Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet driftstatus?

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever samme problem.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ScanNet er helt og aldeles offline - nu på 3. time. Deres kundeservice lovede for 2 timer siden, at det max. varede et kvarter.

Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jo også være at deres ur er gået i stå!!!

 

Wink

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Christensen:

Det kan jo også være at deres ur er gået i stå!!!

 

Wink

 

Big Smile Good one!

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige talt med dem - hele deres system er nede, så de kan ikke læse mails heller - det har været nede i mange timer nu - og de har ikke nogen tidshorisont hvornår det kommer op igen !! Hvad gør man - beder dem om erstatning for tabt fortjeneste?? Søndag er også vores langt den bedste dag, så superfrustrerende! Mvh Pernille

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige talt med dem, hele deres system er nede, så de kan heller ikke læse mails i supporten. De har heller ingen tidshorisont, hvornår det er oppe at køre igen - har været nede  i mange timer nu. Super frustrerende - det er normalt også vores bedste salgsdag - man burde bede dem om erstatning for tabt omsætning ! God søndag,

Pernille

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

snc:

Har lige talt med dem - hele deres system er nede, så de kan ikke læse mails heller - det har været nede i mange timer nu - og de har ikke nogen tidshorisont hvornår det kommer op igen !! Hvad gør man - beder dem om erstatning for tabt fortjeneste?? Søndag er også vores langt den bedste dag, så superfrustrerende! Mvh Pernille

 

Ditto...

De har teknikere på + ekstra mandskab er kaldt ind...de kan ikke modtage/læse vores mails...

Jeg fik også oplyst, at selvom deres telefontid normalt slutter kl. 16.00 om søndagen...vil de holde telefonerne åbne i dag...

Vores bedste salgsdag er også søndag...så lige nu er jeg rigtigt glad for, at vores nye Shop ItalianBags er åben Smile

Og så håber jeg, at vi alle meget snart kommer on-line hos ScanNet igen!

 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare ikke i orden.

Er det samme problem for Scancommerce?

Godt vi er på vej væk til en anden leverandør.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

ifølge scannet suport har de fået cuttet netforbindelsen af deres net/tele leverandør.  sjovt nok have suport meget travlt med at pointere at der var tale om en fejl, og at man ingen tidhorisont havde på hvornår fejlen var udbedret ......  det hele virkede unægteligt meget utroværdigt.

Gad vide om Scannet har glemt at betale en regning og dermed fået cuttet forbindelsen? 

 

Ravn 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores Scannet webshop er oppe at køre nu - 

Mvh Pernille:

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)