Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 13 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
siger jeg os men som du ser på kommentar af af den er en den inden for at grine af os andre og det gav du minus for, jeg kunne godt tænke mig feedback hvorfor du har den mening , det er ikke sjovt at debattere med en der kun laver grin med mig og andre amino.dk bruger

Nu har du så også fået 3 minusser fra mig - på de 3 indlæg hvor du skriver, at jeg bruger Amino til sjov, og til at lave grin med andre Amino'er.

Jeg burde egentlig melde dig til administrator, da det er direkte løgn og injurier du kommer med.

Jeg har aldrig sagt, at jeg bruger Amino til at lave sjov med nogen - eller at jeg bruger Amino for sjov!

STOP DET NU MICHAEL! Det er usmageligt og dybt provokerende!

jeg har ikke givet giver gerne dig minus igen for vis jeg får minus vil jeg også have en forklaring jeg gemmer mine plus stjerner til de gode kommentar for vil ikke bruge min energi på at udbrede et negativt budskab

vis jeg har misforstået dig giv mig kommentar , i stedet for bare minus, det forstår man ingenting af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:
siger jeg os men som du ser på kommentar af af den er en den inden for at grine af os andre og det gav du minus for, jeg kunne godt tænke mig feedback hvorfor du har den mening , det er ikke sjovt at debattere med en der kun laver grin med mig og andre amino.dk bruger

Nu har du så også fået 3 minusser fra mig - på de 3 indlæg hvor du skriver, at jeg bruger Amino til sjov, og til at lave grin med andre Amino'er.

Jeg burde egentlig melde dig til administrator, da det er direkte løgn og injurier du kommer med.

Jeg har aldrig sagt, at jeg bruger Amino til at lave sjov med nogen - eller at jeg bruger Amino for sjov!

STOP DET NU MICHAEL! Det er usmageligt og dybt provokerende!

jeg har ikke givet giver gerne dig minus igen for vis jeg får minus vil jeg også have en forklaring jeg gemmer mine plus stjerner til de gode kommentar for vil ikke bruge min energi på at udbrede et negativt budskab

vis jeg har misforstået dig giv mig kommentar , i stedet for bare minus, det forstår man ingenting af

Du citerer det indlæg, hvor jeg forklarer dig, hvorfor jeg gav dig minus - og så beder du mig forklare, hvorfor jeg gav dig minus?

Hvad fanden har du gang i???

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:
Der må jeg være dig et svar skyldig , jeg er i hvert fald forvirret, jo mere der forklares , jo mindre forstår jeg forklaring

Her må jeg give dig fuldstændig ret! Jo mere jeg skriver om offline og face-to-face, jo mere skriver du om online markedsføring og optimering af hjemmesider.

Altså - du skriver det stik modsatte af, hvad der bliver forklaret. Om det er for at provokere skal jeg ikke kunne sige - men forvirringen er i hvert fald total.

Hvis du havde gidet at sætte dig lidt ind i MLM, så vil du vide, at hele konceptet bygger på noget, der hedder DIREKTE SALG.

Jeg orker ikke at forklare endnu engang hvad det betyder - men prøv at smage lidt på ordet. Du vil nok opdage, at det ikke smager særlig meget af online markedsføring, men mere hen i retning af personlige relationer. Wink

Til dit spørgsmål om hvad jeg laver på Amino, så kan jeg da røbe, at jeg også har både spørgsmål til - og viden indenfor SEO, Adwords, Regnskab, regnskabsprogrammer, CMS-systemer, webshops, Affiliate, Salg og et par andre ting - disse er den primære årsag til, at jeg oprettede mig på Amino i sin tid.

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Hvad laver du selv i MLM-forummet??? Wink

 

 

Jeg må erkende troet forstod dig endelige for jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men jeg er mere forvirret nu

Kunne bare have svaret på , nogle måder så forstod klart din målsætning og debatten havde stoppet imellem os

Jo , vis ikke gik op i online havde du bare svaret det er ikke et medie jeg satser på og skal ikke tage min hjemmeside seriøst , gider simpelthen ikke tage dette medie online medie seriøse, men du tager din side seriøst, forstod jeg og er også en del online her på amino.dk

jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men er mere forvirret

Vis siger opdatering er undervejs kunne du bare sige det og dem var stoppet .

jeg var her lige nu her MLM delen  fordi jeg forstod der var nogle misforståelser og det har jeg forstået der er nu.

virkeligt lavt kun at buge forummet her til at se ned på andre , dog forklare det også hvorfor det er ikke produkter der er meste fremme denne side der måske har du , kun lavet siden for at forklare mig og amino.dk bruger jeres markedsførings måde og reelt ikke går op i skaffe sælger der igennem denne side , men de fleste ved at altså hvad MLM går ud på.

 

mener du ikke det er forkert den der gav minus han bruger han bruger forummet meste til sjov og lave grin med og os amino.dk bruger  , jeg fik ingen feedback hvorfor , men vil gerne høre din mening hvorfor minus

Du Må meget undskyld vis jeg misforstår dette her indlæg , men vis du mener jeg angriber dig på det indlæg du har lavet , hvordan mener du så det du skrev?

