Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - En jungle!

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Og jeg ved ikke engang om Rosenstand sælger SEO løsninger (ved godt han sælger SEO litteratur)

Først og fremmest tak for tilliden! Og jo - jeg sælger i høj grad SEO løsninger stadigvæk. Vi er faktisk mere eller mindre permanent booket et par måneder frem på det felt.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja copyscape er et fantastisk værktøj :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Entrepreneur - Jan:
For mit vedkommende ud fra at følge løst og fast med omkring SEO er gældende, at der er 3 jeg ville kontakte hvis jeg skulle købe SEO. Den ene er Rosenstand, den anden er Hellerup Madsen og den 3. er DeMib.
                                                                         

                                                                       SmileHej Charlotte

Velkommen på Amino

For det første findes der et "hav" af SEO firmaer, også en masse der ikke er herinde på Amino.

Med hensyn til Amino og at der herinde kun findes 3, er noget nonsens. det svarer til at man postulerer, at der kun findes 3 webbutikker med tasker m.m. i Danmark, eller for den sags skydl kun 3 murer eller tømrer eller malere.

Du skal bare se dig godt for, det er et meget broget marked, med masser af trick m.m.

Men du kunne jo prøve og Google f.eks. "firmaer gode til SEO" "gode SEO firmaer" "godt SEO arbejde" m.m. hvordan dukker så de enkelte SEO firmaer op hos Google ? de burde jo have alle forudsætningerne for gode placeringer ? eller er de enkelt også bare nogle klamphuggere.

Sørg også for at spørge forskelige referencer om deres oplevelser med de enkelte firmaer.

Da man ikke på Amino må tale dårligt om andre, er du meget velkommen til at kontakte mig, så kan jeg oplyse dig om firmaer jeg ikke kan anbefale.

Held og lykke med jagten.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Lidt off-topic, men Lergravsvej 53 må da være Danmarks SEO-mekka, der ligger da godt nok ufattelig mange SEO firmaer på den adresse Surprise

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Med hensyn til Amino og at der herinde kun findes 3, er noget nonsens. det svarer til at man postulerer, at der kun findes 3 webbutikker med tasker m.m. i Danmark, eller for den sags skydl kun 3 murer eller tømrer eller malere.

Hej Ib,

Jeg har aldrig skrevet eller tilkendegivet det du skriver. Det er helt ok med mig hvis du mener jeg skriver noget nonsens, men det sker sjældent, og det jeg har skrevet her er ihvertfald ikke nonsens, prøv at læse det jeg skriver igen Smile

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:
prøv at læse det jeg skriver igen Smile

Hej jan !

Er gjort - også inden jeg svarede.

Ved at gå tilbage i tråden kan det jo ved selvsyn ses at du skriver nævner netop 3.

Nonsens ? Nej selvfølgelig skriver du ikke dette om dine egne kommentarer.

Læs du også en gang til, og se om du ikke kommer til samme konklusion, nemlig nonsens at der i Charlottes tilfælde kun skulle være 3 muligheder indenfor SEO, hvoraf den ene forsåvidt allerede  er dømt ude af dig selv, grundet elbilen.

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Lidt off-topic, men Lergravsvej 53 må da være Danmarks SEO-mekka, der ligger da godt nok ufattelig mange SEO firmaer på den adresse Surprise

her er et gade foto af nummer lergravsvej 53 http://map.krak.dk/m/aKra7 det er så stort flere 100 meter lang bygning flere etager på nummer 53 så mon ikke der plads til mere mennesker end der er i lille by  i danmark der kan bo i den bygning,

da den er så stor den bygning , er der alle mulig virksomheder i den bygning ikke kun seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Otterup
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er s.. imponerende Big Smile

Jeg har i øvrigt konfronteret firmaet med de ting jeg fandt ud af. De havde tilsyneladende svar på alting. Blev desuden ringet op af en anden "chef" fra firmaet kort efter, og fik et endnu mere farvorabelt tilbud. Tænkte bare : "Er jeg mon deres eneste kunde?" Mig, lille Pottelotte...Confused

Tja hvad ku jeg sige? Held og lykke med Jeres kaffesalg!!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Læs du også en gang til, og se om du ikke kommer til samme konklusion, nemlig nonsens at der i Charlottes tilfælde kun skulle være 3 muligheder indenfor SEO, hvoraf den ene forsåvidt allerede  er dømt ude af dig selv, grundet elbilen.

Hej Ib

Den sætning jeg gerne vil have du forstår er:

For mit vedkommende ud fra at følge løst og fast med omkring SEO er gældende, at der er 3 jeg ville kontakte hvis jeg skulle købe SEO.

Jeg er jo ikke født i går og ved da der findes millioner af selvbestaltede SEO eksperter, og nok nolge tusinde i DK. Men det jeg kan sige er, at hvis jeg skulle vælge, så ville det være en af de 3, alene på grund af deres seriøsitet omkring emnet, uanfægtet jeg i andre sammenhænge kan være uenige med Rosenstand og DeMib, så har jeg stor respekt for deres håndværk, og vil derfor vælge blandt dem og Hellerup Madsen.

Det skal så også siges at jeg ikke har søgt andre eller læst om andre, men det er vel mere de andres skyld end min Smile

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Det skal så også siges at jeg ikke har søgt andre eller læst om andre, men det er vel mere de andres skyld end min Smile

Nej det er da mærkeligt, du må have været meget uopmærksom ?

Er der nogen gruppe/branche der er aktive på Amino er det da "SEO folkene". Vist mere end nogen andre på Amino ?

Se også på antal indlæg i området.

Du vil se en masse, også med blogge m.m.

Ib

Råd & Mal  

 

Side 2 ud af 8 (77 indlæg)