Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 6 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jens Møller Kristensen:
Hvad er der galt med indlægget? Fortæller jeg vil se personerne face to face , have forretningsplan, budgettef regnskaber, alt bliver lavet med bistand fra advokat og revisor. Hvis det var et scam ville jeg bede folk om penge, men jeg gør det modsatte. Vil du gerne være sød at uddybe hvad dit belæg for din påstand er?

Først og fremmest er dine svar ikke særligt pænt formuleret, du argumenterer dårligt, kommer med meget få oplysninger og du opfordrer til at få tilsendt forretningsplan og budget inden et direkte møde. 

Derudover er dine reaktioner på vores kritik af dit indlæg (bl.a. den reaktion jeg besvarer) meget defensive og lugter langt væk af en 16 årig der keder sig en søndag aften. 

Er dette ikke tilfældet, vil jeg da foreslå dig at komme forbi mit kontor engang her i uden, så vil jeg have en hemmeligholdelses aftale klar til underskift og så kan vi snakke forretning. I så fald er du velkommen til at sende mig en PM eller ringe til mig imorgen i dagstimerne. 

- Nikolaj

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Nu var min pointe at jeg ville have noget info om et projekt inde et møde, ikke alle budgetter og forretnibgsplaner, men mere bare nogle udpluk af det
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Var noget af dette stilet til mig?

Bendtsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Fantastisk tråd :=)

Jeg fandt faktisk 75000 kr. på amino, på netop sådan et indlæg. Jeg valgte at henvende mig med respekt, og det gav igen. Så kan det være jeg var heldig, men var jeg på udkik efter penge, ville jeg hellere svare 10 gange forkert, end at råbe svindler 10 gange.

For mig virker det mere som om, at amino er blevet et sted hvor det handler om at afslører andre, og den sejeste råber svindler først. 

Held og lykke med det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens

Jeg synes du skulle tage et kig på vores CloudSprout projekt, måske er det lige den investering du leder efter. Jeg har tidligere skrevet et indlæg hvor vi søger investorer, det forklarer det hele:

http://www.amino.dk/forums/t/134323.aspx?#902992

Pt. er vi fokuserede på vores launche, der skal foregå her i November. Men kører sideløbende dialoger med potentielle investorer. Idag er vi selvfinansieret og poster hver måned et beløb i projektet.

Du kan evt. se reaktionerne på vores nye site design er faldet ud her:

http://www.amino.dk/forums/t/139914.aspx?PageIndex=1

Udover at vi har et fantatisk produkt og forretningside, så har vi også en ret aggresiv prismodel, som du kan læse om her:

http://www.amino.dk/forums/t/133570.aspx?PageIndex=1

Hvis du har spørgsmål eller kun tænke dig et møde, så er du meget velkommen til at ringe på 26 37 79 13 eller maile mig på plu@cloudsprout.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er altså noget, som ik giver mening her...

Du har 100.000 kr til overs hver mdr, dvs 1,2 mio kr om året. Dvs med en bopæl i Hellerup, og et bare nogenlunde normalt forbrug, så tjener du som minimum 1,6-? mio kr om året.

Du snakker om, at din revisor vil gennemgå regnskaber/budgetter, og din advokat vil lave papirene mm.

Du siger ligeledes, at din bank foreslår aktier. Mig bekendt så er der INGEN banker i denne verden, som foreslår en portefølje, som kun består af aktier. Gør de dette, så kan det via tidligere domme betragtes som vildledende rådgivning, og banken vil dermed være erstatningsansvarlig for evt tab.

Mit spørgsmål er derfor. Hvorfor rådgiver din revisor dig ik? Er det ik en del af revisorens job?

Ud over dette så er der flere ting i dine indlæg, som er modsigende, men det skal jeg nok holde for mig selv... Men de listede punkter herover, de giver ik helt mening! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hi Jens,

I have made a video for you.

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 66
Fra  Fra mus til elefant Skrevet kl. 21:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Nu har min revisor ikke et prdukt katalog med forskelligs projekter jeg kan investere i. Min pointe med dette indlæg er på baggrund af mange iværksættere mangler kapital og jeg vil gerne hjælpe nogen hvis jeg kan. Min portfølje består af 80 procebt aktier og 20 procent obligationer, og jeg har penge til overs når jeg har lagt fra til pension, opsaring/investeringer og diverse leveomkostninger.

Åbenbart fordi man bor et et postnummer de fleste kun tør drømme om, ejer et hus, som en højtuddanet datalog kan kan betale renten på lånet der til, og har en hummer som privatbil og er normalt at gå i håndsyet armani jakkesæt skal man ikke tror man er mere end andre. Jeg er flink og tilbyder at give kapital til iværksættere der mangler det, da der er mange der gør, så bliverman kaldt svindler og beskyldt for scams. Nu gider jeg ikke at besvare flere indlæg da jeg føler mig sårer for man kommer med en hjælpende hånd med får en spand kolort i hoved
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis han er ude efter at stjæle ideer - hvad så med at give ham nogle gratis.

Start en pantelånerforretning. Jeg ved godt man kun kan få 1,25% pr. måned i rente ifølge loven, - men mange bække små - og med den kapital du højst sandsynligt har til rådighed burde du sagtens kunne drive en forretning på det og forsørge en eller to ansatte til at starte med. Disse butikker BOOMER i udlandet.

Der er mange der går ned og sælger deres guld i disse krisetider. Hvis de kunne pantsætte det i stedet til en fornuftig rente, tror jeg mange mennesker ville foretrække at beholde familieguldet/sølvet :-)

Denne ide koster fra 3mio at sætte fut i, hvoraf det meste af kapitalen er til udlån.

Budgettet og forretningsplanen må du få din revisor til at hjælpe dig med. Jeg hjælper dig også gerne mod betaling.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Møller Kristensen:
Hej

Nu var min pointe at jeg ville have noget info om et projekt inde et møde, ikke alle budgetter og forretnibgsplaner, men mere bare nogle udpluk af det

Jeg kan godt forstå den skepsis folk har overfor dig.

Og også med rette. Det er ikke normalt når man søger forrentning af sine penge at man kaster tingene ud på den måde, men tvivlen skal da komme dig til gode.

Dog er problemet, at du fremkommer med intentioner som ikke kan valideres, og ønsker informationer i overordnet perspektiv til kommende forretningsidéer fra eksisterende eller spirende iværksættere.

Så mit forslag er til dem der har projekter du kan have interesse i, er at de inden du ser noget underskriver en NDA med bodstørrelse på 1.000.000 og samtidig lige sender en scanning af dit kørekort og sygesikring så man ved hvem man har med at gøre.

Alternativt sender du interesserede de sidste 3 års selvangivelser.

Så kan begge parter levere noget.

God vind med dine penge.

Køb ren argan olie her

Side 6 ud af 11 (107 indlæg)