Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - En jungle!

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Entrepreneur - Jan:
Det skal så også siges at jeg ikke har søgt andre eller læst om andre, men det er vel mere de andres skyld end min Smile

Nej det er da mærkeligt, du må have været meget uopmærksom ?

Er der nogen gruppe/branche der er aktive på Amino er det da "SEO folkene". Vist mere end nogen andre på Amino ?

Se også på antal indlæg i området.

Du vil se en masse, også med blogge m.m.

Ib

Råd & Mal  

Men ændrer skam ikke på min holdning til at jeg ikke har skrevet det som du antyder. Men fred være med det. Mit valg er som det er og sådan bliver det indtil nogen gør sig bemærkede til at opnå samme "status" i min sfære. Det er der ingen der har gjort indtil nu.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er nogen dygtige folk der er blevet nævnt. Altså de tre Thomas Rosenstand, Frank Hellerup Madsen og deMib. Jeg vil også lige nævne Henrik Bondtofte når vi er helt oppe i toppen. 

Hvis du vil gøre det selv, vil jeg absolut også anbefale Thomas Rosenstands bog SEO-LEX og E-Universe.dk 

Takket være det, og hjælp fra Jimi Hove, der laver søgemaskineoptimering i København kom jeg som spritny i SEO på side 1 på blandt andet "webbureau Aalborg". 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jan !

Jeg har ikke tid til ordklyveri.

Og jeg har ikke nægtet eller på anden måde forsøgt og fortælle, at du ikke har ret til dine holdninger m.m.. Selvfølgelig har du det.

Det har jeg vel også ?

Så mon ikke vi skulle stoppe dette nonsens ?

Jeg har andet og tage mig til.

Og tror at mening og budskab er "kommet ind".

Det er det ihvaertfald hos den ene af dine anbefalede, da denne har været så rundhåndet at give mig hele 1 stjerne.

Ja meninger og egne erfaringer på Amino bliver præmieret.

Det kunne måske være gavnligt for trådstarter - Charlotte at du fortalte lidt om dine egne erfaringer indenfor SEO ?, inden du "stikker" til Marokko. God rejse. 

Beklager jeg skal ikke selv bidrage med mere nonsens i denne tråd. Og forresten aftenen er også kort og skal udnyttes til andre gøremål.

Tak herfra og held og lykke med researchen til trådstarter.

Ib Abildgard

Råd & Mal

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Det er det ihvaertfald hos den ene af dine anbefalede, da denne har været så rundhåndet at give mig hele 1 stjerne.

Jeg har helt undtagelsesvist givet en enkelt stjerne til et indlæg - nemlig dit. Og det har jeg, fordi jeg synes, at du er en ekstrem ordkløver i denne sag. Jan nævner blot, at der er 3, som han personligt ville kontakte, hvis han havde behovet. Han har på intet tidspunkt antydet, at der ikke er andre, Ib ;-)

Her er, hvad Jan skrev - og du reagerede på:

"For mit vedkommende ud fra at følge løst og fast med omkring SEO er gældende, at der er 3 jeg ville kontakte hvis jeg skulle købe SEO. Den ene er Rosenstand, den anden er Hellerup Madsen og den 3. er DeMib."

Du er derfor helt galt på den, når du skriver i dit svar til Jan:

"Med hensyn til Amino og at der herinde kun findes 3, er noget nonsens. det svarer til at man postulerer, at der kun findes 3 webbutikker med tasker m.m. i Danmark, eller for den sags skydl kun 3 murer eller tømrer eller malere."

Det svarer jo til, at du skulle kalde det nonsens, hvis jeg fortæller dig, at jeg foretrækker oksekød, kylling og fisk i den rækkefølge - og du så angriber det med, at der også findes lammekød.

Nu har du en begrundelse for min ene stjerne - jeg håber, du kan bruge det til noget.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej hej .. 

da jeg startede i sin tid ville jeg også det bedste og blev lokket på et firma som lavede nogle fusk... det kosteder 25.000 og en lærestreg.. jeg fik ingenting for pengene, jo lærestregen, men den var dyr..

Snak med Per her er hans hjemme side http://www.seonord.dk/  han er rigtig go´

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Nu har du en begrundelse for min ene stjerne - jeg håber, du kan bruge det til noget

Yes

Mandfolk Thomas tak for det.

SEO ekspert ? (For at bruge Jans vendinger - IRONI kan forekomme)

Jo jeg forstod det godt, og det er korekt både det Jan påpeger og du efterfølgende med jeg mener at det i denne konteks for drejes ? men sådan er der så meget.

Ja SEO er svært.

Og Thomas tillykke med den fyldte ordrebog. Og at du trods dette også har tid ind imellem på Amino til at uddelle af dine kompetencer. Hvem siger krise ?

Bedste hilsener fra maleren der også tror på at SEO er godt for ordrebogen.

Men hvor er der dog mange brådne kar derude. Det er lige før det er være end i håndværker og automobil og jeg glemme juraverden og så er den slem.

Bedste hilsner

Ib

P.S: Mon ikke jeg nu skulle forlade Amino for idag, og undgå stjernkasteriet ? Jeg slukker da bare competeren.

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En af de få steder hvor SEO ikke er en jungle er herinde på Amino. Her er nogle af de absolut bedste. Så tillykke med at du fandt herind :)

Bare læs lidt mere om det, og lær lidt om det. Jeg hader også regnskab og bogføring, men derfor har jeg alligevel tvunget mig selv til at lære lidt om det. Så kan jeg træffe et bedre valg i valget af revisor.

Det lille mundhuggeri du hører her, er faktisk også godt nok. Det er et tegn på at folk er passionerede, selvom det nogle gange kan tage overhånd :)

Så velkommen til Amino - nu er det slet ikke en jungle mere

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
SEO ekspert ? (For at bruge Jans vendinger - IRONI kan forekomme)

Nu tager du igen tingene ud af kontekst. Ordene SEO Ekspert anvender jeg i ... selvbestaltede SEO Eksperter... i hvilken der henvises til mange af snydepelsene.

Jeg anser hverken Rosenstand, DeMib eller Hellerup Madsen som selvbestaltede SEO Eksperter, jeg mener de har opnået deres ekspert status grundet deres håndværk og de resultater de har opnået med det.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

[Ib bruger samme ironi som JanWink

"Ironi kan forekomme"

Fes den ind ?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Jeg har en erfaring med SEO-Danmark: De har lige tyvstjålet (copy/paste) tekster fra min hjemmeside og brugt dem på deres egen. De har fået en "venlig mail". Men nu ved du, hvilke metoder de benytter - og småting som Lov om Ophavsret og Lov om Markedsføring er i hvert fald ikke noget, de bekymrer sig om.

Det er virkeligt rystende at et SEO-bureau kan finde på sådan noget. Der er masser af brodne kar men at kopiere tekster er decideret idioti. De kender ikke til duplicate content?!

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 8 (77 indlæg)