Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 17 person

"DIN STORE CHANCE" grip den nu...det kan aldrig blive en dårlig beslutning.

Du får muligheden for at sælge et unikt sortiment, og samtidig tjene nogle rigtig spændende penge. Der er ca. 40% i fortjeneste på salget . . . plus 3 til 21% i månedsbonus . . . plus årsbonus, bilbonus, Lederbonus, rejser m.m..

625,00 kr. For de penge får du en startpakke (fra LR-Health and Beauty System) indeholdende parfume-duftprøver de produkter du vælger, katalog, engros-prisliste samt alle nødvendige papirer. + min. køb for 625,00 kr. produkter. Du køber ind til engros med det samme.

Det er kun op til dig. Du bestemmer selv, hvor meget du vil lave! Du binder dig ikke for noget som helst. Du starter med at sende os en mail med dit navn, adresse og tlf-nr. Så sender jeg et ansøgningsskema til dig, som du udfylder og videresender til LR-health and beauty system i Aabenraa. Når du har modtaget "startpakken" aftaler vi det videre forløb sammen med dig!.

Det danske datterselskab - oprettet i 1992 - ligger i Aabenraa. Her er både administration og lager for alle danske forhandlere. Én gang om ugen sender LR's egen fabrik containere med friske forsyninger til det danske lager: Lagerstyringen sker on-line med det seneste, mest avancerede edb-udstyr. Derfor kan man holde lagertiden nede på et absolut minimum - nemlig ud fra efterspørgselen. Et produkt er derfor sjældent ældre end 2 måneder, når det leveres til kunden.

Med introduktionen af Aloe Vera i 2002 eksploderede omsætningen i Danmark med 159% (3-dobling).

De fleste mennesker går ibad hver eneste dag. Enhver ved, at kvalitetprodukter giver en god oplevelse. Via LR Health and Beauty System kan du forvandle alle disse kvalitets produkter til en givtig forretning for dig! mens du hjælper andre med at spare penge.
Gennem 25 år har LR haft succes med et funktionsdygtigt forretningskoncept. En klar vision, unikke succesfaktorer og at vi udlever vores værdier er grundlaget for vores succes.
Med vores innovative forretningskoncept kan alle - uanset baggrund og erhvervsuddannelse - med LR opnå præcis det de vil.
Du vil være selvstændig forretningsdrivende og opbygge din egen forretningsstruktur? Du er kun interesseret i at sælge vores kvalitetsprodukter? Du vil kun køb vores kvalitetsprodukter til eget brug?
Valget er dit - og uanset hvordan du vælger så støtter LR dig !

START MED AT LÆSE HER!!! Velkommen til at søge oplysninger om verdens hurtigst voksende Network Marketing firma - LR-Health and Beauty System. Hvis du vælger at tage imod fordelene ved at blive medlem hos LR, så har du i grove træk 3 muligheder:.

1) Blive medlem og få lov til at købe LR`s kvalitetsprodukter med 30% rabat i forhold til LR´s vejl. udsalgspris. (tilsvarende kvalitetsvarer koster ca. det dobbelte i butikkerne). Samtidig modtager du et LR-Card, som giver kæmperabatter på alt fra brændstof hos Shell og Statoil (28 øre pr. liter benzin)80 øre på Diesel udover kontantfordele ved bilkøb hos VW/Audi, samt rabatter på rejser til store rabatmuligheder og mærketøj og rødvin- m.m.

2) Udover samme muligheder som under punkt 1 kan du tjene ekstra penge til eksempelvis en dejlig drømmeferie, nyt lækkert køkken, ny computer... Pengene tjener du ved at sælge LR produkterne til venner, naboer, familie, på arbejdspladsen eller ved homeparties m.m. Fortjenesten på produkterne er ca. 40%. Ved et enkelt homeparties sælges der typisk for mellem 3.000 kr. til 5.000 kr. Dette giver en fortjeneste til dig på mellem 1.200 kr. til 2.000 kr. Og ikke mindst - oven i pengene får man et dejligt netværk af gode venner.

3) Udover de samme muligheder som under punkt 1 og 2 kan du bygge en forretning i LR. Hvis du fortæller andre om LR´s gode produkter og mange fordele, og hvis de også ønsker at blive medlem af LR, så modtager du ca. 10% i bonus på deres køb. Fortæller de også om LR til deres venner o.s.v. modtager du også bonus på deres køb hos LR.

