Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger interesserede (MLM)

Side 11 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig ja.. Troede godt nok ellers det var et for sjov spørgsmål....

Pyramidespil er normalt kendetegnet ved, at du skal betale et kontant beløb til den hverver dig og det hele så er bygget op om, at folk skal smide penge i en stor pulje, hvorefter folk i organisationen får penge for deres hvervning.. dvs. du får penge i hånden af den som du hverver og betaler videre til dem der sidder længere oppe i systemet, jo højere oppe du sidder jo flere penge får du hver gang...

De fleste misforstår meget let konceptet ved Newtwork marketing og tror at alt er pyramide spil fordi de ikke ved andet end "troværdige blade og aviser" som ex. EB og BT skriver...

I Zinzino betaler du hverken som kunde eller indtrædende forhandler ikke penge til den person som hjælper dig igan. Som forhandler betaler du et beløb til Zinzino og får produkter for det, dvs. ex. en kaffemaskine og kaffe for dit beløb - som du så kan bruge til at demonstrere overfor nye kunder. Derudover stiller Zinzino og sponsorer sin hjælp til rådighed, der er også som i mange andre NM organisationer fokus på træning og personlig udvikling, som jo er en ligeså vigtig del af det.

Som kunde betaler du ligeledes til Zinzino for dit køb og efterfølgende også dit abn. Der er altså ikke direkte kontante penge imellem kunden, forhandleren og sponsoren, hvilket der normalt er i pyramidespil...

Håber det er rimelig forståeligt som jeg skriver det.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bolhøj:
I Zinzino betaler du hverken som kunde eller indtrædende forhandler ikke penge til den person som hjælper dig igan. Som forhandler betaler du et beløb til Zinzino og får produkter for det, dvs. ex. en kaffemaskine og kaffe for dit beløb - som du så kan bruge til at demonstrere overfor nye kunder.

Bare lige for god ordens skyld: når man skal vurdere om noget er pyramidespil eller ej, så er det underordnet om betalingen går til din sponsor eller til hovedfirmaet.

Selvom alle transaktioner går via hovedfirmaet, så kan der stadig godt være tale om pyramide.

Det HELE afhænger af størrelsen på den omsætning - der IKKE vedrører produkter.

ELLER - hvis produkterne har en uforholdsmæssig høj pris i forhold til den egentlige markedsværdi.

Altså - hvis Zinzino f.eks. tog 7.000 for en kaffemaskine og den reelt kun er 2.000 værd, - så ville pyramide-hammeren med stor sandsynlighed også falde med det samme, da det vil blive anset som skjult "indmeldelsesgebyr". Også selvom der bliver betalt direkte til Zinzino.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Mikael christiansen:

 

Hvorfor er du online på amino.dk når det er møder du satser på og ikke vil markedsføre dig online

Det var da faktisk et meget godt spørgsmål YesBig Smile

 

Der må jeg være dig et svar skyldig , jeg er i hvert fald forvirret, jo mere der forklares , jo mindre forstår jeg af deres forklaringer

Tror nu også der kommer mere frem mod direkte at se hvad han sælger, jeg ved dog ikke hvor mange jeg har kunne se deres fejl på sin hjemmeside , men har ikke kunne se mine egen fejl, men mon ikke vis siger noget ligesom jeg så på et tidspunkt.

Tror dog også deres satsning må ligge lidt mere online der har jo kun været sidste år ligeså mange indlæg i denne her tråd som hele MLM forummet kun for MLM er aktive .

Måske er det svært at debattere alene næsten , da de ikke satser online , men er grundigt forvirret , vis endelige satser på egen hjemmeside og webshop gør man selvfølgelige også noget ud ad denne markedsføring for en halv satsning på en løsning gør man bruger for mange kræfter på en ting man ikke går helhjerte ind for .

Punktet kunne udmærket skaffe flere sælger ved online marketing de stod samme om , men som iværksættere må man hjælpe hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Mikael christiansen:

Hvorfor er du online på amino.dk når det er møder du satser på og ikke vil markedsføre dig online

Det var da faktisk et meget godt spørgsmål YesBig Smile

*LOL* Fordi det er PISSE SVÆRT at læse og svare på indlæg på Amino når man er Offline! Stick out tongue

  

Forstod Mikael´s kommentar sådan, at hvorfor trådstarter ville rekruttere online, men ingen informationer vil give online...

Men fint du fik dig et grin - så går dagen også meget bedreSmile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:
Der må jeg være dig et svar skyldig , jeg er i hvert fald forvirret, jo mere der forklares , jo mindre forstår jeg forklaring

Her må jeg give dig fuldstændig ret! Jo mere jeg skriver om offline og face-to-face, jo mere skriver du om online markedsføring og optimering af hjemmesider.

Altså - du skriver det stik modsatte af, hvad der bliver forklaret. Om det er for at provokere skal jeg ikke kunne sige - men forvirringen er i hvert fald total.

Hvis du havde gidet at sætte dig lidt ind i MLM, så vil du vide, at hele konceptet bygger på noget, der hedder DIREKTE SALG.

Jeg orker ikke at forklare endnu engang hvad det betyder - men prøv at smage lidt på ordet. Du vil nok opdage, at det ikke smager særlig meget af online markedsføring, men mere hen i retning af personlige relationer. Wink

Til dit spørgsmål om hvad jeg laver på Amino, så kan jeg da røbe, at jeg også har både spørgsmål til - og viden indenfor SEO, Adwords, Regnskab, regnskabsprogrammer, CMS-systemer, webshops, Affiliate, Salg og et par andre ting - disse er den primære årsag til, at jeg oprettede mig på Amino i sin tid.

