Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop sælger intet - hvordan kan jeg skabe mere salg?

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug for seriøs hjælp !!!!!

Vores shop www.colorstones.dk har nu kørt i et halv års tid men salget udebliver.

Den sidste uges tid har adwords og yahoo kampagnerne givet op mod 500 besøgende

Men ingen køb !!!!!!

Hvad er der galt og hvad skal/kan rettes

Der er lidt problemer med at vejen fra kunden ligger i kurv til godkend ordre. For mange steps

Mvh søren en efterhånden desperat indehaver af colorstones.dk

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Min umiddelbare holdning til det visuelle: Det første indtryk jeg fik var; Det ligner en butik, der sælger sexlegetøj el.lign.

Jeg har ikke den store viden om hvem din målgruppe er, men det visuelle signalerer ikke, at det er en eksklusiv forretning - og det burde en butik, der sælger smykker i den prisklasse vel gøre?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig personligt, er det priserne. Hvis jeg skal give næsten 1000 kr. for et smykke, vil jeg have det i hånden, prøve det på osv. Er mere ligeglad hvis prisen er et par hundrede.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren
Har kigget lidt på din website.
Jeg ville umiddelbart sige sitet skulle laves helt om.
Hvis du skal lave en ordentlig forretning så lad vær med at bruge billig web-webbutik layout og betaling. 
Det dur ikke med de der faste rammer og kopi site opbygning.

Når man som kunde klikker ind skal det være eksklusivt layout og man skal bydes velkommen som kunde visuelt. (død tekst er pasé).
Selve betalingsmodulet og måden det fungerer på ville jeg også gøre anderledes.
Lav det sådan at man bliver guidet hele tiden og kunden bliver hjulpet igennem produktvalg og betalingsområde.
 
Producerer du selv smykkerne vil jeg fortælle en historie med dette osv...

Det vigtige er at fange kunden som klikker ind.
Hvis sitet fanger kunderne så bliver de også og handler!

Det var et lille råd herfra.
Håber det kan bruges Søren.

Hilsen
Ronni


 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vores salg steg enormt meget, da vi gik fra standard prestashop, til en unik webshop og et nyt system.

Og selvom det kostede en lille månedsløn, har det været alle pengene værd.

Du behøver ikke investere ligeså meget som vi gjorde. Du kan sikkert nå langt med 5.000 for et unikt design og evt 5.000 yderligere for unikke tilpasninger.

Men det er nødvendigt at du skaber en identitet! Du er nødt til at lade shoppen afspejle dit produkt. Og det gør du ikke nu.

Jeg tænkte, ligesom andre, også "erotik" da jeg så designet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

få mere markedsføring med social facebook og google plus og twitter folk anbefaler ens produkt er langt bedre end adwords det er kunder så få disse knapper på siden og spred sidens budskab ud .

skriv en masse presse meddelers ud

lav en blog på siden få skrevet noget nyheds skabende om jeres branchen og hvad der sker på jeres side i er den førende med mere

få videoer på siden de sælger ens produkt perfekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også den ligner en shop der sælger sex-legetøj... den er ikke eksklusiv hvilket den bør være til de priser.

Dernæst skræmmer det mig også at alle tingene er med rabat... dermed sagt er der intet som faktisk fremstår ril den reelle pris.

Men først og fremmest design og så tænk nogle psykologiske priser... det hele skal hænge sammen hvilket det ikke gør og tilmed kan jeg ikke se om det er den samme kvallitet jeg kan købe hos Glitter hvor det kun koster 20-50 kr. 

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner

Tak for de mange input og ideer.

Er nok kommet frem til at, jeg nok må bygge en helt ny shop op

fra bunden af........uden kinky farver

mvh søren olesen

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som de andre pointere, så har du vanskeligheder med troværdigheden.

Din shop udstråler ikke hvad den burde i forhold til de varer du sælger.

Det medvirker desuden til at den bliver mindre troværdig, og hvis jeg skulle ud og betale mere end 500 kroner for en ring fx, så ville

jeg ikke købe fra jer. Det er bare ikke troværdigt nok!

Desuden på med noget facebook og trustpilot! Det ville hjælpe gevaldigt. Køb 1000 likes til facebook gruppen, og få nogle af dine familie medlemmer til at give dig nogle anmeldelser på trustpilot.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

KRASMUS:
Desuden på med noget facebook og trustpilot! Det ville hjælpe gevaldigt. Køb 1000 likes til facebook gruppen, og få nogle af dine familie medlemmer til at give dig nogle anmeldelser på trustpilot.

Jeg vil håbe det råd ikke følges - så for at øge troværdighede skal der svindles med fiktive gode anmeldelser ....

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)