Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com

Side 4 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine,

Det er en utrolig lækker butik du har dig - Lige min stil

Jeg har flere gange været ved at bestille nogle ting hos dig, men billederne af f.eks dine skjorter er med til at gøre at jeg ikke smider min ordre afsted, da jeg er i tvivl om hvordan lommerne ser ud på skjorterne. Jeg har haft kig på Hugo Boss skjorterne, når man kigger på hele skjorten ser det ikke ud som om der er lomme på, men når man ser de små billeder er der pludselig en lomme på ?!

Jeg tror du vil få et øget salg ved at få forbedret dine billeder :-)

Ps. Er der lomme på den sorte Hugo Boss skjorte ?

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Der er ikke lommer på nogle af Boss skjorterne. Du skal bare klikke på billederne så bliver de større.....når du står inde på produktet kan du klikke på det store billede så bliver det større.

 

Vi har nogle Dolce&Gabbana skjorter med lomme: Modelnr.: Y0SR27-15048-80441
 

Tak for dine pæne ord. Vores største udfoprdring har været vores billeder. Vi er pt. igang med at ændre opløsningen på siden tl 1024x768. Vi forsøger samtidig at få alle billeder lidt større.

 

Vi har desvære en masse billeder fra da vi startede i april måned som er meget meget dårlige. Det beklager vi....

 

Husk du har 14 dages fuld retur ret.


Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg syntes også godt om siden og der er mange ting jeg syntes ville være fedt at købe der.

 

den der replay bluse i sort er den lille i størrelsen?

 

(replay til kvinder, sort med korte ærmer og tryk bagpå)

Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Heine

 

Du har fået en del svar - det tyder jo på der er mange meninger.

 

Jeg mener grundliggende du skal overvejé:

Hvad skal din webshop kunne (onlinebetaling, synkronisering med lagersystem, medlemsfordele osv:)

Hvor let skal den være at holde ajour (vil du selv eller køber du dig fra det)

Kan du selv holde den ved lige, og ændrer i opsætning tilføje nye produkter, produktkategorier, styre

Support hvad har du brug for og hvad koster det?

 

Skal du bruge din tid på teknik (webshoppen) eller kan du bruge den bedre på at sælge og markedsfører din forretning. 

 

Typisk vil jeg sige, kan du ikke tjene mere på det der er din primære forretning end på at rode med teknik, så har din forretnings idé nok et problem. Så ved jeg godt at man ofte som nystarted ikke altid har likviditet til at tænke sådan. Men overvej det alligevel - det samme gælder bogføring, og andre "lavpraktiske" tidrøvere. Køb dig fra det så snart der er mulighed for det, og brug tiden til det du er god til.

Jesper Sommer Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Replay er ganske normal i størrelsen. Hvis du tidligere har købt Replay kan du regne med samme størrelse.

 

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

 

Jeg ved ikke om du har læst alle indlæg. Men jeg kan kort fortælle dig at jeg har 9 ansatte i huset. Der sidder 1-2 fast på denne side som ekører 100% automatisk med lagerstyrring og alt hvad der hører til en stor online løsning. Min primære forretning er at sælge store partier til de største detailkæder i Europa. Vi sælger for mange millioner om året. www.outletguru.com er noget nyt jeg  har startet i april. Der sidder en webmaster og en programør og arbejder med dette hver dag. Min samlet investering er nogle hundrede tusinde......Vi er bare meget grønne i online salg og vil gerne have mange gode råd om hvordan vi kan forbedre siden. Vi har 100% styr på driften:)

 

Vi sælger egentlig ganske godt. Men hvis jeg kan hæve min konvertering bare 1% så skal jeg bruge mindre på markedsføring og jeg tjener selvfølgelig flere penge:)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
> Jeg forstår ikke helt det sidste du skriver. Er der andre metoder vi kan få E-mails på? Vi betaler ca. fra 1,75-2,25 kr. pr. E-mail

 

Den dyre måde, er hvor brugeren kun tilmelder sig jeres nyhedsbrev inde på jeres hjemmeside. Her betaler I ikke kun for tilmelding til nyhedsbrevet, men også for besøgende til hjemmesiden.

