Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattigdom findes i Danmark.

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Mikael christiansen:
hold fokus på hvad der står i artiklen

Det gør jeg: "For mig er fattigdom absolut og ikke en relativ ting"

Det kan vist ikke siges meget mere præcist, og det er oven i købet (går jeg ud fra) hans egne ord.

Artiklen omhandler økonomiske fattigdom , der er flere taler også fattigdom kan være åndelig altså de skriver noget der ikke står i artiklen og da debattere en artiklen er det vi kommentere efter 

Om det er absolut eller relativ  besvare det ikke hvorfor mange snakker om andet end der står i artiklen om den åndelige fattigdom 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Mikael christiansen:

vi debattere en artiklen om et emme om økonomiske fattigdom , derved regner med du kan formidle noget ekstra viden omkring denne her person

Ellers ville det være en god ide at starte en ny tråd der ikke tager udgangspunkt i en artiklen omkring en person og hans mening om økonomiske fattigdom.



Først vil jeg ha´ dig til at læse starten igen, jeg henviser ligeså meget til debatten i Buzz, som jeg gør til artiklen. I Buzz bliver der indirekte talt om både absolut fattigdom og relativ fattigdom.

Jeg prøver igen for sidste gang, at forklare dig at den ene form for fattigdom kan fører til den anden, hvor svært kan det være at forstå at social arv, misbrug, overgreb, fysiske såvel psykiske sygdomme, samt andre forhindringer, under betegnelsen relativ fattigdom, kan medfører til absolut fattigdom, og omvendt.

Hvorfor kan jeg ikke debattere det hele mere nuanceret i det indlæg jeg selv har startet, for at sætte fokus på det, når der endda er en sammenhæng, og begge begreber udgør fattigdom?

Og hvorfor ikke sætte fokus på at fattigdom ikke udelukkende er økonomisk betinget, når det er tydeligt at nogle i BUZZ debatten er ensporet i deres forståelse, og ikke kan skelne mellem de to begreber?

Mvh. Rune.

Der står intet om den åndelige fattigdom såsom misbrug overgreb står der intet om i artikel , jeg dog enig med der findes åndelige fattigdom , dog kan du hanvise til nogle bedre artikler eller andet der siger han mener ikke der findes overgreb og misbrug i danmark

Jeg mener det er strengt når du skriver han mener sådan ting , det overskrider i hvert fald min grænse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Der står intet om den åndelige fattigdom såsom misbrug overgreb står der intet om i artikel , jeg dog enig med der findes åndelige fattigdom , dog kan du hanvise til nogle bedre artikler eller andet der siger han mener ikke der findes overgreb og misbrug i danmark

Jeg mener det er strengt når du skriver han mener sådan ting , det overskrider i hvert fald min grænse



Hvor ser du dog henne at jeg skriver at han mener sådan nogle ting?

Jeg beklager virkelig Mikael, men jeg kan ikke debattere med dig, du forstår virkelig ikke hvad jeg mener, og jeg har ikke lyst til at blive ved med at skære noget ud i pap, jeg i forvejen er gået i dybden med i første indlæg.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:

Mikael christiansen:

Der står intet om den åndelige fattigdom såsom misbrug overgreb står der intet om i artikel , jeg dog enig med der findes åndelige fattigdom , dog kan du hanvise til nogle bedre artikler eller andet der siger han mener ikke der findes overgreb og misbrug i danmark

Jeg mener det er strengt når du skriver han mener sådan ting , det overskrider i hvert fald min grænse



Hvor ser du dog henne at jeg skriver at han mener sådan nogle ting?

Jeg beklager virkelig Mikael, men jeg kan ikke debattere med dig, du forstår virkelig ikke hvad jeg mener, og jeg har ikke lyst til at blive ved med at skære noget ud i pap, jeg i forvejen er gået i dybden med i første indlæg.

Mvh. Rune.

jeg har lige kommenteret dit indlæg der stod det om misbrug , du kan jo bare videre formidle et links han mener det med åndelig fattigdom du skriver jeg kan ikke læse om det står i artiklen.

Du behøver ikke skære noget ud i pap du skal bare videre formidle den viden hvor er den viden fundet , jeg bliver bare interesseret mere og mere når man skriver sådanne meninger om en anden person 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

igang:

Mikael christiansen:
hold fokus på hvad der står i artiklen

Det gør jeg: "For mig er fattigdom absolut og ikke en relativ ting"

Det kan vist ikke siges meget mere præcist, og det er oven i købet (går jeg ud fra) hans egne ord.

