Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - En jungle!

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
SEO ekspert ? (For at bruge Jans vendinger - IRONI kan forekomme)

Nu tager du igen tingene ud af kontekst. Ordene SEO Ekspert anvender jeg i ... selvbestaltede SEO Eksperter... i hvilken der henvises til mange af snydepelsene.

Jeg anser hverken Rosenstand, DeMib eller Hellerup Madsen som selvbestaltede SEO Eksperter, jeg mener de har opnået deres ekspert status grundet deres håndværk og de resultater de har opnået med det.

Hvis en af jer ikke stopper, så tror jeg at i kan diskutere dette i meeeget lang tid...

SEO og andre brancher er og bliver kun en jungle hvis ikke man som køber sætter sig bare lidt ind i det. Selv en ting som hvilken maling man skal bruge i bestemte situationer, har flere i branchen en mening om. Så det er bare om at se sig for, lære lidt om det og så ud fra den viden vælge hvilken ekspert man gerne vil sætte sin lid til.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs Per Allerups ekspertblog her på Amino bl.a. Om SEO Slyngler :-) Per er skarp til SEO og kan sikkert vejlede dig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Jeg har en erfaring med SEO-Danmark: De har lige tyvstjålet (copy/paste) tekster fra min hjemmeside og brugt dem på deres egen. De har fået en "venlig mail". Men nu ved du, hvilke metoder de benytter - og småting som Lov om Ophavsret og Lov om Markedsføring er i hvert fald ikke noget, de bekymrer sig om.

Har lige konstateret, at de også har kopieret tekster fra os. Jeg fik tippet fra en 3. person, som SEO Danmark også har stjålet tekster fra. Det er øjensynligt store dele af deres website - hvis ikke det hele, som de bare har snuppet fra konkurrenterne i markedet.

Det siger vist alt om deres forretningsmoral. Hvem vil handle med dem?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske de skulle ændre navn til CU danmark, de har da allerede et seriøst reputation problem.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas Rosenstand:

Jeg har en erfaring med SEO-Danmark: De har lige tyvstjålet (copy/paste) tekster fra min hjemmeside og brugt dem på deres egen. De har fået en "venlig mail". Men nu ved du, hvilke metoder de benytter - og småting som Lov om Ophavsret og Lov om Markedsføring er i hvert fald ikke noget, de bekymrer sig om.

Har lige konstateret, at de også har kopieret tekster fra os. Jeg fik tippet fra en 3. person, som SEO Danmark også har stjålet tekster fra. Det er øjensynligt store dele af deres website - hvis ikke det hele, som de bare har snuppet fra konkurrenterne i markedet.

Det siger vist alt om deres forretningsmoral. Hvem vil handle med dem?

Det samme her, og jeg blev også tippet fra 3. person. 
Men ja SEO danmark vil ingen handle med forhåbentlig. 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

SEO er ekstremt simpelt og den eneste grund til at du skal hyre en til at gøre det for dig, er hvis ikke du selv har tid. SEO tager tid, men det er virkelig let.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel: Har du læst, hvad de skriver her: seo-danmark.dk/om-seo-danmark.html ?

Hvis det ikke var fordi de er nogle skiderikker, er det jo faktisk ganske morsomt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

R U N E:

SEO er ekstremt simpelt og den eneste grund til at du skal hyre en til at gøre det for dig, er hvis ikke du selv har tid. SEO tager tid, men det er virkelig let.

 

Rune

Jeg vil da meget gerne have din opskrift på "så let er seo" , det er ikke alle der har 100% forståelse for det.

Glæder mig til din opskrift

 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

R U N E:

SEO er ekstremt simpelt og den eneste grund til at du skal hyre en til at gøre det for dig, er hvis ikke du selv har tid. SEO tager tid, men det er virkelig let.

 

Rune

Jeg vil da meget gerne have din opskrift på "så let er seo" , det er ikke alle der har 100% forståelse for det.

Glæder mig til din opskrift

 

Søg lidt på nettet. Det er kun de såkaldte "eksperter" der gør det sværere end det er.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

R U N E:

Johnny Nielsen:

R U N E:

SEO er ekstremt simpelt og den eneste grund til at du skal hyre en til at gøre det for dig, er hvis ikke du selv har tid. SEO tager tid, men det er virkelig let.

 

Rune

Jeg vil da meget gerne have din opskrift på "så let er seo" , det er ikke alle der har 100% forståelse for det.

Glæder mig til din opskrift

 

Søg lidt på nettet. Det er kun de såkaldte "eksperter" der gør det sværere end det er.

 

Nu har jeg så været en del på nettet vedr. SEO

En del eksperter er fravalgt der.

Det jeg søger er din begrundelse for at SEO er let, bare man har tiden til det.

Har du noget på skrift jeg kan blive inspireret af ?

Side 4 ud af 8 (77 indlæg)