlige relationer. Wink

Til dit spørgsmål om hvad jeg laver på Amino, så kan jeg da røbe, at jeg også har både spørgsmål til - og viden indenfor SEO, Adwords, Regnskab, regnskabsprogrammer, CMS-systemer, webshops, Affiliate, Salg og et par andre ting - disse er den primære årsag til, at jeg oprettede mig på Amino i sin tid.

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Hvad laver du selv i MLM-forummet??? Wink

 

 

Jeg må erkende troet forstod dig endelige for jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men jeg er mere forvirret nu

Kunne bare have svaret på , nogle måder så forstod klart din målsætning og debatten havde stoppet imellem os

Jo , vis ikke gik op i online havde du bare svaret det er ikke et medie jeg satser på og skal ikke tage min hjemmeside seriøst , gider simpelthen ikke tage dette medie online medie seriøse, men du tager din side seriøst, forstod jeg og er også en del online her på amino.dk

jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men er mere forvirret

Vis siger opdatering er undervejs kunne du bare sige det og dem var stoppet .

jeg var her lige nu her MLM delen  fordi jeg forstod der var nogle misforståelser og det har jeg forstået der er nu.

virkeligt lavt kun at buge forummet her til at se ned på andre , dog forklare det også hvorfor det er ikke produkter der er meste fremme denne side der måske har du , kun lavet siden for at forklare mig og amino.dk bruger jeres markedsførings måde og reelt ikke går op i skaffe sælger der igennem denne side , men de fleste ved at altså hvad MLM går ud på.

 

mener du ikke det er forkert den der gav minus han bruger han bruger forummet meste til sjov og lave grin med og os amino.dk bruger  , jeg fik ingen feedback hvorfor , men vil gerne høre din mening hvorfor minus , kan se du har givet igen ville blive super glad for feedback er ok med minus vis jeg forstår vis ikke vil jeg altid spørge hvorfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders S:
Mikael christiansen:

Hvorfor skulle lige denne her kommentar , det giver ikke meget iværksættere viden.

Man har forstået på sidste kommentar på mit indlæg du er meste er aktive her på amino.dk grundet du mener vi er meget fordummes fuld og er kun her for en griner og lave sjov med os andre amino.dk bruger



Arrrgggg... Nu må du BIB BIB stoppe..!!!!
For satan da..!

siger jeg os men som du ser på kommentar af af den er en den inden for at grine af os andre og det gav du minus for, jeg kunne godt tænke mig feedback hvorfor du har den mening , det er ikke sjovt at debattere med en der kun laver grin med mig og andre amino.dk bruger

i hver fald er jeg mere motiveret nu for at være mere aktive , for nu ved jeg vi ikke er enig og en man ikke er enig med en kan man debattere med, for det er lettere at få gang i debat når man har 2 meninger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
siger jeg os men som du ser på kommentar af af den er en den inden for at grine af os andre og det gav du minus for, jeg kunne godt tænke mig feedback hvorfor du har den mening , det er ikke sjovt at debattere med en der kun laver grin med mig og andre amino.dk bruger

Nu har du så også fået 3 minusser fra mig - på de 3 indlæg hvor du skriver, at jeg bruger Amino til sjov, og til at lave grin med andre Amino'er.

Jeg burde egentlig melde dig til administrator, da det er direkte løgn og injurier du kommer med.

Jeg har aldrig sagt, at jeg bruger Amino til at lave sjov med nogen - eller at jeg bruger Amino for sjov!

STOP DET NU MICHAEL! Det er usmageligt og dybt provokerende!

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

mener du ikke det er forkert den der gav minus han bruger han bruger forummet meste til sjov og lave grin med og os amino.dk bruger  , jeg fik ingen feedback hvorfor , men vil gerne høre din mening hvorfor minus

Hvis jeg kunne have givet dig minus havde jeg også gjort det. Og jeg fatter ikke at du ikke bare kan acceptere dit minus og komme videre.

Du har det med at vurdere på baggrund af andre, når Allan siger som han gør er han pludselig på Amino for at lave sjov med alle. Det er sgu da noget vås!

Jeg er absolut ikke sikker på at de fleste ved hvad mlm handler om, du har jo absolut ikke ville lytte til nogle af de folk der arbejder med det. Og nej MLM er ikke bare MLM, der arbejdes på forskellig vis, jeg har ikke samme koncept som Allan.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael christiansen:

mener du ikke det er forkert den der gav minus han bruger han bruger forummet meste til sjov og lave grin med og os amino.dk bruger  , jeg fik ingen feedback hvorfor , men vil gerne høre din mening hvorfor minus

Hvis jeg kunne have givet dig minus havde jeg også gjort det. Og jeg fatter ikke at du ikke bare kan acceptere dit minus og komme videre.

Du har det med at vurdere på baggrund af andre, når Allan siger som han gør er han pludselig på Amino for at lave sjov med alle.

Jeg er absolut ikke sikker på at de fleste ved hvad mlm handler om, du har jo absolut ikke ville lytte til nogle af de folk der arbejder med det. Og nej MLM er ikke bare MLM, der arbejdes på forskellig vis, jeg har ikke samme koncept som Allan.

som sagt kunne vi have stoppet vis havde forstået , men som sagt når ikke forstår minus spørger jeg efter feedback .

som han forklare en af dem laver han lidt grin derfor er meste her det blev jeg bare sur over , vi er her for at hjælpe hinanden ikke for grine ad hinanden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 12 ud af 17 (161 indlæg)