Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tvivler i tager imod kritik for kig i tråden og kig hvad står på jeres side

nu er MLM jo meget i medier tit grundet markedsføring form ligger tæt tit på at overtræde markedsføringsloven, derfor ekstra vigtigt du over holder loven og gerne virker endnu mere troværdig, med i retter jo ikke på siden, og tror så selv de største MLM tilhænger hopper af ved jeres produkt, grundet måden  i skriver på siden .

Der er f.eks. skrevet dette på siden under streger det i sort.

SkjultReklame.dk har udviklet det STÆRKESTE, ÆRLIGESTE og mest FAIR danske MLM-program nogensinde - se her -

Med god ide i retter det så i får gang i forretning ellers ser jeg det som i skyder jer i foden og ødelægger for de MLM der ikke overdriver, for der er godt nok mange der skriver sådan en tekst som i gør på siden og kommer i medier grundet nogle lidt overdrevet overskrifter, og når endelig

Tror når der ses så tit debat tråde, dem der overdrives når der er set 100 debat tråde med mange vilde overdrivelser blive man lidt mere mistænksom, så tænk på de andre MLM her på amino.dk, det er ærligt for synes de skal have de bedste mulighed for at starte med får det svære dem der ikke overdriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

SkjultReklame.dk har udviklet det STÆRKESTE, ÆRLIGESTE og mest FAIR danske MLM-program nogensinde - se her -

Det er skam ikke, fordi vi ikke lytter til kritikken - den er væk nu!

Hilsen Pierre

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SkjultReklame.dk:
Du tilmelder dig GRATIS og tjener penge 5 led ned på dine videresalg, uanset om du selv køber dig ind. Provision for nye medlemmer og GRATIS-medlemme

Læser indlægget - især fænget af titlen "Mest ærlige MLM program"... og tænker straks: Er det her en joke... Er det sarkasme... hvad er det?

Muligt at der er tænkt MLM tanker i et aflønningssystem - men det her har intet med reel MLM at gøre - og det er bare så utroligt gennemskueligt useriøst når man GRATIS kan tjene penge på noget som er GRATIS... Come on!

 

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Lasse Burholt:

Læser indlægget - især fænget af titlen "Mest ærlige MLM program"... og tænker straks: Er det her en joke... Er det sarkasme... hvad er det?

 

Lettere sarkastisk, men mest provokerende (hvilket efterhånden er SkjultReklame.dk's varemærke) - personligt kalder jeg det for alternativ Filmstøtte som modvægt til produktplacering (hvilket er SkjultReklame.dk's kernekompetance).

Lasse Burholt:

Muligt at der er tænkt MLM tanker i et aflønningssystem - men det her har intet med reel MLM at gøre - og det er bare så utroligt gennemskueligt useriøst når man GRATIS kan tjene penge på noget som er GRATIS... Come on!

Ja - det er vel Multi Level Marketing, når det er muligt at tjene på det 5 led ned. Vi har seriøst overvejet at kalde det for Network Marketing - og det vil da glæde mig usigeligt, hvis du kan overbevise os med nogle gode argumenter.

Og ja, det er GRATIS at tilmelde sig og du behøver ikke selv at købe noget som helst for at tjene penge - MEN det er jo en selvfølge, at dem du henviser køber sig ind, for at du kan tjene penge - hvor skulle "pengene" ellers komme fra?

Come on selv! - Kig nu lige på en af støttepuljerne, hvor betalingsplanen er beskrevet udførligt, jeg foreslår Talentpuljen - hvor du for at få det hele med, så kan tilmelde dig GANSKE GRATIS!

Hilsen Pierre

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skjultreklame.

Du har bedt mig om at kigge på dit nye koncept med skjultreklame. Jeg har kort læst tråden igennem, men er en smule forvirret. 

Ville egentlig først vide, hvordan pengene bliver fordelt, men har fundet informationen på jeres hjemmeside

Jeg betaler kr. 60, hvoraf kr. 25 går til støtte og resten til netværket, moms og administration. Hvad får jeg så for mine kr. 25, og kan jeg sælge det videre? Går pengene bare ind i en pulje, som bruges til støtte af dansk film? 

Har set lignende koncept i USA, men her blev selskabet dømt ude efter kort tid. Dette skyldes, at der er tale om en såkaldt "wholesale club", hvor det omsatte produkt ikke har nogen reel værdi for slutkunden! 

Hilsen

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tak for dit indlæg.

