Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 14 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Frank Rasmussen:
Hold jer langt langt væk fra alt hvad der hedder MLM, Disse selskaber er designet til at fjerne penge fra dig. MLM er noget lort og det har det og det vil det altid være blive ved med at være.

Sidste år gav vores "store suspekte spam-firma" 2 millioner kroner til velgørende formål - nærmere betegnet UNESCO.

Hvad gjorde I for at hjælpe andre? Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Hold jer langt langt væk fra alt hvad der hedder MLM, Disse selskaber er designet til at fjerne penge fra dig. MLM er noget lort og det har det og det vil det altid være blive ved med at være.

Hvor mange kende du der her tjent penge på det set i forhold til arbejdsindsats ? INGEN

De siger de tjener en masse, men har du set deres lønseddel. Nej vel for den må man ikke se.

Jeg kan slet ikke se hvorfor der skal være en MLM gruppe herinde på Amino, det hører sig slet ikke til herinde.

I øvrig så er Danmark alt for lille en land til at MLM ville kunne fungere. De eneste der tjener penge på det er firmaerne bag MLM.

Jeg har skam set lønsedler fra flere, både i eget selskab og andres. Syntes din måde at kommenterer i en MLM tråd er arrogant og idiotisk, fordi du udtaler dig på alles vegne. Jeg kender ikke Chris Malte...men jeg kender Robert Kiyosaki..prøv du at søg ham på youtube.

Nej du kan ikke se det fornuftige i MLM, hvorfor så blande dig med påstande som du jo overhovedet ikke kan bakke op?

MLM har i øvrigt aldrig haft det bedre end i år...det må da pine dig...Hvem mener du der er mest troværdig chris eller Robert???

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Jeg kender ikke Chris Malte...men jeg kender Robert Kiyosaki..prøv du at søg ham på youtube.

Og så har du glemt at nævne Bill Clinton, ">som har takket Network Marketing-branchen for at bidrage positivt til USA's økonomi.

Men ifølge Frank Rasmussens konspirationsteorier, er det sikkert også et stort svindelnummer. Stick out tongue

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Mikael du har ret til at have en holdning. Min holdning har jeg givet udtryk for i mit indlæg, men indlægget er mere ment som et godt råd og jeg taler af erfaring.

Jeg vil gerne hjælpe andre med ikke at begå samme fejl (ikke bare som mig selv) MEN SOM RIGTIG MANGE gør.

MLM er for idioter (og det mener jeg uden at blive personlig), det er spild af tid og det hører ikke hjemme i det her forum :-)

Min holdning og mening står helt og aldeles for egen regning :-)

 jeg Fatter overhovedet ikke i kommentere hans indlæg før han har lige brugte nogle ord som jeg aldrig vil bruge xxxxxxx ord han er jo simpelthen så langt fra jer som man kan komme vil jeg mene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim L:
Keld hvorfor ikke bare spise selve frugten fremfor at spise kostbare piller jo jo moderne siger du så. Det er det jeg er mest træt af med MLM det er altid noget med vitaminer/kosttilskud eller noget man skal abonnere på?

Nu har vi ikke piller så den snak må du tage med en anden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Se evt denne herlige video af Chris Malte der helt perfekt beskriver hvad MLM i bund og grund er.

&feature=related">
&feature=related

MLM er spam og spil at tid,penge og resurcer.  Lyt til et god råd.

HeHe - har først lige set Chris Malte videoen nu.

Den er ganske morsom, og det er jo helt korrekt, at MLM Scams, eller pyramidespil som vi kalder dem herhjemme, er designet til at narre penge fra folk, de er uetiske, og de har ikke produkter af reel værdi - hvilket også er årsagen til, at de heldigvis er ulovlige.

Men videoen handler om pyramidespil - ikke om legale MLM-firmaer, så jeg forstår ikke helt, hvor du vil hen med den video i denne debat?

Eller er det fordi du tror, at videoen omhandler samtlige MLM-firmaer over én kam?

I så fald kan jeg fortælle, at den amerikanske regering helt tilbage i 1979 blåstemplede MLM-firmaer som lovlige, med mindre de selvfølgelig opererer med ulovlige metoder - og det samme gør Forbrugerombudsmanden i DK.

Derfor kunne det da være interessant at høre, hvad det er for viden du ligger inde med, som hverken den amerikanske regering eller forbrugerombudsmanden åbenbart har kendskab til?

Og så har du helt ret i, at det er firmaerne bag, der tjener flest penge - men det er jo også deres produkter, og dem der har investeret alle pengene til produktion, lager og distribution. De betaler løn til supportafdelingen, lagerfolk, IT-folk etc. etc. - så det er vel logisk, at den største klump penge går til dem, der har investeret mest?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Kim L:
Keld hvorfor ikke bare spise selve frugten fremfor at spise kostbare piller jo jo moderne siger du så. Det er det jeg er mest træt af med MLM det er altid noget med vitaminer/kosttilskud eller noget man skal abonnere på?

Nu har vi ikke piller så den snak må du tage med en anden.

om en drikker en drinks der er tilsat Calcium eller spiser en pille der er tilsat Calcium  begge 2 er tilsat , derfor god  ide at satse på at spise frugten den er en naturlige del af frugten og også den billigste normalt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:

 

Hvad gjorde I for at hjælpe andre? Wink

Jeg sponsorer ca. 10% af mit (godt nok mere beskedne) overskud væk, selvom min kone synes de burde gå til ferier i stedet! Jeg giver dem godt nok ikke til store organisationer som f.eks. Unicef, men til mere nære ting i Danmark. Primært til arrangementer og foreninger, der er præget af gratis arbejdskraft, der yder en indsats til glæde for mange andre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Jeg sponsorer ca. 10% af mit (godt nok mere beskedne) overskud væk, selvom min kone synes de burde gå til ferier i stedet!

Det er go' stil Brian. Yes

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Allan I:

 

Hvad gjorde I for at hjælpe andre? Wink

Jeg sponsorer ca. 10% af mit (godt nok mere beskedne) overskud væk, selvom min kone synes de burde gå til ferier i stedet! Jeg giver dem godt nok ikke til store organisationer som f.eks. Unicef, men til mere nære ting i Danmark. Primært til arrangementer og foreninger, der er præget af gratis arbejdskraft, der yder en indsats til glæde for mange andre.

 

Vildt godt gid alle var som dig positive og glade altid og giver altid viden videre gratis  , det får  glæden frem på en regnvejrs dag som i dag super amino.dk stil Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 14 ud af 17 (161 indlæg)