Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 4 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej. Hvis jeg skulle kaste pengene i noget, så vil jeg da meget gerne have budgetter og planer, da min revisor kigger det igennem og rådgiver mig om hvad er bedst. Der efter mødes face 2 face med en advokat

Hvis du var virkelig seriøs, ville du acceptere at mulige modtager af din investering ønsker at mødes face-to-face og fortælle om idéen og aflevere budgetter og planer i hånden - evt. med en underskrevet hemmeligholdelses aftale inden. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint lasse, så kald mig en tigger.

Men et ændrer ikke på at nogle mennesker i Danmark ikke har det lige så nemt som andre, og må gribe en hver chance der må forekomme.
Jeg har ikke lyst til at dræne af systemets penge, DINE PENGE - er det så ikke fint at jeg griber sådan en chance?
 

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  BLOK18 Skrevet kl. 20:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har netop ingen penge :)

Sæt en seddel op i Brugsen hvor du søger sponsor af ny cykel, eller kontakt din lokale cykelsmed :) Der er nok større chance.

Held og lykke !

Mvh

Mikkel 

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Ja. Investere intet uden belæg for hvorfor jeg skal gøre det og uden at have set personen i øjnene
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej. Hvis jeg skulle kaste pengene i noget, så vil jeg da meget gerne have budgetter og planer, da min revisor kigger det igennem og rådgiver mig om hvad er bedst. Der efter mødes face 2 face med en advokat

Se det fra os iværksætteres synspunkt: Hvorfor skal vi først sende dig forretningsplan, beskrivelser og budgetter og først derefter (måske) arrangere et møde? Det er da fint hvis du ikke vil spilde din tid med at snakke med gud og hver mand med det ene håbløse projekt efter det andet, men os som har ideerne bliver også nødt til at sikre os at der ikke er en fusker som stikker af med vores ideer - blot fordi man har oprettet en profil på Amino og det første indlæg går ud på at søge projekter at investere i. Vi har ingen umiddelbar mulighed for at tjekke din baggrund, vi kan ikke være sikre på at dit profilnavn er dit rigtige navn og og der er intet billede af dig.

Hvis jeg selv var i en situation hvor jeg har nogle penge som brænder i lommen, og som jeg gerne vil investere, så vil jeg da også helst have præsenteret ideerne face-to-face og derefter kigge budgettet, beskrivelser og planer efter (allerede ved det første møde burde man have en ide om, om det her projekt er noget som interesserer en)..

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Har du set min private besked? :)

Bendtsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Kan i ikke starte en ny tråd og diskutere det der. Diskutionen mellrm jer er løbet helt af sporet og ødelægger den overordnet debat
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Man er uskyldig til noget andet er bevist - og har I dårlige erfaringer med at sende forretningsplaner og budgetter ud til folk - så lad være

Ikke alle har erfaringer, og de tidlige kritiske indlæg er som regel mest for at advare andre om ikke at sende planer betingelsesløst til alle og enhver. Især når det gælder et indlæg som dette, der i den grad får alarmklokkerne til at ringe. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det lugter.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej

Kan i ikke starte en ny tråd og diskutere det der. Diskutionen mellrm jer er løbet helt af sporet og ødelægger den overordnet debat

Jeg slutter bare diskussionen nu ;)

Smutter ned til cykelsmeden i morgen ;) Tak for tippet!

Side 4 ud af 11 (107 indlæg)