Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 5 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en sidste note.

Får du derimod lyst til at hjælpe mig, så vil jeg gerne fortælle mere om mig selv og min situation - i private beskeder. 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hvor er det bare ringe at man som ny bruger bliver anklaget som svindler, - bare fordi man lægger hårdt ud.

Min første indskydelse var da også "yeah right", - men jeg kunne da holde mig i skindet indtil nu. Hvorfor er der altid nogen der ikke kan det?

Man er uskyldig til noget andet er bevist - og har I dårlige erfaringer med at sende forretningsplaner og budgetter ud til folk - så lad være.

Alarmklokkerne ringer jo når han er helt ny på Amino, der står ikke noget om hans baggrund på hans profil, han har ikke noget profilbillede og vi har ingen mulighed for at sikre os at hans profilnavn også er hans rigtige navn. Tilføj dertil at han tilsyneladende ikke ønsker et face-to-face møde før han har fået alle planer og budgetter for projekterne, og at han ikke fortæller os hvad han forventer af investeringen (deraf hvilken rolle han selv ønsker at spille i virksomheden, hvilke brancher han er interesseret i og hvilke aktiver - udover penge - han kan smide i projektet).

På baggrund af alle disse ting, tror jeg simpelthen ikke på at det hvad trådstarter kommer med, er helt reelt.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvad er der galt med indlægget? Fortæller jeg vil se personerne face to face , have forretningsplan, budgettef regnskaber, alt bliver lavet med bistand fra advokat og revisor. Hvis det var et scam ville jeg bede folk om penge, men jeg gør det modsatte. Vil du gerne være sød at uddybe hvad dit belæg for din påstand er?
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Du misforstod mig. Min pointe var at jeg ville have noget info omkring et projekt inden et møde, kræver på ingen måde man udlevere alt på forhånd. Regner med at jwg havde et face to face møde hvor vi samnen gennemgik det hele
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Han snakker om at, en scammer udgiver sig for at være inverstore og modtager så folks ideer og planer. Han stjæler og bruger så ideerne/forretningsplanerne til egen fordel. 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 20:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne låne 370.000 til at indfri et dyrt pantebrev med - du kan få 5% p.a. og pant i min sjæl.

Var det ikke noget?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Jens

Det vil jeg meget gerne sende dig, men er det muligt at du sender lidt flere informationer om dig selv i en privat besked også, også så jeg ved hvem jeg sender informationerne til :)

På forhånd tak.

Bendtsen

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej

Hvad er der galt med indlægget? Fortæller jeg vil se personerne face to face , have forretningsplan, budgettef regnskaber, alt bliver lavet med bistand fra advokat og revisor. Hvis det var et scam ville jeg bede folk om penge, men jeg gør det modsatte. Vil du gerne være sød at uddybe hvad dit belæg for din påstand er?

Jens, det har jeg uddybbet i et tidligere indlæg. Du beder ikke om penge, men du fortæller os at du har penge som du gerne vil investere. Du vil derfor gerne have forretningsplaner, budgetter og projektbeskrivelser inden et face-to-face møde, men en af de bedste garantier os "ide-magere" kan have for vores måske helt unikke koncepter, er at vi kan udlevere planer og budgetter i hånden til modtager - det er mange gange sværere at snyde folk hvis man har set dem i øjnene.

Tro mig, jeg er i min omgangskreds kendt for let at kunne gennemskue folk og ved hvad de tænker (måske allerede inden de selv har tænkt tanken), og min fornemmelse siger mig, at hvis du ikke selv kan se os ide-mageres holdning til sagen, så er der noget galt.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nu var min pointe at jeg ville have noget info om et projekt inde et møde, ikke alle budgetter og forretnibgsplaner, men mere bare nogle udpluk af det
Side 5 ud af 11 (107 indlæg)