 

En billigere måde er, hvor man lader andre indsamle tilmeldingerne eksternt. Her kan det være tilmeldinger, hvor brugeren samtidig tilmeldes en række andre nyhedsbreve. Det kan være alt fra ét andet nyhedsbrev op til 32 andre nyhedsbreve (hvilket er vanvittigt!) ...

 

Opbygningen af tilmeldingssiden som indsamler e-mailadresserne er også vigtig. Ved brugeren at han/hun tilmelder sig dit nyhedsbrev? Samt er der en præmie, som rammer den ønsker målgruppe? En præmie som f.eks. 1000 kr. til Bilka trækker mange brugere til, men er ikke særlig målrettet.

 

Tag f.eks. http://www.qtag.dk/vind/ som er en konkurrenceside ud af mange. Her er der 14 coreg tilmeldinger under selve "Tilmeld" knappen. Så her tilmeldes brugeren 14 nyhedsbreve, hvor brugeren ikke får tjekket, hvad han tilmeldes. Her vil man sikkert godt kunne få en billig e-mailadresse til sit nyhedsbrev, men hvor meget er den værd?

 

Prisen bestemmer også, hvor stor volume man modtager fra kampagnen. Hvis prisen er god, så levere medierne flere tilmeldinger til ens nyhedsbrev. Dog kan enkelte medier godt tage en dyr pris og samtidig finde på at levere dårlige coreg tilmeldinger. Jeg har haft en kunde, som købte 20.000 e-mailtilmeldinger hos andet medie, som ikke førte til et eneste salg ...

 

Du kan tjekke kvaliteten af dine købte e-mailtilmeldinger ved at se på, hvor mange der framelder sig, hvor hurtigt, og hvor mange kliks modtager du fra dem.

 

 

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
En kort kommentar. Jeg blev faktisk også

fristet af mange
af dine varer og tror faktisk også at jeg bestiller noget, når jeg kommer hjem
og har mere tid til at kigge nærmere på varerne.

Her er lidt stikord
efter et kort besøg på siden:

 


  • Noget af det jeg
    faldt mest for var jeres fodtøj, men hvorfor er der ikke en speciel kategori til
    disse, så man ikke skal falde tilfældigt over dem inde mellem tøjet? F.eks. er
    jeres Le Coq sko og støvler jo vildt billige.. og et par Stan Smith til 100
    kroner under prisen, lokker også mange.

  • Jeres dropdown-menu
    ser helt tosset ud i Firefox

  • Jeg har deltaget på
    flere fora, hvor der er blevet diskuteret mærketøj på nettet. Noget af det
    allervigtigste i den forbindelser er om man tror på at varen er ægte. Der har
    været flere eksempler på webshops, der solgte kopivarer - også danske shops.
    Derfor synes jeg at I skal gøre mere ud af at forklare at I har dokumentation på
    ægtheden. Det står på siden om jer, men jeg ville nævne det under hver enkelt
    vare også. Folk jeg kender, ved hvordan de enkelte mærker bærer sig ad med at
    mærke deres tøj og hvilke serienumre, hologrammer og lignende, der skal
    forefindes, og de beder altid om et bevis på ægtheden før de
    køber.

  • Som en anden
    nævner, undrer det mig også at jeg ikke har hørt om jer før. Jeg handler meget
    på nettet, og følger især med omkring mærketøj.

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå, jeg ville lige bestille et par Le Coq støvler og valgte str. 44 i dropdown-boksen. Men der står så pludselig med rødt at den størrelse er udsolgt. Så skal den jo ikke optræde i dropdown-boksen. På denne måde bliver jeg skuffet, fordi jeg tror jeg skal have nye støvler, men kan alligevel ikke. Hvis 44 ikke havde optrådt i listen, havde jeg bare tænkt "Nå, det var ærgerligt", men ikke blevet skuffet som nu, hvor jeg troede jeg var ved at købe nye støvler
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Vi har flere på lager...bare rolig. Vi har desværre en mand på kursus lige nu og derfor er vi lidt bagefter med at fylde ind i shoppen. Jeg beder lige en om at få lagt nogle varer på hylderne og så giver jeg dig besked så snart de er klar....

 

Dårligt af os at vi ikke kan få fyldt op. Jeg har 600 par på lager af le Coq sko.

Side 4 ud af 10 (94 indlæg)