Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100.000 kr. Tilovers om måneden jeg ikke hvad jeg skal bruge til

Side 7 ud af 11 (107 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Møller Kristensen:
Åbenbart fordi man bor et et postnummer de fleste kun tør drømme om, ejer et hus, som en højtuddanet datalog kan kan betale renten på lånet der til, og har en hummer som privatbil og er normalt at gå i håndsyet armani jakkesæt skal man ikke tror man er mere end andre. Jeg er flink og tilbyder at give kapital til iværksættere der mangler det, da der er mange der gør, så bliverman kaldt svindler og beskyldt for scams. Nu gider jeg ikke at besvare flere indlæg da jeg føler mig sårer for man kommer med en hjælpende hånd med får en spand kolort i hoved

Jeg tror ikke det noget som helst med din postnummer hus eller håndsyede Amani jakkesæt at gøre. Jeg vil som en del andre, også godt lade tvivlen komme dig til gode, men naturligvis må mange da ha en tvivl, det er ikke helt almindeligt at skrive som du gør trods alt. 

Der er ikke tvivl om, at der herinde er iværksættere som meget gerne ville have nogle af de 100.000 kr du har til overs, men du må forstå, at det for dem, jo vil kunne være deres et og alt de skal ud med - og det betyder måske mere for dem, end de 100.000 kr isoleret gør for dig.

Råd - kør kun info privat - både for din og de andres ide. Start så med at give jeg klart til kende overfor hinanden, så I kan checke hinandens indentitet ordentligt - begge veje - og så skal der en fortrolighedsgaranti med stor bod på til begge sider- blot for brud på den - og så kan de der vil ha indskud komme med deres basis historie, og i kan tage den derfra.

Jeg ville ha fundet det endnu bedre hvis du kørte via en advokat eller revisor der som mellemmand kunne sikre både iværksætterene OG dig. Han/hun kunne måske tilmed skille skidt og kanel fra for dig.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Se det fra os iværksætteres synspunkt: Hvorfor skal vi først sende dig forretningsplan, beskrivelser og budgetter og først derefter (måske) arrangere et møde? Det er da fint hvis du ikke vil spilde din tid med at snakke med gud og hver mand med det ene håbløse projekt efter det andet, men os som har ideerne bliver også nødt til at sikre os at der ikke er en fusker som stikker af med vores ideer - blot fordi man har oprettet en profil på Amino og det første indlæg går ud på at søge projekter at investere i. Vi har ingen umiddelbar mulighed for at tjekke din baggrund, vi kan ikke være sikre på at dit profilnavn er dit rigtige navn og og der er intet billede af dig.

Hvis jeg selv var i en situation hvor jeg har nogle penge som brænder i lommen, og som jeg gerne vil investere, så vil jeg da også helst have præsenteret ideerne face-to-face og derefter kigge budgettet, beskrivelser og planer efter (allerede ved det første møde burde man have en ide om, om det her projekt er noget som interesserer en)..

Yes Hørt! Det er lige måden at gøre det på!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Møller Kristensen:


Nu har min revisor ikke et prdukt katalog med forskelligs projekter jeg kan investere i. 

Det har du helt ret i, og nu stod der ingen steder i mit indlæg, at du var svindler eller forsøgte at snyde nogen...

Men jeg forstår stadig ik sammenhængen mellem de ting, som du nævner. Hvorfor bruger du ik din revisors ekspertise og netværk?
Hvorfor inddrager du ik din revisor fra start, eller får et prof firma til at stå som mellemmand?
Du oplyser ik, om du vil have ejerandel eller %-mæssig årlig afkast.

Har du dette beløb i overskud, som du gerne vil investere fornuftigt, hvorfor så oprette sådan en tråd her? Hvorfor ik bare læse med anonymt på Amino i f.eks 2 mdr, så finder du med sikkerhed 20 firmaer, som du kunne have interesse i at investere i... Og du spare dig selv for 700 PBs omhandlende tilskud til cykler eller andet... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For 100.000 kroner ekstra måneden kunne du give rent drikke vand til flere 100.000 menesker i afrika , det var en af de ting jeg ville gøre og så investere  i noget alternative energi og støtte noget økologiske landbrug,  derved gør man noget godt for verden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ved godt at det ikke er lige til at ramme de rette taster hver gang - kender det godt, men det er jo ikke småpenge dette drejer sig om så..... 

Citat:Jens Møller Kristensen

Kan i ikke starte en ny tråd og diskutere det der. Diskutionen (diskussionen) mellrm (mellem) jer er løbet helt af sporet og ødelægger den overordnet (overordnede) debat

 

Bare lige for at understrege seriøsiteten!  Wink

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ja man kan have mange ideer hvad pengene kan bruges til tråd starter har intet skrevet hvad ønsker

De fleste ville sikkert give det til et godt formål for penge til overs er ikke penge man bruger derved pengene der ikke nødvendigvis yngler med kan give ham en bedre livskvalitet og det kan opnås på mange måder støtte et formål i ulandene mv.

Men er det  40 år 100.000 kroner ekstra 2 år eller  1 år betyder jo også noget efter hvordan man traffer sit valg 

hvad vil han har han nogle ting og ønsker mod noget 

der mangler info i tråden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 01:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg syntes du skal kikke forbi http://aarhus.startupweekend.org/ til næste weekend

og se om der er nogle af projekter du kunne tænke dig at hjælpe igang.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt opfordre til at man holder en ordentlig tone her på Amino, bare lige en reminder.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg syntes sgu ærligt talt at denne debat er super underlig.

Hver dag er der iværksættere der mangler penge og når der endelig kommer en der er interesseret i at investere, så bliver han smidt på porten.

Der er da ikke noget underligt i at spørge på Amino, hvor der burde være tonsvis af interesse for at få penge til sine projekter og at spørge sin revisor, ville nok være det sidste jeg ville bruge ham til...

Se nu at komme ind i kampen og vær positive, det her er sgu for ringe!

De bedste hilsner

Martin



 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg se på spil industrien. Smile

Side 7 ud af 11 (107 indlæg)