Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 3 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Heine for djævlen da..

Som jeg har skrevet før, du kan bare ikke have en forside på 500 Kbyte, det er totalt sindssygt. Den tager på min TDC ADSL 20-30 sekunder at hente. Hvordan tror du alle dem med modem eller mindre forbindelser vil reagere?
Du kan sagtens have lige så flotte billeder som fylder godt 10 %. Hvis du ikke selv kan finde ud af det, så få noget hjælp. Du vil opleve et stigende salg, så der er ingen undskyldning.

Dbh Martin
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin du har ret.....

 

Vi er igang......det er vores 1. prioritet. Vi ved bare ikke 100% hvordan man gør. Vi har fået dem nået længere ned. Men helt ned på 50k er noget vi måske skal have hjælp ude fra til.

 

Vore problem er at kvaliteten bliver dårligere.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-10-2006 11:56:18 Forfatter: Heine Østergaard
Martin du har ret.....


Vi er igang......det er vores 1. prioritet. Vi ved bare ikke 100% hvordan man gør. Vi har fået dem nået længere ned. Men helt ned på 50k er noget vi måske skal have hjælp ude fra til.


Vore problem er at kvaliteten bliver dårligere.



Du kan sagtens få den ned på 50k og sikkert også lavere uden at det går nævneværdigt ud over kvaliteten. I har brug for en dygtig grafiker der kan trylle lidt. Med størrelsen på forsiden, så kan alle andre råd være ligegyldige. I har låst hoveddøren på jeres butik og så betyder det mindre at ekspedienten står i lårkort, for hende får dine potentielle kunder aldrig at se.
Så med andre ord, var det min butik, så ville jeg være i panik og jeg ville helt sikkert, koste hvad det vil, finde en der kunne lave skidtet om i dag!

Dbh Martin
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det ser ud til billederne er kommet ned under 50 k nu, eller lige deromkring.

 

Den nyhedsbrevs ting - kan godt være den får meget opmærksomhed, men - kan i ikke gøre så den gif kun loop 2-3 gange. Eller gøre så når man har været inde på siden om det at den stopper.



Den er da en smule belastende :-p

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja....vi sidder igen i denne weekend og arbejder:)

 

Nu er de nede på 50K - Tak for hjælpen Martin og jer andre. Det havde vi slet ikke tænkt på. Vi sidder nu og arbejde på de andre billeder og bannere på siden:)

 

Vi stopper også den "blinker" så den bare kører 2-3 sekunder når man ankomer på siden. Og så skal den stoppe.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine...

Du har gang i et rigtig godt koncept, og derfor skal du også have benhård kritik - du kan ta´ det;-)

Din dør er let at åbne nu,  så lad os formode at kunderne ikke længere bliver utålmodige, og går , før de er kommet ind i butikken.
Nu står de der så, og kigger rundt for at lade sig friste...og tænker "Det ser godt nok billigt ud!"

Problemet er bare, at det er din butik der ser billig ud - og ikke tøjet!

Når du handler med eksklusivt designertøj, så kan det ikke hjælpe, at dine farver signalerer Netto. Jeg ved udemærket godt, at du jo netop sælger de lækre varer billigt - men man synes jo heller ikke, at det er fedt at købe CalvinKlein i Bilka, eller D&G i tøj og sko...

I de forkerte omgivelser synes man måske slet ikke, at tøjet er så lækkert, man tvivler måske på kvaliteten og først og fremmest:
Hvis en D&G frakke normalt koster 6500kr. og I sælger den for 3000kr - så er det stadigvæk dyrt, hvis I ikke giver kunden/den besøgende følelsen af at være unik. Så drop "mest solgte" " sidst købt" etc.

Jeg er ikke designer eller grafiker, men umiddelbart vil jeg mene, at den bedste og nemmeste måde at signalere kvalitet, og få jeres varer til at fremstå som det de virkelig er - nemlig udsøgte kvalitetsprodukter der oser af selvtillid og overskud - er at skifte jeres hvide baggrundsfarve ud med en sort. Også bag billederne af tøjet. Alt der præsenteres på sort baggrund ser dobbelt så indbydende ud!

Prøv det med et udprintet word-dokument eller lignende: Find et sort stykke pap eller papir - og placer det helt almindelige tekst/billedark på den sorte baggrund...Nu er det ikke længere bare et stykke papir, du kan sikkert hænge det op - og folk vil tænke: "Det ser prof´ ud".

På sort baggrund, med en rød eller naturbrun farve i stedet for den semi-orange - så kan jeg love dig for at tøjet vil tage sig godt ud - og ingen vil være i tvivl om, at jeres priser er supergode i denne nye og eksklusive kontekst.

30% på D&G...i en lækker netbutik - det er som at være der selv!

Med venlig hilsen

René

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og tak for din mening.

 

Jeg blev meget glad og en lille smule skuffet da jeg læste dit indlæg.

