Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattigdom findes i Danmark.

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Mange ville nok sige de var fattig vis de havde en stor luksus lejlighed 10m2 som mig uden fjernesyn og og lille mini køkkenet ,

men jeg har råd til min bærbar computer og har råd til genbrugstøj og togture så jeg er satans rig 

Mange vil have ekstrem luksus og de føler sig fattig når de bor i en 20m2  kæmpe luksus lejlighed med eget en brusebad  

 

Øhhh?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Det er bare et spørgsmål om placering og uddannelse. Sidder du uden job lige for tiden da ?

I hvilket fag, står de og mangler en hulens masse job?...

Jeg har kone og 3 børn... Så jeg har ikke tid til at være arbejdsløs...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Mange ville nok sige de var fattig vis de havde en stor luksus lejlighed 10m2 som mig uden fjernesyn og og lille mini køkkenet ,

men jeg har råd til min bærbar computer og har råd til genbrugstøj og togture så jeg er satans rig 

Mange vil have ekstrem luksus og de føler sig fattig når de bor i en 20m2  kæmpe luksus lejlighed med eget en brusebad  

 

Øhhh?

ja jeg ved godt jeg er rig , rigdom er hvordan man har det Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

ja jeg ved godt jeg er rig , rigdom er hvordan man har det Smile

Spændende...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

AngryBird:

Det er bare et spørgsmål om placering og uddannelse. Sidder du uden job lige for tiden da ?

I hvilket fag, står de og mangler en hulens masse job?...

Jeg har kone og 3 børn... Så jeg har ikke tid til at være arbejdsløs...

hvem har råd til være arbejdesløs der skal jo være råd til fjernsyn og eget værelse til alle børne og de skal gerne have det rigtige modetøj på i skolen ellers bliver de mobbet i skolen verden er ikke sådan lige til tænk vis andre mennesker lod være tænke så meget hvad andre gå i tøj og ikke lige har råd til den perfekte fødselsdag.

Den fattigdom kan man ikke sig er fattig du kan få mad og egen lejlighed ved a-kassen hjælpe , rigtigt der kommer selvfølgelige nogle ting i dagligdagen ikke råd til men har intet med fattig at gøre du får alle grundbehov dækket 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Den fattigdom kan man ikke sig er fattig du kan få mad og egen lejlighed ved a-kassen hjælpe , rigtigt der kommer selvfølgelige nogle ting i dagligdagen ikke råd til men har intet med fattig at gøre du får alle grundbehov dækket

 

Kan man nu også få mad og lejlighed gennem A-kassen???

Men , hvorfor skriver du de ting her til mig???

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

ja jeg ved godt jeg er rig , rigdom er hvordan man har det Smile

Spændende...

Man har ingen økonomiske bekymringer da man har sat sine grund udgifter så lavt og stræber ikke efter den større lejlighed der gør jeg skal arbejde meget mere .

over dagligdagen og ved altid har råd til alt hvad jeg ønsker giver en lang større livs værdi end mange kan tænke for de største bekymringer ud over kærligheden og sine venner er det økonomien der giver fleste dagligdags problemer  , mod du mister alt og står på gaden , som en hjemløse narkoman 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:
Den fattigdom kan man ikke sig er fattig du kan få mad og egen lejlighed ved a-kassen hjælpe , rigtigt der kommer selvfølgelige nogle ting i dagligdagen ikke råd til men har intet med fattig at gøre du får alle grundbehov dækket

 

Kan man nu også få mad og lejlighed gennem A-kassen???

Men , hvorfor skriver du de ting her til mig???

Fordi du skrev du var bange for at mistet dit job og du mener de ikke dækker alt når man har børn og kone , du skal derved sætte lidt ned for dine behov 

Du får mad og lejlighed men nok ikke en med eneværelse til alle børnene , for a-kassen giver penge men nok ikke det samme som før

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Fordi du skrev du var bange for mistet dit job og du mener de ikke dækker alt når man har børn og kone , du skal derved sætte lidt ned for dine behov 

 

Hvor har jeg skrevet jeg er bange for at miste mit job???...

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

AngryBird:

Det er bare et spørgsmål om placering og uddannelse. Sidder du uden job lige for tiden da ?

I hvilket fag, står de og mangler en hulens masse job?...

Jeg har kone og 3 børn... Så jeg har ikke tid til at være arbejdsløs...

hvem har råd til være arbejdesløs der skal jo være råd til fjernsyn og eget værelse til alle børne og de skal gerne have det rigtige modetøj på i skolen ellers bliver de mobbet i skolen verden er ikke sådan lige til tænk vis andre mennesker lod være tænke så meget hvad andre gå i tøj og ikke lige har råd til den perfekte fødselsdag.

Den fattigdom kan man ikke sig er fattig du kan få mad og egen lejlighed ved a-kassen hjælpe , rigtigt der kommer selvfølgelige nogle ting i dagligdagen ikke råd til men har intet med fattig at gøre du får alle grundbehov dækket 

her står du er bange for at miste dit job

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 10 (91 indlæg)