Artiklen omhandler økonomiske fattigdom , der er flere taler også fattigdom kan være åndelig altså de skriver noget der ikke står i artiklen og da debattere en artiklen er det vi kommentere efter 

Om det er absolut eller relativ  besvare det ikke hvorfor mange snakker om andet end der står i artiklen om den åndelige fattigdom 

Jeg forholder mig ikke til begrebet "åndelig fattigdom", men udelukkende "absolut" eller "relativ", hvilket Runes startindlæg også handler om. Derfor linker jeg til denne artikel, da det er relevant hvad manden der har startet hele denne debat, egentlig mener om de to begreber.

Du beder mig om at holde fokus, mens du selv skifter fokus fra den artikel mit/mine indlæg drejer sig om..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rune,

Du slutter dit rigtig gode indlæg med

- For nylig fik jeg at vide, at en god ven er ved at starte et frivilligt projekt, der går ud på at hjælpe fattige med at komme ud af fattigdom, og der vil jeg hellere end gerne give en hjælpende hånd. -

 

Jeg vil meget gerne give en frivillig hånd med ...

De bedste hilsner

Hanne Christensen

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Mikael christiansen:

igang:

Mikael christiansen:
hold fokus på hvad der står i artiklen

Det gør jeg: "For mig er fattigdom absolut og ikke en relativ ting"

Det kan vist ikke siges meget mere præcist, og det er oven i købet (går jeg ud fra) hans egne ord.

Artiklen omhandler økonomiske fattigdom , der er flere taler også fattigdom kan være åndelig altså de skriver noget der ikke står i artiklen og da debattere en artiklen er det vi kommentere efter 

Om det er absolut eller relativ  besvare det ikke hvorfor mange snakker om andet end der står i artiklen om den åndelige fattigdom 

Jeg forholder mig ikke til begrebet "åndelig fattigdom", men udelukkende "absolut" eller "relativ", hvilket Runes startindlæg også handler om. Derfor linker jeg til denne artikel, da det er relevant hvad manden der har startet hele denne debat, egentlig mener om de to begreber.

Du beder mig om at holde fokus, mens du selv skifter fokus fra den artikel mit/mine indlæg drejer sig om..

Debatten han linker til , står jo direkte i overskriften og indlægget at mener masser siger der ikke findes fattigdom i Danmark dem der er uenig med dem er dem især der skriver om åndelige fattigdom , dette skriver artiklen skriver ikke om 

jeg vil forholde mig til dem han er uenig med, der er jo ikke økonomiske fattigdom heri Danmark ligesom i u-lande 

Vi er jo enig  , men når artikler forfatter ikke skriver åndelige fattigdom og må der være nogle der ligger inden med en ekstra viden om den person 

Vi går i udgangspunkt i artiklen og vi debattere hvorfor han mener den uenighed og det er jo grundet den åndelige fattigdom som artiklen forfatter ikke skriver om 

jeg kan også sagtens sige jeg er uenig med dig og linke til noget , med nu er det emmet hvorfor uenig og nu er vi enig om det vi skriver om for du linker til debat og siger bare relative fattigdom , det uenigheden er om 

Hvor fattigdom skal du være for at være fattig skal du have kun 2 fjernesyn og en bil , dem er nogle der mener de kan godt være åndelig fattig 

Der findes jo den anden fattigdom i Danmark den åndelige dem der er psykiske syge, narkonar , dette er folk vi har svære ved at nå , de kan ikke styre eget hjem og bliver tit hjemløse , det er jo enkelte dem kan vi bare ikke lukke inden og hvordan når vi lige dem.