 

"Glad" fordi du har set det signal jeg vil sende med butikken og det er jo vigtigt at de signaler man sender bliver opfattet som man ønsker. Vores koncept er mærkevarer til discountpriser. Vi har egentlig ikke så vildt meget af det helt dyre men bruger det til at løfte niveauet. Vi har tænkt meget over designet og det var klart at det skulle signalerer lidt discount. Vi går efter den brede målgruppe som hr og fru jensen. De berømte 70% og vi vil faktisk rigtig rigtig gerne sammenlignes med Bilka. Alle analyser og statistikker peger på at folk idag er ligeglad med, hvor de køber deres tøj - bare det er til den rigtige pris. Nu taler vi om de 70%! Så derfor er jeg glad:)

 

"Skuffet" fordi jeg godt vil give dig lidt ret i at man måske har svært ved at sælge dyre varer i en discount præget shop. Jeg håber og tror stadig vi kan ramme bredt og at vi kan ramme dem der gerne vil have lidt eksklusivitet - men KUN til den rigtige pris. Jeg vil sige at jeg på nuværende tidspunkt ikke er klar til at ænre på designet. Vi har ifølge andre en meget meget høj gennemsnitsorde, hvilket er livsvigtigt for at holde pakkeomkostningerne nede.......Men jeg forstår din pointe og derfor er jeg lidt skuffet - ikke på dig - men man håber altid at det man gør er rigtig.:)

 

Jeg har gemt din mail og vil tage den frem igen om nogle måneder. Så må vi se....

 

Men jeg kører videre med mit "bilka koncept" Jeg sælger rigtig mange varer til de danske detailkæder i mit andet firma og har gjort det i snart 10 år. (5 år som selvstændig)der er sket en meget markant udvikling i deres varesortiment. De kører mere og mere nonfood. Varerne bliver dyrere og dyrere...

 

Kanon indlæg fra dig....det har sat nogle flere tanker igang.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Netto sælger stærke brands indenfor især food i deres gule og sorte univers. Det går fint, fordi "folket" ved, at Netto bl.a. byder på slagtilbud.

Hvis Heine skulle sælge sine varer til normale priser, skulle designet være anderledes - derom hersker der ingen tvivl. Men netop konceptet med ekstremt lave priser på kendte brands skal pakkes ind i et design, der ligger "i midten" - hverken decideret discount eller alt for eksklusivt. Var Heines butik pakket ind i et eksklusivt miljø, ville troværdigheden netop gå fløjten! Så ville folk enten tro, at de markante rabatter var opdigtede, eller at der var tale om kopivarer. Og ingen af delene er tilfældet.

Hvis Netto skulle begynde at lægge den røde løber ud og servere et glas champagne ved indgangen, vil det være vanskeligt at tro på, at de har gode varer til lave priser.

Nu er jeg selvfølgelig farvet, for det er den virksomhed, jeg er medejer af, der har lavet det grundlæggende design på www.outletguru.com - men det er altså også skabt på basis af erfaringer og tests, og ikke bare fordi "det er pænt". Præcist som vi gjorde det med CBB Mobil, der også sælger et godt produkt til lav pris.

Jeg ved, at Heine er i fuld gang med at forbedre kvaliteten på produktbillederne - og det er der, slaget skal stå. Det bekræftes af Konkurrencestyrelsens rapport fra maj i år: "Danskernes handel på internettet" hvor det fremgår, at netop billedernes kvalitet er altafgørende for konvertering. Faktisk svarede hele 49%, at de fravalgte et køb på nettet af netop mærketøj grundet manglende mulighed for at bedømme produktet ordentligt.

Et af danske netbutikkers næste store slag bliver BILLEDER og virtuelle oplevelser - som det f.eks kan opnås med en billedserver
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
 

> Jeg har brugt snart 200.000 kr. i markedsføring og jeg ved nu at pengene er brugt forkert.

 

Hvis alle de penge var brugt på at købe tilmeldinger til dit nyhedsbrev, ville du have haft 50.000 - 70.000 tilmeldte brugere på nyhedsbrevet som resultat. Det vil kunne give en rigtig god omsætning for hver udsending af dit nyhedsbrev, og jeg har tidligere set en kunde tjene sin investering hjem ved første udsending.

 

Opbygning af tilmeldinger til ens nyhedsbrev er meget "priseffektivt", da du her har flere forsøg på at lave et salg til kunden. Det er desuden lettere at lave et "personligt" nyhedsbrev til hver bruger, da du kan registrere, hvilke varer brugeren klikker på (og dermed ikke klikker på) og koble det op på brugerens e-mailadresse.

 

... dog skal det siges, at man også hurtigt kan spilde en masse penge på køb af tilmeldinger til sit nyhedsbrev, hvis man køber dyre coregs (brugeren tilmeldes mange forskellige nyhedsbreve), der er forkert præmie på konkurrencen osv.

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob,

 

Det er også en stor del af vorese strategi idag. Vi har pt. 3 medier til at indsamle E-mails. Dog via konkurrencer.

 

Jeg forstår ikke helt det sidste du skriver. Er der andre metoder vi kan få E-mails på? Vi betaler ca. fra 1,75-2,25 kr. pr. E-mail

 

Tak for dit indlæg.

 

 

Side 3 ud af 10 (94 indlæg)