Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 8 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 06:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Thorborg:

Der er da ikke noget underligt i at spørge på Amino, hvor der burde være tonsvis af interesse for at få penge til sine projekter og at spørge sin revisor, ville nok være det sidste jeg ville bruge ham til...

Se nu at komme ind i kampen og vær positive, det her er sgu for ringe!




Det er da klaret godt sted starte hvis man ønsker at finde spændende projekter, men du må sgu da tilstå at det er en underlig måde at udlægge det på hvis man var seriøs omkring det, kan godt forstå at folk viger tilbage og er skeptiske.

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hver dag er der iværksættere der mangler penge og når der endelig kommer en der er interesseret i at investere, så bliver han smidt på porten.

I believe in seeing options in everything everywhere,

and it gives me unlimited ideas and possibilities

When I see something like this I see huge opportunity not just for myself but for other people, however It makes me sad that there are so many people that are not so positive, and would sooner start with putting people down rather than seeing the opportunity for what it is!

Many people say that there are no options, ideas, opportunities, etc

and complain about the crisis and all these bad things.

Instead they should look around and see these kind of opportunities and take them with open arms!

Otherwise stop complaining about things and get on with it!!

Thank you Jens for giving us this opportunity to try and do something different with our lives

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Jeg er en ung iværksætter som har måtte stoppe mit projekt pga. manglende kapital - Tog til udlandet og holdt et møde med et firma og fik lov til at købe møbler hos dem men havde ikke penge nok til at starte op desværre. Forarbejdet er lavet med webshop og jeg har lagt 1600 varer ind med dansk oversættelser (mener jeg, kan ikke huske det præcise tal da siden er taget ned) og hvis du finder det interresant, kan du håndplukke de varer vi skal bestille hjem inde fra min side.

Kan fortælle at det er eftertragtede møbler, og siden blev nævnt på forums selvom siden aldrig startede op men bare på de indexerede billeder fra google. De fortalte at de tit fik hendvendelser fra Danmark også måtte de henvise til en udenlandsk side (da de ikke sælger privat) - og vi vil være de første som solgte deres møbler i Danmark.

Skriv endelig en pm hvis det er noget du synes kunne være interresant.

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt tilfældigvis over dit efterhånden lidt gamle indlæg. Hvis du er interesseret i professionelle investeringer så giv mig et ring! Jeg arbejder til dagligt med at investere klienters midler på en lidt anderledes og interessant måde.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 07:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

OTR:
efterhånden lidt gamle indlæg

????

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved er der flere steder i landet netværk bestående af de såkaldte Business Angels, spm netop er folk som dig, Jens, der har et overskud, både økonomisk og mentalt, der hjælper hinanden med at finde iværksættere og firmaer, de kan hjælpe. Både økonomisk og med gode råd og sparring.

Kunne du ikke opsøge sådan et netværk?

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 08:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:
Hej. Beklager mit mærkelige indlæg, men har 100.000 kr. Til overs hver måned, og aktier gideeår jeg ikke længere investere i, da jeg har en del i forvejen og banken har kun foreslag til investeringer jeg betragter som russisk roulette.

 

 

Gid det dog var mig, som havde kr. 100.000,- til overs hver månedBig Smile

Held og lykke med at finde noget at investerer dine penge iYes

 

Med venlig hilsen

Linda

Find mere om mig på Linkedin 

Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret i professionelle investeringer så giv mig et ring! Jeg arbejder til dagligt med at investere klienters midler på en lidt anderledes og interessant måde.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg ved heller ikke, hvad man skal sige til saadant et indlaeg, men det undrer mig lidt, du kommer med et indlaeg her, i hvertfald paa den maade. Hvis du har saa mange penge til overs hver maned, hvorfor opretter du saa ikke en fond, hvor du via den, kan uddele penge til erhvervslivet/ivaerksaettere til nye ideer/formaal. En fond, hvor man kan soege om penge til investeringer. Tror det ville vaere den bedste loesning

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Lindholm Boligrådgivning Skrevet kl. 12:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du er seriøs, burde du rette henvendelse til AMINOs administration og legitimere dig og så lade AMINO supporten om at indhente forretningsplaner og projekter fra de unge håbefulde iværksættere. Så ville alle nok være mere trygge i maven.

Side 8 ud af 11 (107 indlæg)