Vis jeg har misforstået dig må du meget undskyld, og kan ikke sige det nok, men forklare endeligt hvordan du mener det så det skal forstås dit indlæg?

jeg kommentere bare hvad skrev , især de sidste 4 linjer i indlægget , forstår jeg sådan som sjov men , giv feedback vis du , mener noget andet , jeg kan bare ikke sammensætte det til andet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Mikael christiansen:

Allan I:

Mikael christiansen:
siger jeg os men som du ser på kommentar af af den er en den inden for at grine af os andre og det gav du minus for, jeg kunne godt tænke mig feedback hvorfor du har den mening , det er ikke sjovt at debattere med en der kun laver grin med mig og andre amino.dk bruger

Nu har du så også fået 3 minusser fra mig - på de 3 indlæg hvor du skriver, at jeg bruger Amino til sjov, og til at lave grin med andre Amino'er.

Jeg burde egentlig melde dig til administrator, da det er direkte løgn og injurier du kommer med.

Jeg har aldrig sagt, at jeg bruger Amino til at lave sjov med nogen - eller at jeg bruger Amino for sjov!

STOP DET NU MICHAEL! Det er usmageligt og dybt provokerende!

jeg har ikke givet giver gerne dig minus igen for vis jeg får minus vil jeg også have en forklaring jeg gemmer mine plus stjerner til de gode kommentar for vil ikke bruge min energi på at udbrede et negativt budskab

vis jeg har misforstået dig giv mig kommentar , i stedet for bare minus, det forstår man ingenting af

Du citerer det indlæg, hvor jeg forklarer dig, hvorfor jeg gav dig minus - og så beder du mig forklare, hvorfor jeg gav dig minus?

Hvad fanden har du gang i???

Fatter ikke hvordan det indlæg jeg lige igen har  spurgt om hvordan skal det forstås , men som sagt gider jeg ikke give minus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Vis jeg har misforstået dig må du meget undskyld, og kan ikke sige det nok, men forklare endeligt hvordan du mener det så det skal forstås dit indlæg?

Her står der, hvad jeg bruger Amino til:

Allan I:

Til dit spørgsmål om hvad jeg laver på Amino, så kan jeg da røbe, at jeg også har både spørgsmål til - og viden indenfor SEO, Adwords, Regnskab, regnskabsprogrammer, CMS-systemer, webshops, Affiliate, Salg og et par andre ting - disse er den primære årsag til, at jeg oprettede mig på Amino i sin tid."


Sagt på en anden måde: jeg bruger Amino til stort set de samme ting som alle andre - jeg søger viden (og deler viden) omkring ovenstående emner.

Her står der, hvad jeg bruger MLM-forummet til:

Allan I:

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Sagt på en anden måde: Jeg morer mig over nogen af de fordomsfulde kommentarer der kommer i dette forum - og jeg søger viden fra de garvede MLM'ere. (Og efter at have brugt en del tid på at søge info om MLM det sidste års tid, så mener jeg også - at jeg bidrager med en hel del viden om emnet.)

Ingen steder står der, at jeg laver sjov med nogen - eller bruger Amino for sjov!

Alligevel laver du 3 indlæg, hvor du skriver det stik modsatte.



allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:
Vis jeg har misforstået dig må du meget undskyld, og kan ikke sige det nok, men forklare endeligt hvordan du mener det så det skal forstås dit indlæg?

Her står der, hvad jeg bruger Amino til:

Allan I:

Til dit spørgsmål om hvad jeg laver på Amino, så kan jeg da røbe, at jeg også har både spørgsmål til - og viden indenfor SEO, Adwords, Regnskab, regnskabsprogrammer, CMS-systemer, webshops, Affiliate, Salg og et par andre ting - disse er den primære årsag til, at jeg oprettede mig på Amino i sin tid."


Sagt på en anden måde: jeg bruger Amino til stort set de samme ting som alle andre - jeg søger viden (og deler viden) omkring ovenstående emner.

Her står der, hvad jeg bruger MLM-forummet til:

Allan I:

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Sagt på en anden måde: Jeg morer mig over nogen af de fordomsfulde kommentarer der kommer i dette forum - og jeg søger viden fra de garvede MLM'ere. (Og efter at have brugt en del tid på at søge info om MLM det sidste års tid, så mener jeg også - at jeg bidrager med en hel del viden om emnet.)

Ingen steder står der, at jeg laver sjov med nogen - eller bruger Amino for sjov!

Alligevel laver du 3 indlæg, hvor du skriver det stik modsatte.



skulle nok ikke have skrevet noget andet dette her

Allan I:

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Det er efter min mening ikke en pæn tone over for andre amino.dk bruger og tolker det som om du mener du laver det meste for sjov er her, man skal altid være venlig overfor andre og køre en god tone

Men du må undskyld vis jeg misforstår dit indlæg med jeg kan ikke sammensætte dit indlæg til andet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den her debat er da helt af sporet. Lad mig give jer et god råd helt GRATIS.