Er du intresseret i at bygge en forretning i LR, så kontakt mig.
JEG KAN LÆRE ALLE DER VIL, AT BYGGE EN FORRETNING OP SOM MIN EGEN..
Tre gode råd vil jeg give dig med på vejen:.
1) Hold det simpelt 2) Hold dit fokus 3) Arbejd seriøst med LR i mindst 12 måneder.

www.happyhourparty.dk email 31323286@figuaktiv.dk  

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 10 person

Brian Nielsen:
Pengene tjener du ved at sælge LR produkterne til venner, naboer, familie, på arbejdspladsen (...)

Jeg kan ikke se, hvordan det kan undgå at være en dårlig beslutning at sælge til venner, naboer, familie og på arbejdspladsen.
Hvis man vælger at gå ind i den slags (som i øvrigt har sin egen kategori her på Amino, så andre ikke behøver blive belemret med de svulstige salgssange), bør man overveje nøje, om ens venskaber kan bære, at man begynder at udnytte dem kommercielt.

Jeg vil ikke satse mine venner på den konto.

Det er SÅ irriterende, når én eller anden pludselig "har startet sin egen forretning", og så i øvrigt ikke kan tale om andet i måndesvis, fordi han håber på, at man konverterer til kunde.

Så nej tak. Jeg griber ikke chancen, for jeg vurderer, at det er en dårlig beslutning for mig.

mvh Hans

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Pyramide-spil? Hmm sure sounds like it :=) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg Må heller lade mine penge stå i banken , der står de meste sikker , for jeg har desværre for mange penge , så jeg heller lade mine lille formue gå til et par 1000 hjemløse mennesker , de har sikkert mere brug for det end en MLM "investering"

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 4 person

Hans Stokholm Kjer:

Brian Nielsen:
Pengene tjener du ved at sælge LR produkterne til venner, naboer, familie, på arbejdspladsen (...)

Jeg kan ikke se, hvordan det kan undgå at være en dårlig beslutning at sælge til venner, naboer, familie og på arbejdspladsen.
Hvis man vælger at gå ind i den slags (som i øvrigt har sin egen kategori her på Amino, så andre ikke behøver blive belemret med de svulstige salgssange), bør man overveje nøje, om ens venskaber kan bære, at man begynder at udnytte dem kommercielt.

Jeg vil ikke satse mine venner på den konto.

Det er SÅ irriterende, når én eller anden pludselig "har startet sin egen forretning", og så i øvrigt ikke kan tale om andet i måndesvis, fordi han håber på, at man konverterer til kunde.

Så nej tak. Jeg griber ikke chancen, for jeg vurderer, at det er en dårlig beslutning for mig.

mvh Hans

Hans, kan sagtens følge din pointe ift det at nogen kan føle sig "belemret" af en meget begejstret konsulent - men come on, forudsat vi trækker et par "knallerter" fra, så er det mest naturlige da at man deler oplevelser/produkter med folk man kender - akkurat som du og 1000-vis af andre mennesker hver eneste dag deler en eller anden oplevelse, et link, gode råde og produkter til alle omkring sig - anbefalinger som ikke er afkastsgivende.... ja, så måske lige bortset fra når man strategisk deler "gode råd" ifm. links på Amino... ;-)

Jeg kender efterhånden en-million-milliard MLM folk - og bliver da jævnligt pitchet - men det er i forretnings- og investor øjemed. Personligt ville jeg da blive skuffet hvis min bedste venner eller nære bekendte hemmeligholdt deres forretninger for mig - uanset hvilke slags forretninger (og uanset om det måtte have min interesse; ramme min præferencer) - for jeg vil gerne se/vurdere hvad de har fat i - i det tilfælde de har fat i "noget rigtigt" - for så kommer en af de vigtigste faktorer i spil i MLM / Network Marketing: Det er federe at tjene penge og rejse sammen med folk man kender - og synes er fede at sammen med.

Eftersom involvering og engagement i det forretningsmæssige perspektiv i MLM ikke handler om at to venner er "partnere" og investere en bunke penge sammen (og skal forholde sig til om den ene så smutter med hele butikken), men det et at et distributørskab er en individuel forretning, som man kan køre nøjagtig som man har lyst - og transaktioner, produktkøb, afregninger sker mellem den enkelte distributør og det givne firma - og ikke mellem distributører (eller venner).

Endnu har jeg ikke oplevet MLM-folk der vil SÆLGE mig deres produkter - i langt de fleste tilfælde får jeg som regel vareprøver - hvadenten det så er ansigtspleje, kosttilskud og vice versa, så jeg kan danne mig eget indtryk, på en fornemmelse for det givne produkt - og holde det op mod "begejstringen".

