Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop sælger intet - hvordan kan jeg skabe mere salg?

Side 3 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt noget tracking op i Analytics og se om der virkelig bliver lagt varer i kurven og hvor folk falder fra.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

August lagde 19 i kurv og faldt så fra trinvis mod betaling og endte med 2 gennemførte køb

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeldtoftolesen:

August lagde 19 i kurv og faldt så fra trinvis mod betaling og endte med 2 gennemførte køb

Som du også er inde på så er der mange steps i checkout. Du bør vide nøjagtigt hvor mange der falder fra de enkelte steps.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Største frafald efter første step. Tror der var 10 af de 19 der faldt fra allerede der

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

kjeldtoftolesen:

Største frafald efter første step. Tror der var 10 af de 19 der faldt fra allerede der

Det er der hvor man skal indtaste sin email adresse. Så drop det felt og gå direkte til personlige oplysninger. Det kan godt være at det er en service at man kan indtaste sin email adresse, men det er et ekstra klik der kommer. Istedet så kan du sørge for at man på personlig info siden kan taste sin email og trykke på en knap hvor systemet så kan se om man allerede er oprettet.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, vil jeg først får shopen til at se mere proff ud, prøv at tænke over om du kan bruge video til noget på din shop, for det kan give mere liv på siden og troværdig anmeldelser.

Du kunne evt også blive partner med et afilliate netværk, eks partner ads.

Måske skulle du "bestikke" nogle mode bloger eller nogle kendte mod noget pr igen.

Se evt denne video, måske kan den bruges til ideer http://www.amino.dk/tv/jannik-olander

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var jeg lige inde og kigge.. Farvevalget er for feminint og skrigende.. Det ville passe til en dildoshop eller til en eller anden dulleside, men ikke en side med forholdsvis pæne smykker

Derudover - hvad med nogen smykker i guld også? evt bare belagt? Har faktisk en god kontakt jeg kan formidle til dig hvis du smider PB til super smukke smykker der er guldbelagt til engrospriser

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores swarovski smykker er alle belagt med 18 karats rød eller hvidguld

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, det havde jeg ikke set! Så kun jeres sølvsmykker.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Ny butik åbnet på samme adresse colorstones.dk  endnu en dyr investering for at få shoppen til at kører

Med onestep checkout. ( hvilket i den gamle shop var en 5 steps med kæmpe frafald ved kassen )

Adwords kampagne sat igang i går ( ca 90 besøg )....denne siger flotte tal iforhold til den gamle shop

Afvisnings procenten er faldet fra over 50 til 32%

Sidebesøg steget til ca 5 i snit pr besøg

MEN STADIG INTET SALG !!!!!!!!

MIN SHOP HAR EN FORBANDELSE OVER SIG !!!!!

Mvh Søren Olesen www.colorstones.dk

 

Side 3 ud af 9 (84 indlæg)