Hold jer langt langt væk fra alt hvad der hedder MLM, Disse selskaber er designet til at fjerne penge fra dig. MLM er noget lort og det har det og det vil det altid være blive ved med at være.

I kan tage dem alle sammen Amway, LR Health & Beatty, ZinZino, Herbalife osv.

Hvor mange kende du der her tjent penge på det set i forhold til arbejdsindsats ? INGEN

De siger de tjener en masse, men har du set deres lønseddel. Nej vel for den må man ikke se.

Jeg kan slet ikke se hvorfor der skal være en MLM gruppe herinde på Amino, det hører sig slet ikke til herinde.

I øvrig så er Danmark alt for lille en land til at MLM ville kunne fungere. De eneste der tjener penge på det er firmaerne bag MLM.

Se evt denne herlige video af Chris Malte der helt perfekt beskriver hvad MLM i bund og grund er.

&feature=related">

&feature=related

&feature=related">

MLM er spam og spil at tid,penge og resurcer.  Lyt til et god råd.

Kom videre i teksten og brug tiden på noget konstruktiv.

Cheers

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Den her debat er da helt af sporet. Lad mig give jer et god råd helt GRATIS.

Hold jer langt langt væk fra alt hvad der hedder MLM, Disse selskaber er designet til at fjerne penge fra dig. MLM er noget lort og det har det og det vil det altid være blive ved med at være.

I kan tage dem alle sammen Amway, LR Health & Beatty, ZinZino, Herbalife osv.

Hvor mange kende du der her tjent penge på det set i forhold til arbejdsindsats ? INGEN

De siger de tjener en masse, men har du set deres lønseddel. Nej vel for den må man ikke se.

Jeg kan slet ikke se hvorfor der skal være en MLM gruppe herinde på Amino, det hører sig slet ikke til herinde.

I øvrig så er Danmark alt for lille en land til at MLM ville kunne fungere. De eneste der tjener penge på det er firmaerne bag MLM.

Se evt denne herlige video af Chris Malte der helt perfekt beskriver hvad MLM i bund og grund er.

&feature=related" target="_blank">
&feature=related

MLM er spam og spil at tid,penge og resurcer.  Lyt til et god råd.

Kom videre i teksten og brug tiden på noget konstruktiv.

Cheers

 ja jeg gik lidt amok må jeg erkende men af 2 grunde vil ikke sige dårligt om MLM og jeg giver aldrig minus og vis ikke forstår spørger jeg hvorfor og kommet frem til , jeg ikke forstår efter de kommentere sagt hvorfor

et forstod ikke hans kommentar hvordan den ellers skulle forstås .

Måske ret men , før troet på dem men det har de da fjernet delvis min tro , men synes der skal være plads til alle selv om det virker mystisk efter den måde kommentar på til mig om det er mig der misforstår eller forstår endelige skal jeg ikke sige jeg er lidt forvirret efter denne her tråd.

Men ham som sagde jeg trådte ovenpå har jeg simpelthen ikke forstået hvordan indlægget så skulle forstås for jeg synes han trådte på mig , et par indlæg før dette her

I alt undskyld vis trådte synes han , men jeg forstår ikke ham , et par indlæg før dette her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael du har ret til at have en holdning. Min holdning har jeg givet udtryk for i mit indlæg, men indlægget er mere ment som et godt råd og jeg taler af erfaring.

Jeg vil gerne hjælpe andre med ikke at begå samme fejl (ikke bare som mig selv) MEN SOM RIGTIG MANGE gør.

MLM er for idioter (og det mener jeg uden at blive personlig), det er spild af tid og det hører ikke hjemme i det her forum :-)

Min holdning og mening står helt og aldeles for egen regning :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Mikael du har ret til at have en holdning. Min holdning har jeg givet udtryk for i mit indlæg, men indlægget er mere ment som et godt råd og jeg taler af erfaring.

Jeg vil gerne hjælpe andre med ikke at begå samme fejl (ikke bare som mig selv) MEN SOM RIGTIG MANGE gør.

MLM er for idioter (og det mener jeg uden at blive personlig), det er spild af tid og det hører ikke hjemme i det her forum :-)

Min holdning og mening står helt og aldeles for egen regning :-)

Måske ret men jeg vil ikke sige ordret xxxxxxx i en sætning jeg vil aldrig sige en gruppe er det ene eller det andet det holder jeg for mig selv og vis de forstår det sådan med de ord jeg siger uden at bruge disse ord , er det fordi de misforstår mig , derfor gik jeg lidt efter et svar og kommet frem til jeg ikke forstår dem men kan sikkert lære noget når jeg kender tolkning hvorfor de mener det , men det online medie er tit svært for folk sætter op ord forskelligt og tolker hårdhed forskelligt .

Men har forstået så meget jeg ikke forstår dem, jeg ved godt de var hårde over for mig selv der vil jeg ikke kalde nogle xxxxxxx det er ord der ikke nævnes i forummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 13 ud af 17 (161 indlæg)