Der findes dem som ikke har råd ferietur eller  100 m2 stor lejlighed når har børn er det næsten et krav alle har et værelse selv og de vil føle sig fattig set i forhold andre børnefamilier der har arbejde , jeg mener det ikke er fattigdom ikke at have råd til ferie og alle børn har ene værelse , 

Men kan da godt læse folk nogle er af anden mening , jeg mener bare fattigdom man ikke får mad og ikke har adgang til rent vand, det er ikke afgørende om har lille bolig eller stor om man fattig for ingen er økonomiske fattig der bor i egen lejlighed , det dem som vi så siger der er masser af åndelig fattigdom i Danmark , eller så er fattigbegrebet overdrevet  eller det tolkes ekstremt forskelligt , vis man skal have stor lejlighed og råd til ferie for ikke at være fattige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fattigdom kan jo reelt være vis har en million i års indtægt fordi man bruger sine penge forkerte , men der snakkes om den person som kan have misbrug spillidenskab , narkomaner eller andre misbruger der har nummer 3 bil og nummer 6 fjernsyns i sin strandvejs villa dog bruger man løs for meget og overstiger sit rådighedsbeløb .

http://www.banktorvet.dk/artikler/raadighedsbeloeb-et-vigtigt-noegletal/

Disse folk er ikke økonomiske fattig de klare den , dog kan det ske .

en med misbrug mister overblik og bruger for mange penge forkert og kan ikke styre sin privatøkonomi der kommer den åndelig fattigdom ind som artiklen ikke er omkring .

De kunne sagtens være styres og ikke se fattig ud vis staten sørget for at spærre dem inde dog er det ikke demokrati derved vil der være den psykisk fattigdom som artiklen ikke omhandler .

Om jeg ved ikke hans mening om misbruger han om dem , de alle har sådan set nok penge vis de kunne styre deres misbrug .

Der er altså kun de tilbage der mener man er fattig altså mere det lille mindre tal som mange gange har fleste penge som betegnes som de fattige , da de rige bruger fleste penge kan det også mærkes på dem vis deres privatøkonomi påvirkes .

Der er de arbejdesløs dog de flere de penge og mere styr på økonomien end den rige , der lider af at bruge penge .

Er du fattig vis du bor  11 måneder året på hotel og 1 måneden på gaden da lige fik brugte for mange penge på dit gucci tøj og lidt for vild bytur, eller lige fik lidt rocker gæld grundet ballade med  din spillelidenskab , disse folk vil nogle lande spærres inden da ikke ønsker disse folk bor på gaden , dog danmark vil hjælpe men vis du bruger 100.000 kroner om måneden er det svært lige gå hen på social hjælpen og bede om hjælpe til en bolig , disse menesker burde være med som fattige men betagtes jo som de rige , da de har penge .

Derved kommer artiklen ikke ind på et emme og jeg vil ej bekræfte eller af bekræfte hvad han mener, det vil jeg ikke gætte på for det står der ikke om i artiklen nogle vil sige fordi der ikke står om det er det fordi han mener der ikke findes de misbruger på gaden , men jeg ej sige han mener dette da dette ikke står i artiklen 

Det han ham trådstarter ligger op er flere er uenig med der ikke findes fattig i danmark det findes der ikke når man kigger på økonomien , men der findes et andet emme som han ikke skriver om det er de rige som er fattig .

jeg ved ej hvorfor de ikke gider debattere og jeg er den eneste der havde iværksættere energi til at prøve formidle det budskab hvorfor flere var uenig med trådstarter , en tingene er jo det om den økonomiske fattigdom , da artiklen ikke omhandler den anden fattigdom som mange kommer ind på er i dem som kommenterer efter den artiklen derved op står 2 grupper de tror de misforstår hinanden 

vis læser hvad der i artiklen og det trådstarter skriver er flertallet enig med hele vejen igennem og den kritisere den mener noget andet , det er om den psykiske fattigdom http://www.amino.dk/buzz/Historie/Diverse/Joachim-B-Olsen-Der-findes-ikke-fattig-2306 , det artiklen er om det er om den økonomiske fattigdom .

Mange har forudindtaget meninger hvad forfatter mener og hvad flere mente når de ikke tolker hans artiklen ligesom du gjorde, denne tråd virker meste mod dem sagde det ikke var i artiklen og det ikke var om den psykiske fattigdom .

Måske en ide med en ny tråd der ikke tager udgangspunkt i en artiklen, for derved at få ikke de meninger om denne person som ingen os kender for det står ikke i de kilder i henviser til 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der findes over 300.000 danskere i rki, så mon ikke nogen af dem er bare en smule fattige

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

lars.madsen:

Der findes over 300.000 danskere i rki, så mon ikke nogen af dem er bare en smule fattige

Det er jo nok deres egen skyld de står der ikke..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)