En måling er bedre end 5 meninger - måske! Vi har et analyseværktøj, som sætter dig i stand til at se, hvor det er dem der besøger dit site hopper af. Når de næsten hele vejen til udgangen eller hopper de fra meget før? Hvis du er interesseret vil jeg gerne tilbyd at lave en analyse til dig. Da vi er meget flinke - og det er onsdag, er det gratis og uforpligtende. |
Dårlig konvertering i min shop www.outletguru.com
Jesper Sommer
Salg- og marketingchef i fitinfitness.dk
Er det muligt af få eks. D&G i XL, så skal jeg nok smide lidt penge. ;-) |
Tak for budet...det lyder spændende. Jeg vil gerne vende tilbage til dig lidt senere. Vi er allerede igang med at bruge analytics fra Google. |
Hej, Hvilken vare er det du søger i XL fra D&G? Vi har netop fået en masse nye D&G varer hjem. F.eks. jakkesæt, strik, T-shirts, undertrøjer, boxershorts, trøjer, bælter, solbriller, flere skjorter samt et kæmpe udvalg af dame undertøj. Vi kæmper disse dage med billeder og registrering. Måske har jeg det du søger på vores grossist lager som pt. indeholder ca. 70.000 stk. tøj. Det kan være vi har glemt at fylde op i shoppen. |
hejsa :) syntes jeg faktisk engang har læst om outletguro et eller andet sted men havde glemt den igen. har lige siddet og surfet som almindelig forbruger. her er min feedback: wow..siden tog mig lang tid at åbne!! var lige ved at lukke den ned igen da den kom. generelt syntes jeg den er meget langsom! da jeg kommer derind bliver jeg lidt forvirret..... jeg vil gerne søge på bluser>dametøj>mærke men det kan jeg ikke. jeg kan søge på bluser men så kommer der en masse tøj jeg ikke kender og ikke gidder se. min næste ting er: hvordan kan jeg vide om det er billigere og hvorfor er det det? er det gamle kollektioner? for så syntes jeg 500 for en trøje er for dyrt hvis det er fra sidste år. jeg mangler ligesom noget troværdig tekst om hvor i får det fra og hvorfor i er billigere end andre der sælger det? jeg fandt faktisk en trøje derinde som jeg syntes var super fed. så hvorfor valgte jeg ikke at købe den? for det første: jeg kunne vælge small eller medium men aner ikke om trøjen er stor eller lille i størrelsen så jeg ved ikke om en medium er for lille eller for stor eller som andre medium. så jeg går ned i størrelsesguide men kan slet ikke overskue at begynde at læse om alle de størrelser. for det andet så kan man vælge antal: virker underligt..hvorfor skulle jeg ville have 10? er det nogle i har købt 6000 af i kopi i japan? (det ved jeg godt i ikke har men hvis jeg nu ikke vidste det) nuvel jeg vil gerne købe den.. så går jeg til kurv med min trøje og pludselig er der en masse der blinker og 2 par pringlesokker og vind for 1000 kroner designertøj og dyt og blink ....og jeg havde seriøst nær glemt hvad det var jeg egentlig var i gang med og så får jeg øje på "mest solgte" og mest viste varer osv og så tænker jeg det skal jeg lige se hvad andre har købt....og da jeg har set det orker jeg squ ikke rigtig til at finde den trøje igen jeg gerne ville have og jeg fandt jo egentlig heller ikke ud af det med størrelsen. så jeg klikker på mest solgte vare men det er en mandeting så nu gidder jeg ikke rigtig bruge mere tid derinde. og det gik også bare sååå langsomt med at skifte side hver gang... jeg syntes konceptet er fint men det virker bare ikke troværdigt på mig...om det er farverne eller hvad det er det ved jeg faktisk ikke. mest af alt at den bare er så langsom....jeg mistede helt tålmodigheden... |
når jeg forsøger at tilmelde mig dit nyhedsbrev kommer den her Server Error in ''/'' Application.Parser ErrorDescription: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately. Parser Error Message: Could not load type ''eSeller.newslistok''. Source Error: Line 2: <%@ Register TagPrefix="uc1" TagName="top" Src="usercontrols/top.ascx" %> Source File: D:\www\eSeller2006_StandAlone\SA06002554.eseller.dk\newslistok.aspx Line: 4 |
Hej Heine. Generelt synes jeg at siden er forvirrende - hvilket får mig væk fra at kigge på dine varer... Der er for mange "aktiviteter" på forsiden. Efter min mening skal den holdes mere simpel, for at kanalisere kunderne ind til varerne. Jeg vil gerne uddybe min mening, så hvis du har lyst til at få min hjælp/mening, så send mig en mail, så skal jeg skrive dig en længere "smøre". PC |
Hej, Tak for din lange tilbagemelding. Det er jeg rigtig glad. Nogle af de ting du nævner kan jeg godt se og andre forstår jeg ikke. F.eks. har vi kunder der køber både 3 og 4 af samme slags varer. Så det kan vi sku ikke gå væk fra....så var vi lukket for længe siden. Jeg kan nævne at der en kunde der har købt 10 af den samme varer. Grunden til det der med gratis strømper er selvfølgelig at vi vil hæve vores gennemsnitsordre. Og det har vi faktisk gjort. Jeg tror måske du har ret i at det der med mest soltge etc. skal væk igen. Det kan aflede opmærksomheden fra kunden. Siden er alt for langsom og det kæmper vi med i disse dage. Vi har ændre størrelsen på forside billederne og er igang med de andre....... Der er desværre for første gang et svigt i vores "motor" tilmelding til nyhedsbrev er desværre gået ned og kan ikke laves før Scancomerce åbner mandag morgen Jeg tror det med prisniveauet skyldes dit manglende kendskab til priser på mærkevarer. Moderselskabet til denne shop er blandt de 2 største importører i Skandinavien af mærkevarer tøj. Du vil få ualmindelig svært ved at finde nogen butik/shop i Danmark der kan matche vores priser.....og det der med at det er varer så nogle gange er fra sidste år er jo hele idéen med dette koncept. "De største mærker til de mindste priser" og 500 for en trøje er da billight, hvis den i din lokale butik koster 700:) |