Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3000kr for at oprette Google places...Whaaat!!

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja bare gå dem på klingen. En sælger fra et forsikringsselskab (hvilket iøvrigt ikke passer, da de har et firma ude af huset til det) fortalte at de havde opdaget at folk lige i vores nabolag kunne spare en hel del på deres forsikringer. Og de kom med kage. Det eneste jeg det kostede var en kop kaffe. Jeg spurgte dem hvilke kunder de havde fået på vejen...så der blev helt stille;) og røret blet knaldet på!

Opfindsomheden er stor!

BH

Lars

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Ja eller spør alle de "kanonsælgere" om de har slået båndoptageren fra ? Wink

Fordi du kan sagtens huske vores fælles aftale og hvad der blev aftalt.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Personlig har jeg ikke noget imod at blive kontaktet af en seriøs sælger som har sat sig ind hvem vi er og rent faktisk tilbyder et seriøst produkt som vi kan potentielt kan bruge.

Jeg kan bare ikke huske hvornår vi sidst er blevet kontaktet af ovennævnte type.

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Der er godt nok rigtig mange, i denne tråd, der kommenterer på noget de ikke aner noget som helst om. Utroligt, at man kan påstå en Google Places virksomhedsprofil kan laves på fem minutter. Ja, selvfølgelig kan den det. Men som Gita skriver så kan alle også udfylde en Wordpress side.

Fakta er, at der er hundredevis af faktorer, der spiller ind ift. rangering. Akkurat som ved SEO arbejde. 

Det er selvfølgelig nemt at gøre sig klog på emnet, når man f.eks. laver en Places til Give Camping. Du er nærmest sikker 1'er, når du har by + keyword og du ligger i den pågældende by, samt har domænenavn der indeholder by+keyword. Det er nogle af hovedfaktorerne bag rangeringen.

Men hvis du er langt fra bycentrum, ikke har keyword osv. i firmanavn, samt et domænenavn der er helt væk ift. dit keyword, så kan du risikere at starte på side 20! For ligesom organiske resultater, så fortsætter Places også bare. 

Og her tilspørger jeg så alle de kloge hoveder.. Hvordan vil I få et firma på side 20 frem på side 1? Og kan I gøre det på fem minutter? I så fald, så tror jeg I kan tjene kassen!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sommersang:
Og her tilspørger jeg så alle de kloge hoveder.. Hvordan vil I få et firma på side 20 frem på side 1? Og kan I gøre det på fem minutter? I så fald, så tror jeg I kan tjene kassen!


Det er så overhovedet heller ikke den service der tilbydes til de 3 K.

Det er en stardart profil.

Det er jo ikke hardcore med domæne redirects og postboks adresser placeret i Centrum vi er ude i her.
(hvis man da synes den slags er en smart ide)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En standardprofil er selvfølgelig ikke 3000 værd. Men at negligere Google Places, som værende muligt at oprette på fem minutter er vel ligeså fejlagtigt som at bruge fem minutter på en Wordpress side?

Derudover, så benytter jeg hverken redirects eller postboksadresser placeret i centrum. Igen virker det til, at de mennesker der kommenterer på dette emne, i virkeligheden ikke kender Google Places særlig godt?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en kort bemærkning. Der er mange der tager penge for at hjælpe andre med at oprette facebook sider, Google analytics kontoer, youtube kanaler osv. og diverse gratis hjemmeside systemer (CMS) tager man også penge for at oprette for sine kunder, som ikke selv har kompetencerne til det.

Der hvor det går galt her, er at de siger at de har et samarbejde med Google. Det er moralsk forkert. Om det er ulovligt det ved jeg ikke.

Man kunne eventuelt prøve at kontakte DR kontant og se om de ville gå videre med sagen.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen helt enig, selvfølgelig er det ikke okay. Men derfor er det mange har udtalt i tråden vedr. Google Places, bare stadig helt skævt - og det faldt mig sgu alligevel lidt for brystet:) 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sommersang:
Men derfor er det mange har udtalt i tråden vedr. Google Places, bare stadig helt skævt - og det faldt mig sgu alligevel lidt for brystet:) 

 

 

Nu du er så fantastisk dygtig på området, så synes jeg da du skal hjælpe ps alle sammen med at forstå, hvordan man laver en top tunet Google placs eller Google+ firma side.

Ville det ikke være en anelse mere konstruktivt end at spille smart ass fra en anonym konto ?

Det tror jeg du komme rlidt længere med, end at svine folk til indirekte og antage alt muligt.

 

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager - jeg kan til tider være lidt bombastisk i mine udmeldinger. Men det har andre også været. Jeg retter selvfølgelig ind efter spillereglerne, er her ikke for at spille smart. Jo da, jeg vil med glæde dele noget af min viden:)

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)