Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvad skulle være gå fusk? Hvis jeg skulle indgå en forretningsaftale, vil jeg da selvfølgelig mødes face to face og få en advokat til at udforme en aftale? Hvis der skulle være fusk, er det mig som ville miste penge, da jeg aldrig har bedt om andre give mig nogle her inde?
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Utroligt at der findes tiggere i det danske samfund, få dig dog noget arbejde.

Op. er da et af de mest useriøse individer jeg er støt på indtil videre, flot hvis han har penge til overs hver måned. Men det har jeg meget svært ved at forstå realiteten i når han kommer med sådan nogle indlæg.

Bare mine 5 øre ;)

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej

Hvad skulle være gå fusk? Hvis jeg skulle indgå en forretningsaftale, vil jeg da selvfølgelig mødes face to face og få en advokat til at udforme en aftale? Hvis der skulle være fusk, er det mig som ville miste penge, da jeg aldrig har bedt om andre give mig nogle her inde?

Udover at vi sender dig konceptbeskrivelser, budgetter og forretningsplan som du så frit kan vælge og vrage imellem?

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tigger?

Tror du har misforstået noget her.
Han har penge, jeg har ikke.

At efterspørge et sponsorat er ikke tiggeri.

Jeg har mig et arbejde, 20 timer om ugen i et byggemarked. Men til 65,5 kroner i timen får, er det svært at skrabe nok sammen til at flytte til københavn, købe møbler og overleve på andet end ris og havregryn.

Sjovt er det også, har jeg fået at vide. Og jeg kan godt se det, faktisk.
Men faktum er at jeg virkelig får brug for en cykel! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 20:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:
Tja, jeg har da i hvert fald tilbudt ham at vi kan tage en snak face-to-face om mit projekt, men siden han ikke henvender sig på trods af at han fortsat skriver i tråden her, så siger mine alarmklokker mig også at det er fusk.

Jeg tror mine alarmklokker ringede så snart jeg læste overskriften - og selve indlægget's tekst gjorde mig mere eller mindre sikker på at det var snyd. :) Hehe. Men ja, face-to-face er uden tvivl den eneste rigtige måde at vurdere om sådan et fantastisk tilbud har det mindste hint om at være reelt. 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MagnusKristof:

Tigger?

Tror du har misforstået noget her.
Han har penge, jeg har ikke.

At efterspørge et sponsorat er ikke tiggeri.

Whats the difference? 

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Hvis jeg skulle kaste pengene i noget, så vil jeg da meget gerne have budgetter og planer, da min revisor kigger det igennem og rådgiver mig om hvad er bedst. Der efter mødes face 2 face med en advokat
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ved at være jul, tror bare der er en nisse der er stukket af fra reden :)

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det bare ringe at man som ny bruger bliver anklaget som svindler, - bare fordi man lægger hårdt ud.

Min første indskydelse var da også "yeah right", - men jeg kunne da holde mig i skindet indtil nu. Hvorfor er der altid nogen der ikke kan det?

Man er uskyldig til noget andet er bevist - og har I dårlige erfaringer med at sende forretningsplaner og budgetter ud til folk - så lad være.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hansen:
Det er ved at være jul, tror bare der er en nisse der er stukket af fra reden :)

hahaha!

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)