Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætterforening - Hvem vil være med...

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Hvis du virkelig mener at iværksættere ikke kan finde fælles slav og har fælles ting som de mener ikke er gode nok eller som der helt mangler så tror jeg ærlig talt ikke du har ret meget fat i hvad der betyder noget for en iværksætter som starter op! Ja det kan lyde lidt hårdt men udfra det du skriver tror jeg simpelthen ikke på du aner noget om tankerne og de barriere der er hos en iværksætter.
Du er ikke bedre end de tusinde af rådgivere der har taget et kursus og nu er tilknyttet væksthuse som eksperter indenfor hver deres område.

Man må sige du er god til at rakke alle der stiller spørgsmål voldsomt ned. Henrik K er tilbagelænet og ikke forandringsvilling, jeg er bankernes talerør og har helt modsat dig ikke den mindste fornemmelse for hvad det er at være i værksætter og hvad der rør sig i det miljø som jeg har daglig tilknytning til.

Det kan jeg ikke bruge kræfter på at modbevise, jeg synes bare en formandskandidat for en ny forening eller stifter - skulle koncentrere sig om at lytte også til hvis nogen er skeptiske til hvordan det kan lade sig gøre at finde et godt fælles fodslav. Det kan da sagtens være det viser sig at være enklere end jeg og visse andre frygter, men istedet for at stå og sparke til folk skulle du og evt medstifter Michel More som da også gerne kunne komme på banan, jeg synes kun at huske ham for noget positivt - hellere lytte, komme med seriøse indlæg netop om hvad I vil, hvad du jo tager hul på her.

Din måde at se ned op det du kalder rådgivere må du også ha helt for dig selv - jeg synes det lyder godt I har en række tanker om hvad i skal mødes om, og håber I bliver så mange som muligt - tiden vil vise det, men som du nok har fattet, så tror jeg ikke lige jeg tør regne med at kunne indordne mig nok, til at formanden ikke latterliggør mig hver gang han får lidt debat. Du bør samle og ikke sprede folk som formand eller stifter.

Just my 5 penny - I skal få fred, og jeg ønsker jer fuldt ærligt kun held og lykke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Man må sige du er god til at rakke alle der stiller spørgsmål voldsomt ned. Henrik K er tilbagelænet og ikke forandringsvilling, jeg er bankernes talerør og har helt modsat dig ikke den mindste fornemmelse for hvad det er at være i værksætter og hvad der rør sig i det miljø som jeg har daglig tilknytning til.

John når du kører personlig heads på mig synes jeg ikke det er fair. Ej heller dem som drejer tråden det får vi jo ikke noget ud af!
Mit magasin og andre tråde har intet med det her at gøre. Det er kun med til at underbygge mine tanker om dig og ja ærlig talt så irriterer det mig at du er med til at få tråden vendt fra det positive til negative. Mange herinde hænger åbenbart kun ud for at kunne debatere og ikke være med til at støtte op og skabe noget i fællesskab.

Som du kan se så oprettede jeg tråden for at høre om der er nogen der vil være med og syntes om idéen.
Ikke for at blive angrebet eller tråden skulle fyldes op med negativ / skeptisk tilgang til at man her prøver at gøre noget nyt for iværksætteriet og blive personlig.

Jeg håber der er nogen andre iværksættere som har noget positivt til tråden og som kan se idéen med sådan en ny forening.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michel Moore:
Jeg kunne godt være interesseret i at være medstifter og aktiv deltager i en sådan forening Ronni. Du kan evt skrive til mig på mail mm@mooreinvest.dk

Hej Michel
Det lyder rigtig godt.
Jeg synes vi som start skal tage den herinde og se hvor stor interessen er for nye tiltag og sådan en forening her.

Foreningen kunne b.la. arbejde for:
Etablering af billigere lejemål til iværksættere.
Et iværksættermiljø med fokus på Start Up'eren.
Iværksætterfremmende aktiviteter lokalt.
Støtte til nye innovative idéer og teknologier. 


Andre der vil være med?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Ronni Larsen !

Er du klar over at de fleste velfungerede foreninger kræver der er demokrati bl.a. medlemmer, og de alle kan få lov til at ytre sig ?Wink

Du mener at jeg f.eks. skal have en 1 stjerne længere oppe i tråden for dette indlæg:

Se kopi her nedenunder:

Cookie - John Hannover:
RENT vrøvl og det må jeg nok ha lov at skrive om en sådan grov beskyldning mod en der støtter iværksætteri som jeg gør

Yes

Wink Og hjælper mange herinde ganske gratis m.m.

Prisværdigt Yes

 Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?

 

  • Amino Karma for indlæg: 4

Tror du ikke at du i første omgang skulle i lære med "din" iværksættergruppe i Korsør, og her lære demokratiets snørkle veje Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib. lad nu vær med at ødelægge tråden!

Synes ikke det er god stil.
 


 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Skulle du ikke selv først tænke på det Wink

Og lade være med at sidde midt på dagen, når vi andre (jeg) er på arbejde, og tildele mig 1 stjerne.

Synes du ikke det er i orden og give et skulderklap til en anden aminoer.Wink I dette tilfælde John Hannover, Cookie Yes

Beklager at du ikke hos mig havde gjort dig fortjent til det

Held og lykke med "din" iværksætterforening. Husk det kræver demokrati og lytte til andres mening Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@ Ronni Larsen !

Jeg kunne bedre tænke mig at høre lidt omkring din demokrati opfattelse.Wink

Synes du ikke du skulle stoppe dine stjernekasterier. >Nu den anden i dette indlæg.

Hvor barnlig har man lov at være ? og så samtidig ville starte en forening ? Wink

Og så ovenikøbet stjernekasterier fra trådstarter, Er det ikke at ødelægge tråden ?Wink

V O R H E R R E  B E V A R E S!!!

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Ronni Larsen !

Nu har jeg anmeldt tråden.

Så må vi se hvor længe du kan få lov og fortsætte med dit galskab Wink

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor har du anmeldt tråden Ib?
Hvorfor ødelægger du tråden og et godt tiltag her?
Det kan du da ikke være bekendt.
Hvis man deltager herinde og ikke bidrager med noget andet end spam og brok er det da klart du får 1 stjerne.
Men man må vel godt give stjerner hvis man ikke synes om dit indlæg.

Synes det her er for galt.  

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:
Hvis man deltager herinde og ikke bidrager med noget andet end spam og brok er det da klart du får 1 stjerne.

Og du er rette dommer til dette Wink

Og mener at dette skal sanktiones med ikke mindre end fire 1 stjerner i samme tråd 

Er det at bidrage Wink

Er det sådan at din "gode" ide ikke må debatteres Wink

Har du også givet dem i tråden der ikke er enig med dig (eks. John og Henrik også 1 stjerne Wink

Fordi så kan du da ikke have flere tilbage i "sparebøssen" for i dag.Wink og må vente til i morgen, når vi andre er ude og passe vores arbejde. Så er det også lettest at angribe.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)