For de kr. 25 der går til støttepuljen får du, udover æren at være med til at støtte en film, der ellers ikke var blevet til noget, medlemsskab af en VIP-klub, dit navn nævnt i rulleteksten, invitation til arrangementer, herunder gallapremiere såfremt der er tale om en biograffilm.

Er ikke lige helt klar over, hvad du mener med, om du kan sælge det videre?

Har selv søgt med lys og lygte efter ligende koncepter også i USA, uden at finde noget der bare tilnærmelsesvis ligner vores. Måtte lige google "wholesale club" og fandt noget om det på wikipedia, loblaw, der omsatte for $30 mia. i 2008 - men heller ikke dette koncept kan jeg se nogen sammenligning med, selvom pengene i det absolut ikke er at foragte.

Det sidste vi ønsker, er selvfølgelig, at blive dømt ude - og det inden vi rigtigt er kommet igang. Hvad det så end er værd, kan jeg nævne, at en tidligere SONY-direktør har rost konceptet til skyerne og rent faktisk er tilknyttet SkjultReklame.dk som freelance på frivillig basis.

Jeg har så vidt muligt forsøgt, at lægge så meget værdi i produktet for slutkunden som muligt og mener selv, det er lykkes meget godt.Smile

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pierre.

Når jeg spørger ind til produktet, så er det fordi, produktet SKAL have en værdi for mennesker, som ikke ønsker at være en del af netværket! Altså skal jeg kunne tilbyde produktet til min mor, og hun skal kunne købe det, uden at blive en del af netværket!

Det er også en regel, at ikke mere end 50% af omsætningen må komme fra introduktion af nye team medlemmer. Altså skal der være en løbende omsætning i netværket, som stammer fra videresalg, eget forbrug etc., og dette skal overstige 50% af den samlede omsætning.

Er der en løbende omsætning i netværket, eller skabes der kun omsætning, når der kommer nye ind i forretningen?

Hilsen

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Lad mig som det første udtrykke min taknemmelighed for, at du har overskud til at kommenterer på denne tråd. Du er helt klart "skarp", men jeg har jo selv inviteret dig.

For at vi ikke skal tale forbi hinanden, men i samme sprog kan nogle af mine ønsker til uddybning af dine spørgsmål måske virke basale - men hellere dét...

For at "købe" produktet skal du ikke nødvendigvis tilmelde dig netværket, det er muligt at støtte projektet direkte via donation, hvor du, såfremt du ikke ønsker at være anonym, får dit navn på rulleteksten og bliver inviteret til arrangementer i forb. med projektet.

Jeg forstår ikke helt, det du nævner med de 50% fra introduktion af nye medlemmer - og måske alligevel, så lad mig forklare hvad der sker med et filmprojekt, der finansieres af SkjultReklame.dk

Vi finansierer projektet dels via produktplacering og dels via en støttepulje. På vores side om projektet og i selve støttepuljen skriver vi det totale beløb, der skal bruges for at realisere projektet - se eksempel her - Det tynde forhæng, støttepulje og Det tynde forhæng, projekt

Er det du mener så, at vi skal dele beløbet op i to, hvor beløbet nævnt i støttepuljen udgører under 50% af den samlede finansiering af filmprojektet..?

Eksempelvis hvis der skal bruges 1 mio. i alt, skriver vi 550.000 til produktplacering og 450.000 fra støttepuljen.

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

I network marketing eller mlm skal der penge til for at fodre netværket. Disse penge bliver normalvis fordelt således:

Firmaet beholder 50% og 50% går til distributører. I jeres tilfælde er det lidt anderledes, da samtlige penge der kommer ind i netværket bliver udbetalt til dem, som driver netværket frem. Resten går til administration og til at støtte forskellige projekter.

I en traditionel mlm forretning skabes omsætningen primært ved følgende:

1. Nye forhandlere/networkere som kommer ind i forretningen

2. Forbrug af produkter i netværket. Altså forhandlere som bruger produkterne selv.

3. Salg til kunder enten via preferred customer program eller reelt videresalg af indkøbte varer

For at mlm skal være lovligt, må gruppe 1 ikke overstige 50% af den totale omsætning i netværket. Altså må den primære omsætning i selve netværket ikke komme fra rekruttering af nye forhandlere. 

Spørgsmålet kunne også lyde: Kan jeg som formidler af jeres produkter tjene penge fra netværket, hvis al rekruttering af nye forhandlere stoppede i morgen? 

Hilsen

Anders

Side 7 ud af 12 (112 indlæg)