Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 8 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er regnverjsløb uden for mange SC ville jo være en perfekt og spændende afslutning på en god sæson.

Og måske med den "rigtige" vinder.............

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet,

Det er blot underligt, at han var langt tættere på Vettel om fredagen end lørdagen og det er minimale ændringer de laver på deres setup.

Derudover tyder Alonso's udtalelser på, at de går efter et regnvejrsløb..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, så har vi jo spændingen! :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det vildt det her!!! :D Jeg har lyst til at bande og svovle....!!! :D



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det bare for Alonso at holde 3. pladsen så er den hjemme.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var Senna der kørte ind i Vettel

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke sennas skyld! :D

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke Vettel fan! :) Men hvis han vinder dette års mesterskab, så er det sgu alligevel godt fortjent! :) manden var bagerst! Og nu er han lige i hælene på Alonso igen...

Vildt spændende afslutning, på et genialt f1 år... :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette løb har været ret givende for easy car care synes jeg :) han får fuld valuta for pengene... :) Ps. Jeg kender ham forresten... :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må man sige, men tror nu heller ikke at der kommer flere reklameblokke - måske enkelt eller to.. Så synes faktisk, at hvis man var annoncør så får man mindre for sine penge, da jeg tror flere slår væk når der kommer flere reklameblokke efter hinanden!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 8 ud af 9 (86 indlæg)