Hmm... Der er folk fra Scannet, der roamer på Amino, og det undrer mig til stadighed, at ingen af dem reagerer på disse tråde. Da jeg i en mail spurgte om en del af planen i deres "planlagte nedetid", var at informere kunderne om den, fik jeg blot et svar om, at mit spørgsmål var blevet sendt videre op i systemet. Jeg fik aldrig svar. Et par dage senere, fik jeg en sen nattetime, igen et par timers hul i kalenderen til at arbejde på shoppen - det kan jeg langt fra hver dag, da jeg jo driver fuldtidsvirksomhed ved siden af. Så røg hele lortet offline igen. Denne gang inklusiv deres eget website + alle sites de hoster. Da de flyttede serverne, var det kun alle webshops der var nede. I eftermiddags skete det så igen - denne gang midt på dagen, i mange timer. Jeg har ikke engang gidet at maile til dem, de nætter det er sket. Det er tydeligt, at de har problemer med at holde deres nye hostingcenter online. Hvad skulle en mail fra mig, gøre? Svarene er alligevel altid glatte og ubrugelige. Men mere end nedetiden de nætter, har det pisset mig af, at de ikke opdaterer deres Driftstatus. Det er så løgnagtigt, at lade som om, at der ikke er sket noget. De burde rykke vores servere tilbage til det gamle hostingcenter, mens de fixer hvad end der er galt i det nye. Det kan ikke være rigtigt, at der skal være nedetid næsten hver nat - og nu en hel eftermiddag. Det er amatørtime hos Scannet - og vi fortjener bedre.
|
Dobbeltindlæg. Beklager.