Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop sælger intet - hvordan kan jeg skabe mere salg?

Side 2 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeldtoftolesen:
vad er der galt og hvad skal/kan rettes

Enig med de andre - prisniveau og typen af varer matcher ikke look and feel på webshoppen

Er prisen rigtig sat ?

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler en til at lave din webshop for dig, så skal du være velkommen til at kontakte mig for en snak om dine muligheder :) 

Se desuden mine priser og pakke tilbud på EuDesign.dk

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med de andre. Siden mangler troværdighed.

Et andet problem kan være manglende relevans mellem søgeord og destinationsside, men det kan du se nærmere på når fundamentet er i orden

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Priserne har været sat ca 60% ned i en 14 dags periode og lige lidt hjalp det.

mvh søren

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg vil også gå med på bølgen af personer, der syntes at designet ikke passer.

Herudover så villle jeg ikke sælge dem med rabat, hvis man gerne vil have et smykke, 

så er det fordi det er lækkert og ikke pga prisen. (lidt ligesom bro reklamen - jeg køber aldrig noget på tilbud)

Derfor lav nogle priser der passer ind i markedet og hold dem.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

1740 besøg i september måned og sølle 3 salg blev status

nogen der har et bud på hvad salg dette besøgs tal burde ha givet i salg ?????

Overvejer stærkt en presta shop enten fra prestahotel eller den lidt dyrere løsning fra CMSexperten

mvh Søren/ colorstones.dk

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med farverne osv. er vist blevet nævnt, men jeg har én ting der ville gøre at JEG personligt aldrig ville købe et smykke fra din side af.

Billedernes kvalitet. Jeg synes billedernes kvalitet stinker. Nogle gange bliver der også lige smidt et grimt vandmærke på som på følgende produkt: http://colorstones.dk/swarovski-ringe-104/eksklusiv-18k-hvidguldsbelagt-ring-p6032.

Når jeg skal shoppe noget, så vil jeg se nøjagtig hvad jeg køber på kvalitetsbilleder - og gerne flere af dem fra forskellige vinkler. Det er muligt at billederne så vil fylde en smule mere, men jeg er sikker på at det vil skabe mersalg. Billederne skal dog ikke være så store, og fylde så meget at det har en STOR påvirkning på hvor hurtigt siden loader.

En anden ting jeg ikke lige umiddelbart forstår er, hvis du går ind på selvsamme produkt som overstående: http://colorstones.dk/swarovski-ringe-104/eksklusiv-18k-hvidguldsbelagt-ring-p6032, så kan du købe 2 forskellige produkter. Den ene står der 53 = 16.87mm ved og den anden står der 56 = 17.82mm ved. Jeg ved ikke om det er størrelser på fingeren eller andet der indikeres her? Men for mig som normal forbruger som næsten aldrig køber ringe, men dog godt kunne finde på det - er det forvirrende.

En forklaring, eller andet på hvad det betyder kunne være fint, og eventuel også en forklaring på hvordan man fandt ud af hvilken størrelse man bruger (hvis det er det tallene betyder). Måske en simpel metode med et målebånd eller andet. En brugervenlig og simpel webshop er efter min mening vejen frem.

Det var lige min kortfattede mening :)

Med Venlig Hilsen
Morten - Held og lykke med projektet.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan sætte prisen ned med 60% så gør det i længere tid eller måske permanent.

Jeg synes også det lyder dyrt. Har du sammenlignet hvad tilsvarende smykker koster hos konkurrenter?

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Herning
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Oliz by hillerup Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Søren,

jeg har været inde på din side og har gået igennem alle trinene, men syntes ikke det er det der er galt. Det skal man uanset hvilken shop man besøger hvis man er ny på shoppen.

Det er nogle flotte smykker det må jeg sige, men måske det er farven på Jeres side og de sten i har i højre side af skærmen. Jeg tænker sådan nogle smykker ville tage sig flot ud på en meget enkel side uden for meget farve da smykkerne i sig selv stråler. se evt. denne side jeg fandt på nettet.  http://hartmanns.com/ det er kørt i sort hvid og her er det smykkerne der taler for sig selv, der er også et billede som skifter hele tiden så giver du også lidt liv til skærmen, hvis du forstår.

jeg ved ikke om det er til nogen hjælp??

mvh

Majbritt Hillerup

www.oliz.dk Unikke sækkestole i sjov design! Skal bare ses!

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Tak for dine råd.

Dette var nemlig meningen med navnet " colorstones" og ædelstenenes mange farver.

en hvid eller sort vil helt sikkert kunne ændre dette billede vi har af shoppen idag, hvor det

lyserøde-lilla farve stjæler det hele.

Det vil vi arbejde på !!!!! TAK

Mvh Søren fra den pinky shop

Side 2 ud af 9 (84 indlæg)