Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

F1: Hvor nørdet er det ikke lige? :)

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,



Når alt kommer til alt, så er det mikroskopiske marginaler der skilder de 3 drenge her: Alonso, Vettel, Hamilton :) Med Button med hans "blødere" kørestil, og Raikkonen med hans "iskolde" stil i anden række... :)

De 3 bedste har hver deres forcer, ja :) Men den mest komplette kører er i min mening Alonso... Han er den bedste blanding af det hele.... :) han er nr. 2 i mesterskabet pga. hans evner... Ikke pga bilen, som svigter ham... :) Er Vettel god? - ja! :) fortjener han det 3. mesterskab? - yes... :) Men er han den bedste kører? - Tja, det kan diskuteres... :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Uuuuuuuuuuuh det bliver svært imorgen...........men lad os nu se.........måske er miraklernes tid ikke forbi............

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Totalt uforventet kval Claus..? . :) Det skal regne 30mm regn i minuttet hvis Alonso skal have en chance for at redde den der! :)

- Satans også...! :)

Men hvem ved, et par mirakler kan stadig nå at ske... :) Dvs. Regn kombineret med at Alonsos bil er sat mere op til at køre i regnvejr + det at de forreste 3-4 kørerer kører hinanden af banen på første omgang... Who knows... :D - Jeg håber...! :D

Det er dog pænt usandsynligt at det kommer til at ske :) Vettel får højst sandsynligt det 3 mesterskab i træk...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Ferrari har jo ikke været for hurtige i år, så de må gøre noget ved bilerne eller putte Red Bull i motoren for at gøre noget i næste sæson.

 

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var også tidlig oppe, det er sgu dejligt at se en omgang F1 :D

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tidligt oppe? :) kvalifikationen blev kørt for lidt over en time siden?



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

F1 rules :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den tid som Alonso kørte i de to sidste træninger samt kvalifikationen, tyder helt klart på at de har satset på et regnvejrsløb. I aller første træning var Alonso meget bedre med, men forskellen vi ser her er direkte relateret på det valgte setup.

Kommer regnen ikke, så vil Alonso få svært ved at få en top 5 placering - men med regn vil han helt sikkert være, at finde i top 3 da hans bil er den eneste som er sat mere aggressivt op til regnvejr i dem foran ham.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kennm,



Jeg håber at du har ret :) Men hey vi ved det dybest set ikke... Det kan også meget vel være at bilen bare ikke var bedre...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 7 ud af 9 (86 indlæg)