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Hvad laver du selv i MLM-forummet??? Wink

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Allan I:

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Mikael christiansen:

Hvorfor er du online på amino.dk når det er møder du satser på og ikke vil markedsføre dig online

Det var da faktisk et meget godt spørgsmål YesBig Smile

*LOL* Fordi det er PISSE SVÆRT at læse og svare på indlæg på Amino når man er Offline! Stick out tongue

  

Forstod Mikael´s kommentar sådan, at hvorfor trådstarter ville rekruttere online, men ingen informationer vil give online...

Men fint du fik dig et grin - så går dagen også meget bedreSmile

jeg Tror min forvirring den har lagt sig i vil ikke prøve at få medlemmer online derfor er i online men kan ikke være online og offline samme tid altså du er bare ud på at forvirre mig og andre, altså online og offline , det giver et træk i begge sider.

jeg,kender det udmærket vis jeg trækker stikket ud ad stikkontakten går jeg offline vis jeg er online, men vis er offline og snakker offline er jeg ikke online

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha mikael den var god...Big Smile og det var venligt ment.. uden at prøve og forvirre online eller offline....

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kim Bolhøj:

Haha mikael den var god...Big Smile og det var venligt ment.. uden at prøve og forvirre online eller offline....

Jeg er desværre offline lige nu - hvilket er synd, for jeg skulle ellers lige til at røbe, hvordan man gratis bliver nr. 1 på Google.

Nå, så må jeg jo bare nøjes med at fortælle det til de der tilfældigt forbipasserende på den anden side af gaden.

Næ, eller vent. Måske er jeg alligevel onl...

 

Skype-Giggle

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Mikael christiansen:
Der må jeg være dig et svar skyldig , jeg er i hvert fald forvirret, jo mere der forklares , jo mindre forstår jeg forklaring

Her må jeg give dig fuldstændig ret! Jo mere jeg skriver om offline og face-to-face, jo mere skriver du om online markedsføring og optimering af hjemmesider.

Altså - du skriver det stik modsatte af, hvad der bliver forklaret. Om det er for at provokere skal jeg ikke kunne sige - men forvirringen er i hvert fald total.

Hvis du havde gidet at sætte dig lidt ind i MLM, så vil du vide, at hele konceptet bygger på noget, der hedder DIREKTE SALG.

Jeg orker ikke at forklare endnu engang hvad det betyder - men prøv at smage lidt på ordet. Du vil nok opdage, at det ikke smager særlig meget af online markedsføring, men mere hen i retning af personlige relationer. Wink

Til dit spørgsmål om hvad jeg laver på Amino, så kan jeg da røbe, at jeg også har både spørgsmål til - og viden indenfor SEO, Adwords, Regnskab, regnskabsprogrammer, CMS-systemer, webshops, Affiliate, Salg og et par andre ting - disse er den primære årsag til, at jeg oprettede mig på Amino i sin tid.

MLM-forummet på Amino benytter jeg mest til at få mig et godt grin over hvor forstokkede og fordomsfulde folk kan være - og så har jeg kun været MLM'er i et år - så jeg har også fået samlet rigtig meget værdifuld viden fra de garvede MLM'ere i dette forum.

Hvad laver du selv i MLM-forummet??? Wink

 

 

Jeg må erkende troet forstod dig endelige for jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men jeg er mere forvirret nu

Kunne bare have svaret på , nogle måder så forstod klart din målsætning og debatten havde stoppet imellem os

Jo , vis ikke gik op i online havde du bare svaret det er ikke et medie jeg satser på og skal ikke tage min hjemmeside seriøst , gider simpelthen ikke tage dette medie online medie seriøse, men du tager din side seriøst, forstod jeg og er også en del online her på amino.dk

jeg skrev det med online offline da jeg troet jeg forstod dig endelig, men er mere forvirret

Vis siger opdatering er undervejs kunne du bare sige det og dem var stoppet .

jeg var her lige nu her MLM delen  fordi jeg forstod der var nogle misforståelser og det har jeg forstået der er nu.

virkeligt lavt kun at buge forummet her til at se ned på andre , dog forklare det også hvorfor det er ikke produkter der er meste fremme denne side der måske har du , kun lavet siden for at forklare mig og amino.dk bruger jeres markedsførings måde og reelt ikke går op i skaffe sælger der igennem denne side , men de fleste ved at altså hvad MLM går ud på.

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Forstod Mikael´s kommentar sådan, at hvorfor trådstarter ville rekruttere online, men ingen informationer vil give online...

Men fint du fik dig et grin - så går dagen også meget bedreSmile

Helt i orden. Den var heller ikke specielt møntet på dig. Jeg prøvede bare at være sjov. ;-)

Jeg kan dog ikke se, hvorfor det er så mærkeligt. Trådstarter søger interesserede, som hun kan præsentere produkterne og forretningskonceptet for.

Da det er svært at smage kaffe online, er det smarteste jo at mødes in-real-life.

Hvis man ikke kan blande online og offline, så burde man jo heller ikke kunne annoncere for et kursus online - hvis kurset afholdes offline.

Eller invitere til reception på sin hjemmeside. Invitationen er online - men arrangementet foregår offline.

Jeg synes det virker helt ligetil.

Eller er der nogen der er forvirrede nu? Smile

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 11 ud af 17 (161 indlæg)