Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fattigdom findes i Danmark.

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

AngryBird:

Grunden til at du ender i RKI som Mikael siger er din egen skyld, du ender der fordi du ikke har betalt en regning. Netop fordi man måske ikke har styr på sin privat økonomi.

 

Aaaaahhhh. ok ......Så hvis man bliver fyret og derved mister indtægt, og man ikke har råd til at betale sine regninger, Så er det stadig fordi man ikke har styr på sin økonomi?

Ja, fordi så er man vel så klog at man ikke sætter sig for stort, og for det andet er medlem af en fagforening som ikke bare hjælper dig med at finde noget nyt men som også giver dig understøttelse. 

Jeg griner stadig af folk der satte alle sine penge i amagerbanken selv et halvt år efter at de var erklæreret falit. Igen folk bruger ikke hovedet og de ender i RKI. 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:
fordi så er man vel så klog at man ikke sætter sig for stort, og for det andet er medlem af en fagforening som ikke bare hjælper dig med at finde noget nyt men som også giver dig understøttelse.

Nu får man jo ikke understøttelse i resten af ens egen dage... så det ophøre jo også ...
Og hvad så hvis man er syg?... Mister sin sygedagpenge efter 1 år, og kommer så på kontanthjælp?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Neeeeej-da:

AngryBird:
fordi så er man vel så klog at man ikke sætter sig for stort, og for det andet er medlem af en fagforening som ikke bare hjælper dig med at finde noget nyt men som også giver dig understøttelse.

Nu får man jo ikke understøttelse i resten af ens egen dage... så det ophøre jo også ...
Og hvad så hvis man er syg?... Mister sin sygedagpenge efter 1 år, og kommer så på kontanthjælp?

Hvis ikke du har fundet et job efter 2 år så fejler man noget. Evt. tag ekstra kurser.

Kommer vi så langt ud at man ender på syge penge også på kontanthjælp jamen så siger jeg det igen, hvis du har sat dig for stort så har man et problem, og det kan kun løses ved at komme ud af de store regninger.

Man kan hvad man vil, ellers er man for doven også ender man i RKI. Thats it..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Deres opgørelser viser jo netop der er  flere  rige der er meget mere  fattig da de bruger flere penge , så måske skulle de bruge færre kroner , men der kommer man jo ind på den åndelig fattigdom , så spørgsmålet er jo mere er de mennesker fattig nej det de ikke med det mere psykiske lidelse skal starten sig du ikke må bruge på det og eller vi spærre dig inden .

Bruge ikke mere ind du har det dig nok svært at sige til en der har en psykiske lidelse

 

Ssssshhhhhh......

Nej da ,det hvem kommer det i ikke overraskelse at det meste rige der er bageefter med skat http://avisen.dk/de-rige-skylder-mest-i-skat_148565.aspx med den gucci tøj og børne i private skole

vis lige laver en rund spørger på istergade eller læse her flere er velstillet http://maendeneshjem.dk/om-os/historie/ historien viser det psykiske syge   alkohol misbrug narko og andet der gør du bruger uhæmmet mange penge , vores bistand dækker jo ikke vis bruger 20.000 kroner på narko .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

AngryBird:

Grunden til at du ender i RKI som Mikael siger er din egen skyld, du ender der fordi du ikke har betalt en regning. Netop fordi man måske ikke har styr på sin privat økonomi.

 

Aaaaahhhh. ok ......Så hvis man bliver fyret og derved mister indtægt, og man ikke har råd til at betale sine regninger, Så er det stadig fordi man ikke har styr på sin økonomi?

kommune hjælper normalt en når mister jobbet med misbruger, ved alkohol narko , der skal man normalt gå i behandling men vis er lidt uden for rækkendevidende så kan staten ikke hjælpe dig da jo ikke spærre mennesker inden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Hvis ikke du har fundet et job efter 2 år så fejler man noget. Evt. tag ekstra kurser.

Kommer vi så langt ud at man ender på syge penge også på kontanthjælp jamen så siger jeg det igen, hvis du har sat dig for stort så har man et problem, og det kan kun løses ved at komme ud af de store regninger.

Man kan hvad man vil, ellers er man for doven også ender man i RKI. Thats it..

 

Hvordan kan man sætte sig for stort når en udbetaling af en kontanthjælp går til omkring 6-7000 kr...
Så du påstår at du vil sidde i en lejlighed resten af livet tíl en husleje på 3000 kr???

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

kommune hjælper normalt en når mister jobbet med misbruger, ved alkohol narko , der skal man normalt gå i behandling men vis er lidt uden for rækkendevidende så kan staten ikke hjælpe dig da jo ikke spærre mennesker inden

 

Forhold dig nu til jeg skrive hvis du skal besvare mine indlæg.... Lad vær med at skrive om 3-4 andre ting..

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:
Hvis ikke du har fundet et job efter 2 år så fejler man noget. Evt. tag ekstra kurser

 

Det var da en latterlig holdning at have ... undskyld mig... Men følger du slet ikke med i hvad der sker her i Dk?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange ville nok sige de var fattig vis de havde en stor luksus lejlighed 10m2 som mig uden fjernesyn og og lille mini køkkenet ,

men jeg har råd til min bærbar computer og har råd til genbrugstøj og togture så jeg er satans rig 

Mange vil have ekstrem luksus og de føler sig fattig når de bor i en 20m2  kæmpe luksus lejlighed med eget en brusebad  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

AngryBird:
Hvis ikke du har fundet et job efter 2 år så fejler man noget. Evt. tag ekstra kurser

 

Det var da en latterlig holdning at have ... undskyld mig... Men følger du slet ikke med i hvad der sker her i Dk?

Det er bare et spørgsmål om placering og uddannelse. Sidder du uden job lige for tiden da ?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 7 ud af 10 (91 indlæg)