Så Hans, tænk på hvor meget du deler med andre i løbet af en dag - af alverdens karakter - det er såmænd heller ikke alt det der rammer modtagerens præferencer - men langt de fleste, positive og åbne mennesker, tager altid gerne imod informationer og anbefalinger - så sortere de blot i de bagefter udfra præferencer, sund fornuft og egne erfaringer.

Lasse Burholt

 

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Andreas Linde:

Pyramide-spil? Hmm sure sounds like it :=) 

I så fald er det imponerende, at de har formået at drive et pyramidespil i over 25 år uden at blive opdaget :-)

Hilsen

Anders

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Burholt:
ikke handler om at to venner er "partnere" og investere en bunke penge sammen (og skal forholde sig til om den ene så smutter med hele butikken), men det et at et distributørskab er en individuel forretning, som man kan køre nøjagtig som man har lyst

I de MLM-systemer, som jeg har fået præsenteret, har én af ideerne med salg til venner og bekendte været, at det er vanskeligere at afbryde ydelsen, når den er købt hos en ven. Det er jo lettere at afslå TDC end kammerat Jens, ikke. I ét af de selskaber jeg har hørt om brugte man betegnelsen "det varme marked" om denne måde at handle på. Det finder jeg uetisk - og det gør dørsalgsloven jo sådan set også.

Lasse Burholt:
forudsat vi trækker et par "knallerter" fra, så er det mest naturlige da at man deler oplevelser/produkter med folk man kender

Netop derfor advarer jeg folk, som måtte finde på at gribe netop denne enorme chance for uenndlig succes og lykke mod at blive en "knallert". "Knallerterne" mister nemlig respekt i deres omgangskreds - og det er faktisk synd for dem.
At man præsenterer koncepter for folk, som har sagt: "Har du ikke nogle koncepter, jeg kan få lov at høre om," har jeg intet imod. Men at man indfører forretningslivet i privatsfæren er et forbrugerbeskyttelsesmæssigt problem.

Lasse Burholt:
Personligt ville jeg da blive skuffet hvis min bedste venner eller nære bekendte hemmeligholdt deres forretninger for mig

I præsentationen af dette system handler det jo blandt andet om at sælge til sine venner med 40% i avance. Jeg forstår ikke, at det skulle være en "vennepligt" at skaffe gode tilbud og så selv lige snuppe halvdelen af fortjenesten. Hvis jeg bliver tilbudt en halv ko, men kun har plads til en kvart i fryseren, så skal jeg jo ikke have 40% i avance, når min mor køber den anden kvarte, vel? Men så snart det er noget, der skal smøres i hovedet, så er det helt OK at tjene på sine venner - og at gøre dem afhængige af ens leverancer? Det mener jeg ikke.
Man kunne indvende, at vennerne jo bare kan sige fra. Ja - men problemet er netop, at det er vanskeligere at sige fra overfor nogen som man har følelsesmæssige relationer med.

Lasse Burholt:
Det er federe at tjene penge og rejse sammen med folk man kender - og synes er fede at sammen med.

Tjah - Lasse. Og det er endnu federe at ro kajak med sine venner end nødvendigvis at skulle tjene penge sammen. I hvert fald i mine øjne.

Lasse Burholt:
Så Hans, tænk på hvor meget du deler med andre i løbet af en dag

Jeg deler rigtig megen viden. Og jeg tjener penge på den troværdighed, jeg opnår ved at dele viden. Men jeg bringer mig ikke i situationer, hvor jeg kommer på kant med dørsalgslovens §6.

§ 6. Erhvervsdrivende må ikke uden forudgående anmodning herom rette personlig eller telefonisk henvendelse til en forbruger på dennes bopæl, arbejdsplads eller andet sted, hvortil der ikke er almindelig adgang, med henblik på straks eller senere at opnå tilbud eller accept af tilbud om indgåelse af aftale.

mvh Hans

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

1 spørgsmål:

Hvor mange af jeres produkter er parfume OG parabene fri?

Med parfume fri mener jeg også fri for æteriske olie og andre duftekstrakter og essenser.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Nielsen:
Og ikke mindst - oven i pengene får man et dejligt netværk af gode venner.

Yes

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg tager nogle andre chancer Smile

Held og lykke med firmaet, det ser ud til at storme frem.

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Side 1 ud af 7 (68 indlæg)